KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis

Ei saatana.
Paljosta vetoa (höhö) että veikkaukselta tulee myöhemmin samankaltainen viritys pelattavaksi?

"I knew this was a bad idea, but in the absence of any good ideas, I continued forward."
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paljosta vetoa (höhö) että veikkaukselta tulee myöhemmin samankaltainen viritys pelattavaksi?
No hölmöä, jos ei tule. Luulis nyt ymmärtävän ihmisten kiinnostuksen tuollaseen.

Sovitaan jo valmiiks, että sanotaan sitä sitten liigalerssiksi, vaikka varmaan se tulee olemaan joku Onni-Petterin liigabingo. Muistakaa, että kyse on arpajaisista.

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Täällä Limassolin majoituksessa on "varsin kattava" sortimentti tv-kanavia, satoja kanaaleja. Ehdoton ykkössuosikkini on Fox News. Jumalauta että on loistavaa viihdettä! Täysin sekopäistä studioraatia ja hillitöntä Trumpin ylistystä, iltapäivälehtitason pikku-uutisointia (esim. aamukaljoja kippaava bussikuski) ja väliin ostos-tv - tason huuhaamainontaa.

Ei tätä nauramatta voi katsoa. Good luck America!

Hyvin toimiva avanne on paljon parempi kuin huonosti toimiva peräsuoli - Ylen aamutohtori 11.3.2015

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä Limassolin majoituksessa on "varsin kattava" sortimentti tv-kanavia, satoja kanaaleja. Ehdoton ykkössuosikkini on Fox News. Jumalauta että on loistavaa viihdettä! Täysin sekopäistä studioraatia ja hillitöntä Trumpin ylistystä, iltapäivälehtitason pikku-uutisointia (esim. aamukaljoja kippaava bussikuski) ja väliin ostos-tv - tason huuhaamainontaa.

Ei tätä nauramatta voi katsoa. Good luck America!
God bless America, todellakin.

Trump-Amerikka on jotenkin erityisen hieno, kun aseita ja viinaa myydään samalta tiskiltä. Taannoin paremman puoliskoni kanssa ajeltiin vähän Trump-Amerikassa eikä parempi puolisko suostunut siihen, että olisi otettu kuva moisen liikkeen edustalta, minä olisin mennyt sisäänkin, muttei edes siitä edestä. Ihmeellistä.

Melkein.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No mistään kauneuskilpailustahan täs ei ole kyse, mutta elämässä on niin että saa helpommin uuden muijan kun kunnon kaverin! - Simo "Sörsselssön" Salminen kiteyttää elämän tosiasiat Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - elokuvassa
CAN - FIN 55:54 1-3 Pesonen (Tyrväinen, Hakanpää)
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pöyryn nimisekoilulle. Pöyry, siitä sitten yhdistymisen jälkeen ÅF Pöyry ja se kun ei oikein ole indernäässönäl niin AFRY joka lausutaan "eifri".
Postihan vaihtoi taannoin nimensä Itellaksi perusteella, että uusi nimi kuvaa paremmin yhtiön toimintaa ja kansainvälisyyttä tms. (sic!). Sama peruste oli (ymmärrettävästi), kun nimi vaihtui takaisin Postiksi.

Asiaan liittyen:
"Voi hyvin olla, että osa kanteluista on ehkä juuttunut postiin, [vanhempi oikeuskanslerinsihteeri] Ruuskanen pohtii."

Alkaa olla jo Monty Python -tason settiä.

1st: LEINO-JYLHÄ-HARMAJA
”Jumala on korvattu päiväkodeissa peikoilla, menninkäisillä, maahisilla, merirosvoilla, keijuilla yms. demoneilla.” -Wiherkoski
PLEASE DON'T DIE MANNSCHAFT!

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Alkaa olla jo Monty Python -tason settiä.
Ajatus poliiseista katsomassa vanhoja sketsejä virka-ajallaan naurattaa myös. (Naurattaisi vielä enemmän, jos ei itse olisi moisen työn yhtenä maksumiehenä.) No, vaikken kasariviihteen ystävä itse olekaan, niin voisi ihminen tehdä paljon paskempaakin hommaa palkkansa eteen?

Minä oon syöny sen piirakan!
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ajatus poliiseista katsomassa vanhoja sketsejä virka-ajallaan naurattaa myös. (Naurattaisi vielä enemmän, jos ei itse olisi moisen työn yhtenä maksumiehenä.) No, vaikken kasariviihteen ystävä itse olekaan, niin voisi ihminen paljon paskempaakin hommaa palkkansa eteen tehdä?
Olisi kyllä kirjaimellisesti naurettavaa puuhaa.

1st: LEINO-JYLHÄ-HARMAJA
”Jumala on korvattu päiväkodeissa peikoilla, menninkäisillä, maahisilla, merirosvoilla, keijuilla yms. demoneilla.” -Wiherkoski
PLEASE DON'T DIE MANNSCHAFT!

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
TPS-Ässät -pelissä Hannu Kuru pääsee läpiajoon ja laukoo surkeasti suoraan Aittokallion rintaan. Selostaja toteaa, että Aittokallio on mies paikallaan. Niinhän se oli... paikallaan.
Rovaniemessä samaanaikaan nostellaan maljaa...

"En kyllä nähnyt koko tilannetta mutta Pyörälä kampattiin selvästi." -Ari Stenius-

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United
Raimo Helminen TPSn päävalmentajaksi. Ei saaaaaatana. Karri Kiveä odotettiin ja saivat Raipen. Ei helvetti kun naurattaa.
Westerlund hoitaa omia kavereitaan töihin. Ensin Urama ja nyt Helminen. Ei voi kuin nauraa. Otan osaa TPS:n kannattajat.

"Ei tästä tuu taaskaan mitään"

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, K-Espoo, Gennaro Gattuso, Sir Bobby Robson
Westerlund hoitaa omia kavereitaan töihin. Ensin Urama ja nyt Helminen. Ei voi kuin nauraa. Otan osaa TPS:n kannattajat.
Jatkoajan uutisen otsikko vielä kunnon vittuilua. Jengi tuuletellut Kiven sopparin varmistumista ja uutisen avattuaan Raipen naama iskeytyy ruudulle.

“Joelinton is the worst brazilian since Stevie Wonder shaved his wife’s pussy.”

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
Iltalehden kommenttikenttien joukkopsykoosille Linnan juhlien lähestyessä. Itsenäisyys mennyt, väärät vieraat, puhemusiikki, miksi taas samat jne.. Ketkähän tuonne oikein kirjoittaa? Ja miksi minä luen niitä?

Last Night a DJ Saved My Life
Je suis koronasika

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tilasin pitzaa tuosta paikallisesta. Soittivat sitten että olemme pihalla mutta pizzaautoa ei näkynyt ja taustalta kuului kaiuttimelta "Hazim, minne vituun sinä ollla taas ajanu? Nyt helevete soiko?"

Hyvä ettei jääny vielä velkaa kun lopulta löysivät perille. Pizza oli erittäin maukasta ja siitä iso kiitos heille.

"En kyllä nähnyt koko tilannetta mutta Pyörälä kampattiin selvästi." -Ari Stenius-

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimimerkeille @abianos ja @Czescku kaverit olivat hotlopissa ja abianos siitä kirjoitti missä olet juuri nyt ketjuun ja Czescku peukutti viestiä. Jotenkin naurattaa kun kuvittelen tilanteen jossa abianos näppäiltyään viestin kertoo Czesckulle, että laitoin jatkikseen viestin missä ollaan ja toinen menee sitten peukuttamaan. Hyvä jätkät!

Kattilallinen perunoita on parempi kuin tyhjä ämpäri
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy