Mille naurat juuri nyt?

  • 13 183 423
  • 50 326

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara

Olli Jokisen vaimo Katerina on pöyristynyt kun Floridassa on Beezer Vanbiesbrouckin vitriinässä varusteet, maila, maaliverkko, pelipaita ja vanhoja kiekkoja ja Jokisen vitriinissä vain pelipaita ja kypärä.

Ei käynyt sitten Katerinalla mielessä kuinka helvetisti tilaa toi Jokisen kypärä siellä vitriinissä vie?
 
Viime yönä katselin Poliisit-sarjan jaksoa. Yksi tapaus poliiseille oli tappelun selvittäminen. Ihan asiallinen syy tappeluun löytyi. Nokkapokka oli syntynyt väittelyssä siitä, kumman Bemari kulkee kovemmin. On pojilla ollut lippis kireällä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat



Ai jeesus, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Kyseisellä videolla siis puunkaatomokia. Varsinkin tuo toinen "metsuri" noin parin minuutin kohdalla. Ei välky päässä sitten yhtään, että mikähän vois mennä pieleen?

Oikeasti sattuu päähän katsoa tuota pätkää. :D

Tuo ehkä johtuu siitä, että olen ollut ikävuosina 12-20 isäni kanssa kaatamassa puita omissa metsissä sekä rakennusten lähellä ja tuolloin on iskostettu päähän tasan tarkkaan se miten homma pitää hoitaa. Kuuluisa Toyotan tunkki on muuten ollut käytössä muutaman kerran noissa hommissa. Ei kannata kysyä miksi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Ai jeesus, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Kyseisellä videolla siis puunkaatomokia. Varsinkin tuo toinen "metsuri" noin parin minuutin kohdalla. Ei välky päässä sitten yhtään, että mikähän vois mennä pieleen?
Siinä on kyllä vahvaa yritystä Darwin -palkinnolle. Ekstrapalkintoja siitä että kuvaajallekin tuntui tulevan suorastaan järkytyksenä lopputulema. Samoin päähänsä latvuksen sahaava toimi erityistaitavasti. Hieman petyin etteivät pelastaneet piirikuntaa sähköpalon riskiltä kaatamalla kärytyspätkässä koko latvusta voimajohdoille.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints




Ai jeesus, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Kyseisellä videolla siis puunkaatomokia. Varsinkin tuo toinen "metsuri" noin parin minuutin kohdalla. Ei välky päässä sitten yhtään, että mikähän vois mennä pieleen?

Onhan tossa ekassa pätkässä heppu tehnyt palkeen oikeaan suuntaan. Ilmeisesti vaan liian pieni leikkuu puun kallistumaan nähden.

Muut lumberjack-näytökset olikin sitten darwinkamaa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit




Ai jeesus, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Kyseisellä videolla siis puunkaatomokia. Varsinkin tuo toinen "metsuri" noin parin minuutin kohdalla. Ei välky päässä sitten yhtään, että mikähän vois mennä pieleen?

Tein itse ja säästin. Tosin toi mainitsemasi sankari, jos tarkoitat sitä, mikä nojasi tikkailla siihen osaan puuta mitä oli sahaamassa, oli kyllä aidosti darwinpytyn arvoinen. Loistosuoritus!
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tein itse ja säästin. Tosin toi mainitsemasi sankari, jos tarkoitat sitä, mikä nojasi tikkailla siihen osaan puuta mitä oli sahaamassa, oli kyllä aidosti darwinpytyn arvoinen. Loistosuoritus!
Juurikin tätä tarkoitin. Ei kyllä mene jakeluun, miten ei ymmärrä että käy itsellekin huonosti jos nojaat tikapuilla puuhun ja katkaiset sen itseäsi alempaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Juurikin tätä tarkoitin. Ei kyllä mene jakeluun, miten ei ymmärrä että käy itsellekin huonosti jos nojaat tikapuilla puuhun ja katkaiset sen itseäsi alempaa.
Tai viimeistään kuvaajalla. Enkä nyt siis sano, etteikö sitä pitäisi jo ihan itsekin tajuta kun alkaa sahailemaan puuta itseään alempaa, mutta kyllähän nyt viimeistään kuvaajalla pitäisi tuossa leikata, että tämä näyttää jotenkin niin saatanan älyttömältä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tai viimeistään kuvaajalla. Enkä nyt siis sano, etteikö sitä pitäisi jo ihan itsekin tajuta kun alkaa sahaile@maan puuta itseään alempaa, mutta kyllähän nyt viimeistään kuvaajalla pitäisi tuossa leikata, että tämä näyttää jotenkin niin saatanan älyttömältä.
Kyllä se vaan näyttäis menevän katsojan vastuulle tässäkin tapauksessa ja täältä on myöhäistä huudella. Hieno on metsuri. Kiitos tästä @Rautapohkeet .
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Elmo Aittalan päivän twitter-tulvalle:


Tykitystä melkein kuin Tammisella konsanaan. Tai Tapio Suomisella maanisimmillaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mietinkin, että kauan kestää, ennen kuin joku puuttuu tuohon topikki-nekrofiliaan SaiPa-osiossa. Noh, modet puuttuivat. :D
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Nauran todistamalleni tilanteelle paikallisen Prisman hevi-osastolla: herrasmies, arviolta 60v, huutaa rouvalleen hevi-osaston toiselta puolelta toiselle puolelle notta "onko nämä tarpeeksi kypsiä???" ja heiluttaa banaaniterttua. Rouva kiiruhtaa hypistelemään banaaneja ja pudistelee päätään ja mutisee jotain ja pariskunta päätyy toiseen terttuun. Rouvan valitsemaan terttuun.

Monasti sanotaan, notta miehet olisivat tossun alla. Joillekkin se on tietysti ok. Jos ei ole, ja sieltä rouvan hameen helmasta haluaisi joskus myös oman mielipiteensä kuuluviin, voitaisiin aloittaa vaikka sillä että otetaan se pää pois perseestä ja valitaan omaa silmää miellyttävät banaanit.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@pepsi tosta muistui juuri mieleen eräs tilanne jota pääsin todistamaan paikallisessa Prismassa muutama viikkoa takaperin ollessani viime hetken jouluostoksilla. Olin siinä tepastelemassa kohti elektroniikkaosastoa, kun sieltä kävelee mua vastaan nainen ja mies ja kuulen vahingossa ohimennen kun tämä nainen sanoo miehelle "tän hiiren mä ostin ihan vaan koska... mul on rahaa".

Myönnän tirskuneeni siinä itsekseni ääneen :D Oli vaan kerrassaan niin loistavasti perusteltu syy naisella käydä ostamassa uusi hiiri.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Monasti sanotaan, notta miehet olisivat tossun alla. Joillekkin se on tietysti ok. Jos ei ole, ja sieltä rouvan hameen helmasta haluaisi joskus myös oman mielipiteensä kuuluviin, voitaisiin aloittaa vaikka sillä että otetaan se pää pois perseestä ja valitaan omaa silmää miellyttävät banaanit.
Äitini sanoo että isäni lopulta aina päättää... Siis isä päättää niin kuin äiti haluaa. Äitini on vahva persoona. Joskus kun äiti on hölmöjä haluaa niin isä on sanonut ettei tuo ole järkevää... Toivon (ja luulen) ettei minun parisuhteessa ole ihan sama tilanne ja mies uskaltaa ja osaa olla omaa mieltään. Saatan olla kyllä vahva persoona silloin kun minulla on mielipide asiaan. Toisaalta olen monien mielestä ns. perässä vedettävä joka myötäilee muiden mielipiteitä. Koska mieheni ei ole vahva persoona niin hän saattaa myötäillä minun mielipiteitä... Toisaalta hän kyllä saa ja osaa toteuttaa omia juttujaan. Banaanit mies kyllä valitsisi ihan itse kuten muutkin kauppajutut joita kärryyn lataa. Minä en niihin puutu.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Muistui mieleen Stephen Fryn QI:ssa kertoma tarina naisesta, joka totesi (ulkomuistista ja vahvasti mukaillen): "Meidän perheessä mies tekee kaikki tärkeät päätökset. Minä pidän huolta kaikesta mitättömästä kuten perheen rahankäytöstä, lasten koulutuksesta, talon remonteista, kotiaskareiden työnjaosta, lomailukohteista jne. Mies päättää, mikä meidän perheen kanta on Lähi-idän tilanteeseen ja ilmaston lämpenemiseen."
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings




Ai jeesus, että voi olla tyhmiä ihmisiä. Kyseisellä videolla siis puunkaatomokia. Varsinkin tuo toinen "metsuri" noin parin minuutin kohdalla. Ei välky päässä sitten yhtään, että mikähän vois mennä pieleen?


Kaikenlaista, en oo metsuri itekään mut voin sahata. Eniten huolestutti se ukko-oletettu siellä sähkölinjan päällä. Tämä nyt ammatin puolesta.





Noin kait noi ois hyvä hoitaa
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue

Näinpä juuri. Mutta ammattimies maksaa. Itse tekemällä säästää. Toki tälläisissä tapauksissa näistä kyllä kannattaa maksaa. Hyvä vertailukohta on äitini talo, kun hän tilasi metsurin kaatamaan kaksi isoa puuta pihaltaan. Oli vähän hankalia kaatoja. Kaksi kaveria tuli ensin edeltävällä viikolla ennakkotarkistamaan minkälaisista puista on kyse ja seuraavalla viikolla tulivat sitten paikanpäälle oikeanlaisten vehkeiden kanssa ja ei siinä kovin kauaa mennyt kun puut oli nurin ja noin kolmen metrin pituiset pöllit nätissä rivissä pätkimistä varten (sovittiin että jättävät tuohon mittaan) ja oksat ja risut ynnä muu sotku lähti kaverien matkaan/siivottiin pois. Versus samalla tiellä asuvalla pariskunnalla kävi sitten se halvin kaveri. Pihalle jäi hirveät määrät sahanpurua ja pientä oksasilppua. Puut oli pätkitty kukin vähän mihin sattuu mittaan ja jäivät sikinsokin pihalle, mikä tietysti jatkokäsittelyä hankaloittaa, kun ei voi suoraan ruveta pätkimään. Jäipä näihin puihin vielä muutamia oksia ja leikatuistakin oksista jäi pieniä pätkiä runkoon kiinni. Oksia hekin veivät mennessään, mutta niitä jäi myös pihamaalle ja puiden alle jne jne.

Eli kyllä tää puunkaato on sellaista homma, että jos itse ei siihen kykene niin ei sitä halpaa kaveria kannata ottaa. Oli niin hirveä ero noissa pihojen siisteydessä. Harmi ettei ole kuvia niistä laittaa. Kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa, mutta näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pelicansin peliesityksiä ja suorituksia koskevaan ketjuun eilen iltana ovelasti väliin sujautetulle treffikutsulle. Menkää ite kattomaa jos ette usko.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pelicansin peliesityksiä ja suorituksia koskevaan ketjuun eilen iltana ovelasti väliin sujautetulle treffikutsulle. Menkää ite kattomaa jos ette usko.

Ihan vaan muille helpotukseksi:

Mulla ti on vapaapäivä, ke iltavuoro, to illalla se kirjajuttu, pe ja la aamuvuorot ja su vapaa. Mutta eiköhän jossain kohdassa ole sopiva tapaamishetki.
 

Baldrick

Jäsen
Niilo22:lle. Tuli katottua mm. merkkiteos "Puuro pitää miehen tielle" ja paljon muita videoita ja näin. Nyt käy laudalla myös spekulaatio tyttöystävä22:sta & iltakävelyn. Mutta pitemmittä puheitta näihin kuviin ja tunnelmiin. Pitäkää tanko liukkaana ja lippu korkealla. Klaus Rektuksella ei taida olla kaikki jauhot laaksossa. Että näihin kuviin ja näihin tunnelmiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös