Kyllä, näin aina sanotaan. Eikös urheilu ole viihdettä, parhaimmillaan jopa taidetta.Niinkö? Itseäni ei kiinnosta urheilullinen puoli, mutta oheisena pyörivä viihde toki.
Kyllä, näin aina sanotaan. Eikös urheilu ole viihdettä, parhaimmillaan jopa taidetta.Niinkö? Itseäni ei kiinnosta urheilullinen puoli, mutta oheisena pyörivä viihde toki.
Ai jeesus, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Kyseisellä videolla siis puunkaatomokia. Varsinkin tuo toinen "metsuri" noin parin minuutin kohdalla. Ei välky päässä sitten yhtään, että mikähän vois mennä pieleen?
Siinä on kyllä vahvaa yritystä Darwin -palkinnolle. Ekstrapalkintoja siitä että kuvaajallekin tuntui tulevan suorastaan järkytyksenä lopputulema. Samoin päähänsä latvuksen sahaava toimi erityistaitavasti. Hieman petyin etteivät pelastaneet piirikuntaa sähköpalon riskiltä kaatamalla kärytyspätkässä koko latvusta voimajohdoille....
Ai jeesus, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Kyseisellä videolla siis puunkaatomokia. Varsinkin tuo toinen "metsuri" noin parin minuutin kohdalla. Ei välky päässä sitten yhtään, että mikähän vois mennä pieleen?
Juurikin tätä tarkoitin. Ei kyllä mene jakeluun, miten ei ymmärrä että käy itsellekin huonosti jos nojaat tikapuilla puuhun ja katkaiset sen itseäsi alempaa.Tein itse ja säästin. Tosin toi mainitsemasi sankari, jos tarkoitat sitä, mikä nojasi tikkailla siihen osaan puuta mitä oli sahaamassa, oli kyllä aidosti darwinpytyn arvoinen. Loistosuoritus!
Tai viimeistään kuvaajalla. Enkä nyt siis sano, etteikö sitä pitäisi jo ihan itsekin tajuta kun alkaa sahailemaan puuta itseään alempaa, mutta kyllähän nyt viimeistään kuvaajalla pitäisi tuossa leikata, että tämä näyttää jotenkin niin saatanan älyttömältä.Juurikin tätä tarkoitin. Ei kyllä mene jakeluun, miten ei ymmärrä että käy itsellekin huonosti jos nojaat tikapuilla puuhun ja katkaiset sen itseäsi alempaa.
Kyllä se vaan näyttäis menevän katsojan vastuulle tässäkin tapauksessa ja täältä on myöhäistä huudella. Hieno on metsuri. Kiitos tästä @Rautapohkeet .Tai viimeistään kuvaajalla. Enkä nyt siis sano, etteikö sitä pitäisi jo ihan itsekin tajuta kun alkaa sahaile@maan puuta itseään alempaa, mutta kyllähän nyt viimeistään kuvaajalla pitäisi tuossa leikata, että tämä näyttää jotenkin niin saatanan älyttömältä.
Äitini sanoo että isäni lopulta aina päättää... Siis isä päättää niin kuin äiti haluaa. Äitini on vahva persoona. Joskus kun äiti on hölmöjä haluaa niin isä on sanonut ettei tuo ole järkevää... Toivon (ja luulen) ettei minun parisuhteessa ole ihan sama tilanne ja mies uskaltaa ja osaa olla omaa mieltään. Saatan olla kyllä vahva persoona silloin kun minulla on mielipide asiaan. Toisaalta olen monien mielestä ns. perässä vedettävä joka myötäilee muiden mielipiteitä. Koska mieheni ei ole vahva persoona niin hän saattaa myötäillä minun mielipiteitä... Toisaalta hän kyllä saa ja osaa toteuttaa omia juttujaan. Banaanit mies kyllä valitsisi ihan itse kuten muutkin kauppajutut joita kärryyn lataa. Minä en niihin puutu.Monasti sanotaan, notta miehet olisivat tossun alla. Joillekkin se on tietysti ok. Jos ei ole, ja sieltä rouvan hameen helmasta haluaisi joskus myös oman mielipiteensä kuuluviin, voitaisiin aloittaa vaikka sillä että otetaan se pää pois perseestä ja valitaan omaa silmää miellyttävät banaanit.
Pelicansin peliesityksiä ja suorituksia koskevaan ketjuun eilen iltana ovelasti väliin sujautetulle treffikutsulle. Menkää ite kattomaa jos ette usko.
Mulla ti on vapaapäivä, ke iltavuoro, to illalla se kirjajuttu, pe ja la aamuvuorot ja su vapaa. Mutta eiköhän jossain kohdassa ole sopiva tapaamishetki.
Mietin aluksi että kehtaanko lainata suoraan ko. käyttäjää tänne. No, hienoa että joku muu kehtasi puolestani.Ihan vaan muille helpotukseksi: