Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä kivointa olisi jos peukuttaisivat farkkujen takataskujen välistä.
Peukku. Tuoppi. Sateenkaari. Syrän.
Peukku. Tuoppi. Sateenkaari. Syrän.
Porilaisille.
kaverit olivat hotlopissa
Siis mää luin ihan oikeesti että Hotlipsissä.Onks toi joku aikuisten versio hoplopista?
Tuleekos Poliiseista vielä uusia kausia vai loppuiko sarja? Jos tulee, niin tää mukaan johonkin jaksoon ehdottomasti.Ajatus poliiseista katsomassa vanhoja sketsejä virka-ajallaan naurattaa myös
Poliisien sohvaperunat, nauhoitettuja lähetyksiähän ne oikeatkin katsovat.Tuleekos Poliiseista vielä uusia kausia vai loppuiko sarja? Jos tulee, niin tää mukaan johonkin jaksoon ehdottomasti.
Ei kai Petteri Nummelin ole kännissä joukkueen bussilla ajellut? Vai onko sen lahtelaisen ghettosankarinkin lempinimi Numppa?Kännikuski aiheutti joukkohysterian junioriottelussa – auto rysäytti hallin seinästä läpi
Nyt vittu Numppa, korkki kii ja kotio. Etkä vittu mee ajamalla.
Linkki iltalehteen.
Tomeitou, tomaatou...Ei kai Petteri Nummelin ole kännissä joukkueen bussilla ajellut? Vai onko sen lahtelaisen ghettosankarinkin lempinimi Numppa?
Näinhän se on. Halusin vain päästä pätemään, koska olen pieni ihminen.Tomeitou, tomaatou...
Mä aattelin lähinnä et ootko sinäkin liukastunut omaan spermaasi?Harrastatteks te kans välillä Vesku Loiri kaatumisia
Mä aattelin lähinnä et ootko sinäkin liukastunut omaan spermaasi?
Saisikohan tuon vielä jotenkin liitettyä San Marinoon? Elämme jännittäviä aikoja.Saa nähdä tuleeko mielenkiintoisia sekaannuksia mediassa, jos Sanna Marin on uusi pääministeri ja Sandra Marins jatkaa tissien vilauttelua.
Mää naura raumlaisse. Kummaa sakkii. Onks ne edes suamalaisii, ku mestaruut karttava lehväslokoset o iha Ruatti väreis?