Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Punk In Finlandin Fingerpori-osastolla on melko sakeaa settiä. Tälle nauran vedet silmissä. "Ähäkutti!" :'D
Punk In Finlandin Fingerpori-osastolla on melko sakeaa settiä. Tälle nauran vedet silmissä. "Ähäkutti!" :'D
"PERKELE siihen et koske saatana!" ja nallehan totteli! :D
Liian hevit lainit?Ei vittu mä en pysty kattoo tota. Kaks kertaa oon nyt yrittänyt, mutta en vaan saatana kykene, 20-30 sekuntiin oon päässy mutta sitten on laitettava ruutu kiinni koska meinaan purra oman kieleni poikki myötähäpeätärinöissäni.
Kauppias on kauppias. Huumorimiehiä, ja yrittää myydä kalliinpaa kaljaa samalla. Maku toki on aavistuksen parempaa.Tärkeä tiedotus... osa2
Tuolla alla linkitetyllä sivulla väitetään, että jokaisella on oikeus tarkistaa luottotietonsa kerran vuodessa ilmaiseksi ja tarvittaessa maksua vastaan useamminkin. Tämä pitäisi kertoa Amandalle ja muillekin, jotka luulevat, että ne tiedot ovat jotenkin menneet tai poistuneet jonnekin.Nauran Amanda Harkimon horinoille että korona vei luottotiedot. No, jokainen joka tietää näistä asioista yhtään, ymmärtää että luottotiedot vievä prosessi kestää kauemmin kuin koronatilanne on ollut päällä. Käytännössä +90 päivää. Joten kyllä ongelmat juontavat hieman kauemmas nyt deejiillä.
Amanda Harkimon tulot romahtivat koronan takia - menetti luottotietonsa: "Olin jo myydä Porscheni"
Koronapandemia on pistänyt Amanda Harkimon, 30, koville monella tapaa. DJ-kaunotar ei kuitenkaan ole menettänyt rempseää elämänasennettaan. Tilanne on tuonut eteen myös kaivattuja herätyksiä.www.iltalehti.fi
Tämä pitäisi kertoa Amandalle ja muillekin
Jos kyseessä olisi Ruotsin armeija, niin ehkä tietäisin vastauksen tuohon kysymykseen.Palkinto hyvästä työstä...
Ja eikös tämä samainen neitonen vieläpä voittanut koko visailun?Heikoin lenkki visailun antia:
Kysymys: Millä lempinimellä sotamarsalkka Erwin Rommel tunnettiin?
Vastaus: LAURI TÖRNI!!!
Nämä ovat kyllä sitä kuuluisaa kovaa shittiä...Ja eikös tämä samainen neitonen vieläpä voittanut koko visailun?
Muita maininnan arvoisia vastauksia voittajalta olivat:
Q: Missä maassa sijaitsee Johannesburg?
A: Kapkaupungissa
Q: Mikä on Yhdysvaltain dollarin valuuttatunnus?
A: Punta