Mille naurat juuri nyt?

  • 13 193 229
  • 50 351
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Business finlandin jakamille koronatuille. Ehkäpä moni tuen saanut nauraa vielä maukkaammin matkalla sinne pankkiin.

-DilleDeino
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Business finlandin jakamille koronatuille. Ehkäpä moni tuen saanut nauraa vielä maukkaammin matkalla sinne pankkiin.

-DilleDeino

Joo-o, mietin just ihan samaa. Tuo tukijuttu tulee olemaan niin älytön viidakko, että huhhuh... eikä mitään takeita siitä, meneekö lähimainkaan oikein noiden tukien jakaminen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Joo-o, mietin just ihan samaa. Tuo tukijuttu tulee olemaan niin älytön viidakko, että huhhuh... eikä mitään takeita siitä, meneekö lähimainkaan oikein noiden tukien jakaminen.
Varmaanki on mennyt ihan niinku piti, muttei niin kuten pitäisi. Varmastikkin saadaan tästä kivaa vaihtelua uutisointiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • 0MyGI.jpg
    0MyGI.jpg
    204 KB · kertaa luettu: 368

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Telkkarissa parhaillaan tulevan dokumentin suomalaisille Isis-morsiammille ja varsinkin sille yhden morsiammen Suomessa asuvalle sukulaiselle, jota dokkarissa haastateltiin. Kuinka vitun tyhmä ihminen voi olla?
 

Glove

Jäsen
Telkkarissa parhaillaan tulevan dokumentin suomalaisille Isis-morsiammille ja varsinkin sille yhden morsiammen Suomessa asuvalle sukulaiselle, jota dokkarissa haastateltiin. Kuinka vitun tyhmä ihminen voi olla?
Erittäin tyhmä. En ole katsonut dokumenttia enkä aiokaan. Mutta ihminen, varsinkin nainen, voi olla hyvin tyhmä. Toki se miehiltäkin onnistuu.
 
K

Kiekkokatsoja

Vie työnantajaltaan reilu 800 000 euroa, ja saa siitä vuosi 8 kuukautta. Ehdollista!!
Houkutteleekohan kokeilemaan, kun ei joudu edes vankilaan, jos jää kiinni?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vie työnantajaltaan reilu 800 000 euroa, ja saa siitä vuosi 8 kuukautta. Ehdollista!!
Houkutteleekohan kokeilemaan, kun ei joudu edes vankilaan, jos jää kiinni?

Jotain korvauksia varmaan myös tuomittiin, mutta eihän se näitä kikkailijoita paljon haittaa. Täällä Turussakin vaikuttaa hemmo, joka on tehnyt talouskupruja ja paljon muutakin pahaa. Korvattavaa valtiolle ja monille muille tahoille niin paljon, ettei koskaan pysty murto-osaakaan niistä korvaamaan. Silti kurvailee kesäisin (silloin kun ei ole kiinni) jokirannassa punaisella avo-Ferrarilla. Ei paljon naurata.
 
K

Kiekkokatsoja

Jotain korvauksia varmaan myös tuomittiin, mutta eihän se näitä kikkailijoita paljon haittaa. Täällä Turussakin vaikuttaa hemmo, joka on tehnyt talouskupruja ja paljon muutakin pahaa. Korvattavaa valtiolle ja monille muille tahoille niin paljon, ettei koskaan pysty murto-osaakaan niistä korvaamaan. Silti kurvailee kesäisin (silloin kun ei ole kiinni) jokirannassa punaisella avo-Ferrarilla. Ei paljon naurata.
Näitä löytyy "joka kylästä". Rahallisia korvauksia ei aina suoriteta, mutta jossainvaiheessa istuvat sitten jotain isompaa kakkua.
Ei naurata huijjarit, vaikka aika koomiselta vaikuttikin tuo mainitsemani tuomio. No valtion rahaa säästyy, kun eläkerouva ei joudu istumaan kakkua, 800 000 e huijauksesta. Antaa hyvää esimerkkiä, tuleville huijjauksille. "Oikeus"laitoksemme.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Torissa noita nyt myydään parhaimmillaan yli 300 euron hintaa.

Itse en noin huonoja laittaisi jalkaani vaikka maksettaisiin

Näin se muoti toimii. Ei mitään tekemistä tyylikkyyden kanssa vaan nytkin jos jollakulla on noin räikeät kengät jalassa niin kaikki tietävät heti että niistä on joko maksettu paljon tai käytetty paljon aikaa niiden hankkimiseen. Statuskysymys siis.

Aivotonta sanon minä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä oisin halunnut tommoset Lidl-lenkkarit, mutta se koska meni sitten tommoseksi ämpäriurpoiluksi niin pyh. Oisin siis voinu joskus käydä Lidlissä vaihteeks kaupassa ja samalla ottaa sieltä tommoset popot, mutta ei kai niitä käsittääkseni enää oo ku apinat osti niitä miljoonia kappaleita ja myy nyt niitä tori.fi:ssä ja kehuskelee itteään että kyllä mä olin etevä veijari taas ai jukra tarjoushaukka, huutokauppakeisari ja sitten on minä, Suomen fiksuimmat tyypit onkin siinä sitten.

Joskus junnuna mietin että oispa siistiä kun ois joku Merita-huppari (silloin oli siis semmonen pankki ku Merita) tai Postin farkut tai jotain tämmösiä mahdollisimman tylsien ja mielenkiinnottomien firmojen logoilla varustettuja vaatteita, silloin kun kaikilla piti olla Filaa ja Nikeä ja mitähän ne nyt olikaan mitä paidoissa piti isolla lukea tai muuten oli köyhä luuseri. Eihän mulla silloin junnuna olisi rohkeus riittänyt missään Saarioinen- t-paidassa koulussa kuljeskella, vaikka niin mukamas punkkaria olin niin samat Niket ja Pumat minullakin piti olla koska ryhmäpaine, just ja just uskalsin jotain vantaa-ketjua pitää housuissa ja semmosia liekkipaitojen paviaanimaisia niittirannekkeita käsissä, mutta ajatuksena haaveilin siitä että olisipa se metkaa täällä mennä takissa jonka selässä ois vitun iso Pirkka -logo. Tommoset Lidl-lenkkarit on vähän samaa merkkivaateuuvateille naureskelua. Paitsi että nyt se sitten pilattiin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ei vittu mä en pysty kattoo tota. Kaks kertaa oon nyt yrittänyt, mutta en vaan saatana kykene, 20-30 sekuntiin oon päässy mutta sitten on laitettava ruutu kiinni koska meinaan purra oman kieleni poikki myötähäpeätärinöissäni.
Kuten Hollywoodissa sanotaan it is, what is! Haluaisin nähdä paneelikeskustelun jossa olisi Sara, Tami ja Tiki ja kaikki puhuisivat yhtä aikaa päällekkäin.
 

Glove

Jäsen
Ei vittu mä en pysty kattoo tota. Kaks kertaa oon nyt yrittänyt, mutta en vaan saatana kykene, 20-30 sekuntiin oon päässy mutta sitten on laitettava ruutu kiinni koska meinaan purra oman kieleni poikki myötähäpeätärinöissäni.
Kymmenen sekuntia pystyin nauramatta katsomaan.
 

ace

Jäsen
Eilisessä Ruutu Livessä Michael Monroe veti biisien väleissä kyllä sellaista suomen ja englannin sekoitusta että oksat pois. Sinänsä mielenkiintoisia tarinoita, mutta kuulostihan se hassulta. Se nyt kuitenkin osaa puhua oikeasti englantia, mutta voisi olla mielenkiintoinen jäsen tuossa @maken veivi jr. haaveilemassa paneelissa myös.

Huomion kyseisessä Livessä varasti kuitenkin Sami Yaffan hampaat. Miten vitussa ne on saatu näyttämään niin luonnottomalta, tainnut hammaslääkäri itse vetää ilokaasua ennen operaatiota.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
K

Kiekkokatsoja

Helsinkiläisessä hoitokodissa uutisoitiin olleen useita koronakuolemia.
Haastateltut hoitajat totesivat laitoksessa olevan ongelmia ja epäkohtia. Mm tiedonkulun ongelmia. Johtajan vastaus on koominen. Minulle ei ole tullut tällaista tietoa..

Nii in, tieto ei todellakaan kulje. Sen todisti jo tuo kommentti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös