Mille naurat juuri nyt?

  • 13 191 318
  • 50 346

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Minulle tuli paha mieli noista sanoistasi, joissa oletettiin ja piilonaljailtiin. Anteeksipyyntöä odotan täällä nyt. Tosin, mietin kummasta tulisi pahempi olo; siitä, että pyytäisit anteeksi vai siitä että et pyytäisi.
Mitä turhia, heitä ignoreen ja ole kuin et olisi huomannutkaan viestiä. (muista toki mainita jossain kohtaa että luet kyllä ignooratun viestit silmä kovana)
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ylen uutisista: "Petelius pahoittelee taannoisia vitsejään".

Onko Petelius tuoreitakin manneläppiä heittänyt? Vai ne tuoreet läpät puolen vuosisadan takaa?

Nyt kosketellaan taas ihmisyyden pohjamutia kun kuunteli kuohitun Peteliuksen puhettakin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja nyt poliisille on tehty tutkintapyyntojä vanhoista tv-sarjoista. Ei hyvää päivää. Mitä seuraavaksi? Husu nostaa oikeusjutun mustia autoja kohtaan?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tämä kummaa aikaa. Hesarissa ollut viime päivinä muutama ihmeellinen juttu, ensin feministien noituudesta niin kuin se ei olisi täysin absurdi asia.
Ja nyt jonkun Eeva-Kaisan tuttavat ihmettelevät miksei E-K saa töitä kun on värjännyt osan naamaansa mustaksi, koska se on hänen identiteettinsä. Eikö nyt jumalauta työhaastettelussa just arvoida mm harkintakykyä ja sen puutetta. Jos minä menen työhaastatteluun molempiin poskiin piirrettynä vaikka Opelin logot, niin eikö se saa vaikuttaa haastattelijan näkemykseen? Auttaako asiaa jos kysyn että mitä tykkäät mun salamoista?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos Kiss perustettaisiin tänään, niin mitenkähän noin yleisesti reagoitaisiin siihen että juutalaisten perustaman bändin logossa on SS-tunnus?
Onko Kissin logoa muuten vaadittu sensuroitavaksi? Kysyn ihan aidosti, kun en bändin hc-faneja ole enkä juuri seuraa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä tein poliisitutkintapyynnön siitä kauppaneuvos Paukun esittäjästä, ja vaadin että hänen ruumiinsa kaivetaan haudasta, laitetaa riippumaan Kauppatorille ja sitten sitä saa mennä mätkimään kaikki keski-ikäiset valkoihoiset varakkaat miehet, jotka ovat mielensä tuosta rasistisesta, valkoihoisen keski-ikäisen varakkaan miehen kuvauksesta pahoittaneet. Minä en pääse mätkimään koska en oo keski-ikäinen, enkä varakas, mutta silti olen pahoittanut jo mieleni ihan siltä varalta että jos minusta joskus vielä tulee semmonen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
@FASlapsi Mutta ei huolta! Voit helposti pahoittaa mielesi toisten puolesta. Tämä on nykypäivänä ihan normaalia ja joissain piireissä jo perinteeksi muodostunut kiva ja hassu seuraleikki. "Kuka pahoittaa mielensä eniten, ei itsensä mutta jonkun muun puolesta" on muodostumassa ajattomaksi peliklassikoksi. Huhujen mukana Rovio on tekemässä tuosta oman mobiilipelin. Saa nähdä miten Rovion tuotos tulee pärjäämään kilpailussa sillä pahimmalla kilpailijalla on jo iso käyttäjäjoukko. Saa nähdä mikä tulee olemaan Twitterin vastaus tähän Rovion mobiilipeliin?
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Jos Kiss perustettaisiin tänään, niin mitenkähän noin yleisesti reagoitaisiin siihen että juutalaisten perustaman bändin logossa on SS-tunnus?
Onko Kissin logoa muuten vaadittu sensuroitavaksi? Kysyn ihan aidosti, kun en bändin hc-faneja ole enkä juuri seuraa.
Saksassa logo on erilainen ymmärrettävästä syystä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Kiss perustettaisiin tänään, niin mitenkähän noin yleisesti reagoitaisiin siihen että juutalaisten perustaman bändin logossa on SS-tunnus?
Onko Kissin logoa muuten vaadittu sensuroitavaksi? Kysyn ihan aidosti, kun en bändin hc-faneja ole enkä juuri seuraa.
Pahuuden tunnukset- dokumentissa tuostakin oli juttua. Ohjelma näyttää löytyvän vielä Yle Areenasta.
 

