Mille naurat juuri nyt?

  • 13 191 783
  • 50 347

A Siente

Jäsen
Aina huvittaa kun pelaajat huutelee katsomoon ja luulee olevansa koskemattomia. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mitä pukukopissa tapahtui. Tuskin mitään. Täytyy ihailla miten ketterästi katsoja lähti liikkeelle suhteellisen korkean pudotuksen jälkeen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nauran itselleni. Palsta aukeni edessäni liitteen mukaisena ja hetken aikaa uskoin että moderaattorit on tehneet jonkun SM-League in English -källin, mutta sitten tajusin että olin vaan sählännyt hiiren kakkosnapilla vahingossa käännöksen päälle.
Impure and questionable Rigging!
 

Liitteet

  • overtime.jpg
    overtime.jpg
    209,1 KB · kertaa luettu: 345
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Nauran itselleni. Palsta aukeni edessäni liitteen mukaisena ja hetken aikaa uskoin että moderaattorit on tehneet jonkun SM-League in English -källin, mutta sitten tajusin että olin vaan sählännyt hiiren kakkosnapilla vahingossa käännöksen päälle.
Impure and questionable Rigging!
katso liitettä 15076
Aces vs. Lock ja The toughest purchases :DD Nauran itsekin täällä.
 

Nick Neim

Jäsen
Nauran itselleni. Palsta aukeni edessäni liitteen mukaisena ja hetken aikaa uskoin että moderaattorit on tehneet jonkun SM-League in English -källin, mutta sitten tajusin että olin vaan sählännyt hiiren kakkosnapilla vahingossa käännöksen päälle.
Impure and questionable Rigging!
katso liitettä 15076
Aces vs. Lock menee kyllä kirkkaasti Jatkoaika in Finglish ketjuun. Tykkään!

Vai mikä sen ketjun nimi nyt ikinä olikaan, mutta hyvä ketju oli.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aces vs. Lock does go a long way in the Finglish chain. I like it!

Or whatever the name of that chain ever was, but it was a good chain.
That's not all. The front page looks like this, hihi.
Then translate it as I type.

edit: hui, meinasin jäädä jumiin tuonne englanninkieliseen jääkiekkouniversumiin. Aika vänkä tuo viestin simultaanitulkkaus.
 

Liitteet

  • teams.jpg
    teams.jpg
    21,8 KB · kertaa luettu: 408

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näin pätkän kun Sami Kapanen oli vieraana Tuttu jutussa. Siinä se toinen juontaja (ei Pekko) kiitti Samia nevöfogetista. Oli hieman vaivaantuneen oloinen Kapanen. No sen siitä saa kun hömppäohjelmiin lähtee.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Näin pätkän kun Sami Kapanen oli vieraana Tuttu jutussa. Siinä se toinen juontaja (ei Pekko) kiitti Samia nevöfogetista. Oli hieman vaivaantuneen oloinen Kapanen. No sen siitä saa kun hömppäohjelmiin lähtee.
Ööö nyt mä en tajunnut. Siis voittihan Kapanen -95 maailmanmestaruuden.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mahdettiinko tuossa kiittää finaalin hattutempusta? En katsonut ko. ohjelmaa, joten ammun vain haulikolla ja toivon, että joku hauleista osuisi.
Nyt ei tainnut osua edes vahingossa. Tai mistä mä tiedän, menen ehkä vielä enemmän metsään. Mutta onhan siellä kansallispuistossakin joku joskus väärässä paikassa väärään aikaan.
 

444

Jäsen
Nyt ei tainnut osua edes vahingossa. Tai mistä mä tiedän, menen ehkä vielä enemmän metsään. Mutta onhan siellä kansallispuistossakin joku joskus väärässä paikassa väärään aikaan.
Täytynee katkaista se haulikko, jotta saadaan haulit leviämään laajemmalle.
Ootko sä nyt suunnilleen kolme kuukautta (?) asunu siellä böndellä ja jätkä puhuu jo kuin aito sorsastaja.
Musta tuli aito landespede sillä sekunnilla kun tein muuttoilmoituksen. Seuraavissa vaaleissa äänestä kepua, koska se kuuluu asiaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Musta tuli aito landespede sillä sekunnilla kun tein muuttoilmoituksen. Seuraavissa vaaleissa äänestä kepua, koska se kuuluu asiaan.
Ja arvostukseni sinua kohtaan katosi tällä sekunnilla.

Vai oliko tuo kehoitus tuo "äänestä kepua". No en.
 

444

Jäsen
Ja arvostukseni sinua kohtaan katosi tällä sekunnilla.

Vai oliko tuo kehoitus tuo "äänestä kepua". No en.
Olen otettu siitä, että edes hetken verran sain nauttia arvostuksestasi. Asiat asettuvat perspektiiviin, kun ne menettää.
Mutta muutan kantaani sen verran, että tässä käpykylässä näemmä keskustaa arvostetaan yhtä paljon kuin persuja. Edelle kiilaa neljä muuta puoluetta. Täytyy valkata niistä sitten sopiva, etten erotu liikaa joukosta. Ettei käy kuten viimeksi, kun lähdin käymään Helsingissä. Huomasin toimistolla, että tuli näköjään valittua jalkaan ihan perus kollarit ja reinot. Täällä landella se on perinteinen kauppa-asu, mutta sivistykseen olisi voinut pukeutua vähän vähemmän erottuvasti. Tai sitten olen trendsetteri ja kohta ko. asu on Kampissa ”uusi musta”.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Ishmael Sä olet trendisetteri. Tai oikeammin sanottuna se on ollut jo jonkin aikaa. Jos niistä on jotain hyvää sanottavaa niin perseet tulee hyvin esille.

Mutta älä mene valtavirran mukana. Seuraavaksi kovat kaulaan ja loaferit jalkaan. Sitten sä voit kymmenen vuoden päästä sanoa olleesi trendisetteri.

e: Jos vaaleista on puhetta, niin mulla on ongelma. Mä ensimmäistä kertaa elämässäni äänestän ensi keväänä Vantaalla. Sussiunakkoon. En ikinä olisi uskonut. Jotenkin tuo todellisuus iskee nyt vasten kasvoja. Urgh. Se siis naurattaa.
 

444

Jäsen
@Ishmael Sä olet trendisetteri. Tai oikeammin sanottuna se on ollut jo jonkin aikaa. Jos niistä on jotain hyvää sanottavaa niin perseet tulee hyvin esille.

Mutta älä mene valtavirran mukana. Seuraavaksi kovat kaulaan ja loaferit jalkaan. Sitten sä voit kymmenen vuoden päästä sanoa olleesi trendisetteri.

e: Jos vaaleista on puhetta, niin mulla on ongelma. Mä ensimmäistä kertaa elämässäni äänestän ensi keväänä Vantaalla. Sussiunakkoon. En ikinä olisi uskonut. Jotenkin tuo todellisuus iskee nyt vasten kasvoja. Urgh. Se siis naurattaa.
Loaferit on siististi cool. Mutta ei tähän aikaan vuodesta. Noi reiskat taisi valikoitua jalkaan, kun villasukat ei mahdu kaikkiin kenkiin. Hiton mukavathan ne on.
Onneksi meillä ei ole toimistolla juuri ketään tällä hetkellä, niin saa rauhassa olla bönde. Casual everyday.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Loaferit on siististi cool. Mutta ei tähän aikaan vuodesta. Noi reiskat taisi valikoitua jalkaan, kun villasukat ei mahdu kaikkiin kenkiin. Hiton mukavathan ne on.
Onneksi meillä ei ole toimistolla juuri ketään tällä hetkellä, niin saa rauhassa olla bönde. Casual everyday.
Loafereista tulee mieleen exäni. Sillon kun pistettiin lusikoita jakoon, niin laskettiin sen kenkäparit. Niitä oli 134. Miten niin stereotypiaa? No, ainakin tolta osin oli. Ja kait onkin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mutta mikä siinä Sami Kapaselta nevöfogetista kiittämisessä nyt nauratti? KERTOKEE!
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
JYP-Kärpät otteluennakosta poimittu:

– Kotiyleisön edessä pelatessa meillä tulee olla joka kerta näyttämisen halua otteissa, huolimatta siitä oliko edellinen pelimme hyvä tai huono. Olemmehan me kuitenkin esittävää urheilua tarjoavia esiintyviä taiteilijoita, Tupamäki muistuttaa.

Muutamiakin eri termejä olen kuullut jääkiekosta ja jääkiekkoilijoista käytettävän, mutta JYP-valmentaja Jussi Tupamäki löi kyllä sellaisen vertauksen pöytään, että pisti vähän naurattamaan :D
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
JYP-Kärpät otteluennakosta poimittu:

– Kotiyleisön edessä pelatessa meillä tulee olla joka kerta näyttämisen halua otteissa, huolimatta siitä oliko edellinen pelimme hyvä tai huono. Olemmehan me kuitenkin esittävää urheilua tarjoavia esiintyviä taiteilijoita, Tupamäki muistuttaa.

Muutamiakin eri termejä olen kuullut jääkiekosta ja jääkiekkoilijoista käytettävän, mutta JYP-valmentaja Jussi Tupamäki löi kyllä sellaisen vertauksen pöytään, että pisti vähän naurattamaan :D

Tupamäki on tuonut vaihtoehtotaiteen muutenkin JYPiin. Vertaisin tuota siihen kun heitetään lavalta paskaa yleisön päälle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
K

Kiekkokatsoja

Eipä kissat oikein muuta syö kuin lihaa. Olisiko 99% ruokavaliosta lihaa kissaeläimillä.
Niinhän se menee.
Eräässä tarinassa miesnirso nainen, hakkasi vastalla "mirriään" saunassa. Ota nyt *ittu kasvista, kun liha ei kelpaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eero Heinäluoman puhelin alkaa laulaa herätystä 7:30 suorassa lähetyksessä Ylellä. Hih.
Heinäluoma on tarkka jätkä. Laittanut 7.30 itselleen muistutuksen että lopeta se jonninjoutava jaarittelu, siellä alkaa uutiset ny. Tai sitten sen on tehnyt joku muu (källinä) mutta saman takia... Eero hei, siellä alkaa uutiset ny, lopeta jaarittelu! Ei siinä sen kummempaa...

Edit. Ei sillä etteikö tapahtuma kuulu "Hassut tapahtumat suorassa lähetyksessä- sarjaan.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Ei helvetti. :D

Ja taas mennään:


HS kirjoitti:
Uusittu ilme muistuttaa Aake Kallialan hämmentynyttä Pärnäsen korjaamolle -hahmoa Pulttibois-sketsisarjasta. Tällä oli silmät piirretty otsaan.

No kieltämättä tiettyä samankaltaisuutta on Veikko Kilkenbladin kanssa.


 

Liitteet

  • 72091FBF-E6EF-44EB-8C5E-84BFEB7284C6.jpeg
    72091FBF-E6EF-44EB-8C5E-84BFEB7284C6.jpeg
    464,5 KB · kertaa luettu: 240
  • C089C3CC-20A7-4B74-A337-C853B9E77BD9.jpeg
    C089C3CC-20A7-4B74-A337-C853B9E77BD9.jpeg
    429,3 KB · kertaa luettu: 344
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös