Mä oisin halunnut tommoset Lidl-lenkkarit, mutta se koska meni sitten tommoseksi ämpäriurpoiluksi niin pyh. Oisin siis voinu joskus käydä Lidlissä vaihteeks kaupassa ja samalla ottaa sieltä tommoset popot, mutta ei kai niitä käsittääkseni enää oo ku apinat osti niitä miljoonia kappaleita ja myy nyt niitä tori.fi:ssä ja kehuskelee itteään että kyllä mä olin etevä veijari taas ai jukra tarjoushaukka, huutokauppakeisari ja sitten on minä, Suomen fiksuimmat tyypit onkin siinä sitten.
Joskus junnuna mietin että oispa siistiä kun ois joku Merita-huppari (silloin oli siis semmonen pankki ku Merita) tai Postin farkut tai jotain tämmösiä mahdollisimman tylsien ja mielenkiinnottomien firmojen logoilla varustettuja vaatteita, silloin kun kaikilla piti olla Filaa ja Nikeä ja mitähän ne nyt olikaan mitä paidoissa piti isolla lukea tai muuten oli köyhä luuseri. Eihän mulla silloin junnuna olisi rohkeus riittänyt missään Saarioinen- t-paidassa koulussa kuljeskella, vaikka niin mukamas punkkaria olin niin samat Niket ja Pumat minullakin piti olla koska ryhmäpaine, just ja just uskalsin jotain vantaa-ketjua pitää housuissa ja semmosia liekkipaitojen paviaanimaisia niittirannekkeita käsissä, mutta ajatuksena haaveilin siitä että olisipa se metkaa täällä mennä takissa jonka selässä ois vitun iso Pirkka -logo. Tommoset Lidl-lenkkarit on vähän samaa merkkivaateuuvateille naureskelua. Paitsi että nyt se sitten pilattiin.