444

Jäsen
Petelius saa ehdottomasti pyytää anteeksi sketsejään, jos niin itse tuntee.

Ja muut saavat halutessaan edelleen nauraa Pulttiboisin sketseille, jos hauskoina pitävät. Aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
Tässähän se. Mutta monille silti niin vaikeaa.
Petelius pyytää anteeksi, koska hänellä on siihen syynsä. Jostain syystä twitter-kansa kokee tämän niin, että mitään ei enää saa tehdä ja millekään ei saa nauraa. Kukaan ei pakota ketään muuta olemaan pahoillaan mistään. Aika monen ihmisen pitäisi poistua internetistä, koska heidän kykynsä käsittää maailmaa on aivan liian vajavainen siihen tiedon ja ”tiedon” määrään, jonka internet tarjoaa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt oli YLEllä juttu miten tämä Peteliuksen huumori on nyt sitten vaikuttanut ihan oikeiden ihmisten elämään niin saatanasti. Täytyis kaikilta pyytää nyt anteeksi ja ihan kauheaa oli kun ei voinut kulkea baarissa kaljapullo kädessä saamelaisasussa. Yhy yhy.

Aion tänään kietaista pullon alkomahoolia naamaan ja kattoa kaikki Pulttiboisit mitä Youtubesta löytyy. Ja nauran niin helvetisti.

Edit: Nauroin muuten sillekin kun tässä Tellus-sarjassa PPP:n yli kosautetaan autolla. Pitäskö pyytää Pirkalta nyt anteeks?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minä tein poliisitutkintapyynnön siitä kauppaneuvos Paukun esittäjästä, ja vaadin että hänen ruumiinsa kaivetaan haudasta, laitetaa riippumaan Kauppatorille ja sitten sitä saa mennä mätkimään kaikki keski-ikäiset valkoihoiset varakkaat miehet, jotka ovat mielensä tuosta rasistisesta, valkoihoisen keski-ikäisen varakkaan miehen kuvauksesta pahoittaneet. Minä en pääse mätkimään koska en oo keski-ikäinen, enkä varakas, mutta silti olen pahoittanut jo mieleni ihan siltä varalta että jos minusta joskus vielä tulee semmonen.
Hahaa. Herra Paukku. Elävästi muistan kuinka sarjassa Paukku oli ympäri päissään kadulla keskellä päivää ja turkkiin pukeutunut vanha rouva moitti häntä siitä. "Kotkakin lentää joskus matalalla, mutta kana ei koskaan korkealla" vastasi Paukku.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tässähän se. Mutta monille silti niin vaikeaa.
Petelius pyytää anteeksi, koska hänellä on siihen syynsä. Jostain syystä twitter-kansa kokee tämän niin, että mitään ei enää saa tehdä ja millekään ei saa nauraa. Kukaan ei pakota ketään muuta olemaan pahoillaan mistään. Aika monen ihmisen pitäisi poistua internetistä, koska heidän kykynsä käsittää maailmaa on aivan liian vajavainen siihen tiedon ja ”tiedon” määrään, jonka internet tarjoaa.
Sarjakuvataiteilija Hugleikur Dagsson on tehnyt albumin "Saako tälle edes nauraa".
Suosittelen tutustumaan. Hän vetää kyllä niin yli kaikista hyvän maun rajoista että on aivan pakko nauraa.
Osansa saavat naiset, miehet, lapset, vammaiset, eri rodut jne.
Olen hyvin vahvasti samaa mieltä kanssasi.
 

Liitteet

  • fuckin-foreigners.png
    fuckin-foreigners.png
    72,6 KB · kertaa luettu: 433
  • ohx9gKf.jpg
    ohx9gKf.jpg
    39,1 KB · kertaa luettu: 333

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos Kiss perustettaisiin tänään, niin mitenkähän noin yleisesti reagoitaisiin siihen että juutalaisten perustaman bändin logossa on SS-tunnus?
Onko Kissin logoa muuten vaadittu sensuroitavaksi? Kysyn ihan aidosti, kun en bändin hc-faneja ole enkä juuri seuraa.

Kissillähän on myös toisenlainen logo, jota käsittääkseni käytetään juuri Saksassa, taisi olla myös Japanissa. Mutta ei se normilogon SS ole ihan samanlainen kuin natsien SS-tunnus, siinä on s:n kurvi ylempänä.

Itse olen taas miettinyt sitä, miten Gene Simmonsin sanoituksiin pitäisi nykyään suhtautua. Esimerkiksi Christine Sixteen:

"I don't usually say things like this to girls your age, but when I saw you coming out of the school that day, that day I knew, I knew, I've got to have you, I've got to have you."


Aika vahvasti tuossa ollaan sakkolihan perään. Toisaalta myönnän, että tämä ääretön epäkorrektius myös naurattaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
"I don't usually say things like this to girls your age, but when I saw you coming out of the school that day, that day I knew, I knew, I've got to have you, I've got to have you."
Esittääköhän vielä keikoilla tätä. :)
Koko fiftarisukupolvi lauloi samalla teemalla Sweet Sixteen, olen itsekin sitä ihmetellyt jo teini-ikäisenä miten ukot laulaa sakkolihan perään. Ja jenkit varsinkin, eikö 18v enää maistunut ukoille vai mistä tuo mystinen 16v.

_
 
Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Bad boys blue teki aikanaan Pretty young girl.
"
I know life is different to you
First love can be frightening that's true
But take me as your brother and your friend
And take me as your lover and your man
Pretty young girl of my mind
How I wish you to be mine
Girl you're no child anymore
Pretty young girl of my mind
Don't you know, know I can't hide
Can't hide my feelings
You're my girl and you're sixteen
Don't know, is it wrong is it right?
Sweet girl, I want to love you tonight.
So take me as your brother and your friend
But first of all, I want to be your man"
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Esittääköhän vielä keikalla tätä. :)
Koko fiftarisukupolvi lauloi samalla teemalla Sweet Sixteen, olen itsekin sitä ihmetellyt jo teini-ikäisenä miten ukot laulaa sakkolihan perään. Ja jenkit varsinkin, eikö 18v enää maistunut ukoille vai mistä tuo mystinen 16v.

_
Suojaikä on yleisesti siellä 16-vuotta (vaihtelee vähän osavaltioissa)
Tässä näppärä taulukko josta voi katsella...
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Suojaikä on yleisesti siellä 16-vuotta (vaihtelee vähän osavaltioissa)
Tässä näppärä taulukko josta voi katsella...
Niin niin tähän ne Epstein ja Prinssi Andrewkin vetosivat. Puhumattakan vapaaehtoisuudesta.
Silti jokin tuossa mättää ihan näin kasarin teininäkin, ymmärrän hyvin tuohon liitetyn jenkkistereotypian nuorten tyttöjen faijoista aseineen kiimaisten ukkojen perässä.
Olkoonkin että meilläkin heitettiin läppää riparin käyneistä jne, mutta jotenkin itselle ei tipu että alle 18v seurustelee paljonkin vanhemman kanssa, vaikkakin Jerry Lee Lewis hyvää rokkia tekikin. :)

_
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tehosekoitin laulaa että come on now baby baby come on, come on now baby yeah, nyt ei tapella vaan tanssitaan. Siinä on sanoitukset kohdillaan! Väkivaltaan ei kannusteta, ja lapsen kanssa halutaan vain kiltisti tanssahdella.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Niin niin tähän ne Epstein ja Prinssi Andrewkin vetosivat. Puhumattakan vapaaehtoisuudesta.
Silti jokin tuossa mättää ihan näin kasarin teininäkin, ymmärrän hyvin tuohon liitetyn jenkkistereotypian nuorten tyttöjen faijoista aseineen kiimaisten ukkojen perässä.
Olkoonkin että meilläkin heitettiin läppää riparin käyneistä jne, mutta jotenkin itselle ei tipu että alle 18v seurustelee paljonkin vanhemman kanssa, vaikkakin Jerry Lee Lewis hyvää rokkia tekikin. :)_
Kyllähän ennenaikainen hauta pelasti Elviksenkin, vaikka täysin ei vihjailuilta välttynytkään:
"Priscilla Ann Wagner syntyi 24. toukokuuta 1945 Brooklynissa, New Yorkissa. Hänen isänsä oli merivoimien pilotti, joka kuoli lento-onnettomuudessa muutama kuukausi Priscillan syntymän jälkeen. Äiti meni uudelleen naimisiin ilmavoimien upseerin kanssa, ja Priscilla sai isäpuolensa sukunimen Beaulieu.
Beaulieut asuivat Saksassa kun 14-vuotias Priscilla tapasi vuonna 1959 siellä asepalvelustaan suorittaneen laulajatähti Elvis Presleyn. He seurustelivat siihen asti, kunnes Elvis palasi Yhdysvaltoihin. Priscilla muutti myöhemmin itsekin takaisin Yhdysvaltoihin, ja he jatkoivat seurustelua siellä. He menivät naimisiin 1967 ja saivat seuraavana vuonna tyttären nimeltä Lisa Marie. "
Lainaus wikipediasta, alleviivaus minun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös