Katsojan toiminnasta päättelen että on ollut kyllä ihan hyvät maskit ts. naamarit.Siellä on näköjään myös vähät välitetty liiton koronaohjeesta, jonka mukaan katsojien on käytettävä kasvomaskia.
Ekkö oo muka ikinä tilpottanu ketään maustetulla käivärällä kakkavakinaan...?
Aces vs. Lock ja The toughest purchases :DD Nauran itsekin täällä.Nauran itselleni. Palsta aukeni edessäni liitteen mukaisena ja hetken aikaa uskoin että moderaattorit on tehneet jonkun SM-League in English -källin, mutta sitten tajusin että olin vaan sählännyt hiiren kakkosnapilla vahingossa käännöksen päälle.
Impure and questionable Rigging!
katso liitettä 15076
Aces vs. Lock menee kyllä kirkkaasti Jatkoaika in Finglish ketjuun. Tykkään!Nauran itselleni. Palsta aukeni edessäni liitteen mukaisena ja hetken aikaa uskoin että moderaattorit on tehneet jonkun SM-League in English -källin, mutta sitten tajusin että olin vaan sählännyt hiiren kakkosnapilla vahingossa käännöksen päälle.
Impure and questionable Rigging!
katso liitettä 15076
That's not all. The front page looks like this, hihi.Aces vs. Lock does go a long way in the Finglish chain. I like it!
Or whatever the name of that chain ever was, but it was a good chain.
Ööö nyt mä en tajunnut. Siis voittihan Kapanen -95 maailmanmestaruuden.Näin pätkän kun Sami Kapanen oli vieraana Tuttu jutussa. Siinä se toinen juontaja (ei Pekko) kiitti Samia nevöfogetista. Oli hieman vaivaantuneen oloinen Kapanen. No sen siitä saa kun hömppäohjelmiin lähtee.
Mahdettiinko tuossa kiittää finaalin hattutempusta? En katsonut ko. ohjelmaa, joten ammun vain haulikolla ja toivon, että joku hauleista osuisi.Ööö nyt mä en tajunnut. Siis voittihan Kapanen -95 maailmanmestaruuden.
Nyt ei tainnut osua edes vahingossa. Tai mistä mä tiedän, menen ehkä vielä enemmän metsään. Mutta onhan siellä kansallispuistossakin joku joskus väärässä paikassa väärään aikaan.Mahdettiinko tuossa kiittää finaalin hattutempusta? En katsonut ko. ohjelmaa, joten ammun vain haulikolla ja toivon, että joku hauleista osuisi.
Ootko sä nyt suunnilleen kolme kuukautta (?) asunu siellä böndellä ja jätkä puhuu jo kuin aito sorsastaja.ammun vain haulikolla ja toivon, että joku hauleista osuisi.
Täytynee katkaista se haulikko, jotta saadaan haulit leviämään laajemmalle.Nyt ei tainnut osua edes vahingossa. Tai mistä mä tiedän, menen ehkä vielä enemmän metsään. Mutta onhan siellä kansallispuistossakin joku joskus väärässä paikassa väärään aikaan.
Musta tuli aito landespede sillä sekunnilla kun tein muuttoilmoituksen. Seuraavissa vaaleissa äänestä kepua, koska se kuuluu asiaan.Ootko sä nyt suunnilleen kolme kuukautta (?) asunu siellä böndellä ja jätkä puhuu jo kuin aito sorsastaja.
Ja arvostukseni sinua kohtaan katosi tällä sekunnilla.Musta tuli aito landespede sillä sekunnilla kun tein muuttoilmoituksen. Seuraavissa vaaleissa äänestä kepua, koska se kuuluu asiaan.
Olen otettu siitä, että edes hetken verran sain nauttia arvostuksestasi. Asiat asettuvat perspektiiviin, kun ne menettää.Ja arvostukseni sinua kohtaan katosi tällä sekunnilla.
Vai oliko tuo kehoitus tuo "äänestä kepua". No en.
Loaferit on siististi cool. Mutta ei tähän aikaan vuodesta. Noi reiskat taisi valikoitua jalkaan, kun villasukat ei mahdu kaikkiin kenkiin. Hiton mukavathan ne on.@Ishmael Sä olet trendisetteri. Tai oikeammin sanottuna se on ollut jo jonkin aikaa. Jos niistä on jotain hyvää sanottavaa niin perseet tulee hyvin esille.
Mutta älä mene valtavirran mukana. Seuraavaksi kovat kaulaan ja loaferit jalkaan. Sitten sä voit kymmenen vuoden päästä sanoa olleesi trendisetteri.
e: Jos vaaleista on puhetta, niin mulla on ongelma. Mä ensimmäistä kertaa elämässäni äänestän ensi keväänä Vantaalla. Sussiunakkoon. En ikinä olisi uskonut. Jotenkin tuo todellisuus iskee nyt vasten kasvoja. Urgh. Se siis naurattaa.
Loafereista tulee mieleen exäni. Sillon kun pistettiin lusikoita jakoon, niin laskettiin sen kenkäparit. Niitä oli 134. Miten niin stereotypiaa? No, ainakin tolta osin oli. Ja kait onkin.Loaferit on siististi cool. Mutta ei tähän aikaan vuodesta. Noi reiskat taisi valikoitua jalkaan, kun villasukat ei mahdu kaikkiin kenkiin. Hiton mukavathan ne on.
Onneksi meillä ei ole toimistolla juuri ketään tällä hetkellä, niin saa rauhassa olla bönde. Casual everyday.
JYP-Kärpät otteluennakosta poimittu:
– Kotiyleisön edessä pelatessa meillä tulee olla joka kerta näyttämisen halua otteissa, huolimatta siitä oliko edellinen pelimme hyvä tai huono. Olemmehan me kuitenkin esittävää urheilua tarjoavia esiintyviä taiteilijoita, Tupamäki muistuttaa.
Muutamiakin eri termejä olen kuullut jääkiekosta ja jääkiekkoilijoista käytettävän, mutta JYP-valmentaja Jussi Tupamäki löi kyllä sellaisen vertauksen pöytään, että pisti vähän naurattamaan :D
Mirrille, joka todennäköisesti tykkää vain lihasta.
Linkki vie kyseiseen youtube videoon.