Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Business finlandin jakamille koronatuille. Ehkäpä moni tuen saanut nauraa vielä maukkaammin matkalla sinne pankkiin.
-DilleDeino
-DilleDeino
Business finlandin jakamille koronatuille. Ehkäpä moni tuen saanut nauraa vielä maukkaammin matkalla sinne pankkiin.
-DilleDeino
Varmaanki on mennyt ihan niinku piti, muttei niin kuten pitäisi. Varmastikkin saadaan tästä kivaa vaihtelua uutisointiin.Joo-o, mietin just ihan samaa. Tuo tukijuttu tulee olemaan niin älytön viidakko, että huhhuh... eikä mitään takeita siitä, meneekö lähimainkaan oikein noiden tukien jakaminen.
Onko muuten kukaan oikeesti soittanu niihin puhelinnumeroihin mitä hualtamoitten paskakoppien seinissä on?
Erittäin tyhmä. En ole katsonut dokumenttia enkä aiokaan. Mutta ihminen, varsinkin nainen, voi olla hyvin tyhmä. Toki se miehiltäkin onnistuu.Telkkarissa parhaillaan tulevan dokumentin suomalaisille Isis-morsiammille ja varsinkin sille yhden morsiammen Suomessa asuvalle sukulaiselle, jota dokkarissa haastateltiin. Kuinka vitun tyhmä ihminen voi olla?
Vie työnantajaltaan reilu 800 000 euroa, ja saa siitä vuosi 8 kuukautta. Ehdollista!!
Houkutteleekohan kokeilemaan, kun ei joudu edes vankilaan, jos jää kiinni?
Näitä löytyy "joka kylästä". Rahallisia korvauksia ei aina suoriteta, mutta jossainvaiheessa istuvat sitten jotain isompaa kakkua.Jotain korvauksia varmaan myös tuomittiin, mutta eihän se näitä kikkailijoita paljon haittaa. Täällä Turussakin vaikuttaa hemmo, joka on tehnyt talouskupruja ja paljon muutakin pahaa. Korvattavaa valtiolle ja monille muille tahoille niin paljon, ettei koskaan pysty murto-osaakaan niistä korvaamaan. Silti kurvailee kesäisin (silloin kun ei ole kiinni) jokirannassa punaisella avo-Ferrarilla. Ei paljon naurata.
Lidlin lenkkareille. Noilla olisi reteetä rillata kyrsää rivaripätkän etupihalla paidassa, jossa lukee GRILLIMAISTERI.
Siis omalla tavallaan todella tyylikkäät.
Torissa noita nyt myydään parhaimmillaan yli 300 euron hintaa.
Itse en noin huonoja laittaisi jalkaani vaikka maksettaisiin
Klassikkovideo siitä kuinka Whatta ChaFak unohtaa suomen kielen.
Kuten Hollywoodissa sanotaan it is, what is! Haluaisin nähdä paneelikeskustelun jossa olisi Sara, Tami ja Tiki ja kaikki puhuisivat yhtä aikaa päällekkäin.Ei vittu mä en pysty kattoo tota. Kaks kertaa oon nyt yrittänyt, mutta en vaan saatana kykene, 20-30 sekuntiin oon päässy mutta sitten on laitettava ruutu kiinni koska meinaan purra oman kieleni poikki myötähäpeätärinöissäni.
Liikuntatunnilla pukuhuoneessa oli kyllä kovaa kamaa, kun jalassa oli kalsarit, joissa luki isolla NIVEA.Eihän mulla silloin junnuna olisi rohkeus riittänyt missään Saarioinen- t-paidassa koulussa kuljeskella--
Kymmenen sekuntia pystyin nauramatta katsomaan.Ei vittu mä en pysty kattoo tota. Kaks kertaa oon nyt yrittänyt, mutta en vaan saatana kykene, 20-30 sekuntiin oon päässy mutta sitten on laitettava ruutu kiinni koska meinaan purra oman kieleni poikki myötähäpeätärinöissäni.
Punk In Finlandin Fingerpori-osastolla on melko sakeaa settiä. Tälle nauran vedet silmissä. "Ähäkutti!" :'D