Olavi Virran elämäkerran luin joskus, siinä oli vastaava. Ola oli kaahannut Cadillacillaan aika lujaa, mittarin neula lähes satasessa. Päissään vielä. Joku kyydissä istuja huomautti siitä, jolloin Ola vaan totesi että ei se vauhti niin kovaa ole, tää on Amerikasta tuotu auto ja tässä on mailimittari.Ukko sanoi, että siinä on mailimittari. Eli siis 110 km/h olin siellä nopeimmillaan viilettänyt. Mistä minä olisin voinut tietää.
Tai potkukelkkoja?Eikö kukaan ajattele 47-vuotiaita herrasmiehiä?!?
Mulla on ystävä, jonka ristimänimi on Manne. Ihan valkolainen tosin. Hän varmaankin joutuu vaihtamaan sen ja vanhempansa, jos elävät, pyytävät anteeksi.Ja nyt poliisille on tehty tutkintapyyntojä vanhoista tv-sarjoista. Ei hyvää päivää. Mitä seuraavaksi? Husu nostaa oikeusjutun mustia autoja kohtaan?
Abianos! Miks sanoit karvaisin...? Ajoin juuri kuulani klaniksi pitkästä aikaa, kun mujja on naapurissa. Se ei tykkää kun oon kalju. Mutta minä määrään karvani, perkele. Oon niin kova karju että tein sen hänen näkemätä. No, ei tuu tänä ehtoona... saattaa mennä viikko manuaalisesti...Johnny, palstan komein ja karvaisin!
Kyllähän se tulee jossain vaiheessa väistämättä näkyviin, että suvussa on naitu siskoja ja serkkuja jo vuosisatojen ajan. Geenipooli laimenee. Nää kaikki Windsorit näyttää jo hevoselta eikä varmasti hissi nouse ihan yläkertaan. Ja britit ilomielin elättää näitä ja sponsoroi niiden eksentrisiä pervoiluja. Hauskaa. Maailman vanhin, pitkäkestoisin ja surkuhupaisin tositeeveeohjelma.Minua naurattaa prinssi Andrewin loputon hölmöys. Jos menee hankalaksi tietämäänsä haastatteluun, niin olisiko syytä valmistautua? Nyt häneltä kysyttiin, onko Epstein järjestänyt hänelle alaikäisiä tyttöjä raiskattavaksi ja tämä menee vastaamaan, että "en kyllä muista tällaista tapahtuneen". Lisäksi hän väittää, ettei kykene hikoilemaan ja se muka todistaa viattomuuden.
Jotain rajaa nyt kuninkaallisella hölmöydelläkin pitäisi olla.
Ja kallein.Maailman vanhin, pitkäkestoisin ja surkuhupaisin tositeeveeohjelma.
Jos tosiaan näin on käynyt, niin taitava tyyppi on. Tuohan kelpaa vaikka kotimaisen komedian jaksoksi.Työkaverin naisseikkailuille. Hän on naisten kanssa vähän sähläri, eikä kovin usein pääse pukille. Viikonloppuna se oli saanu Jodelista puhtaan panoseuran yöksi. Viestittelivät kiihkeästi läpi illan lähinnä seksistä ja mitä aikovat toisilleen tehdä. Vartalokuvatkin vaihdettiin, ettei tuu sen puolesta yllätyksiä. Koitti tapaamisen hetki parin tunnin viestittelyn jälkeen. Hahahahahahah. HAHAHAHAH. Siellä oli sen sisko venaamassa. HAHAHAHAHA. Se helvetin sähläri oli seksiviestitelly ja sopinu seksitreffit oman systerin kanssa. HAHAHAHAHAH. Oli ollut kiusallista tapaamispaikalla. HAHAHAHAHAH.
Anonyyminä deittailun nurja puoli.
HAHAHAHAHAH. Vittu mikä jätkä. Aina sillä menee kaikki naisjutut perseelleen.
Tälle tyypille vain taivas on rajana sattumuksissa. Se menetti poikuutensa tulevalle äiti-puolelleen. Eivät tietenkään sillon vielä styylanneet faijansa kanssa.Jos tosiaan näin on käynyt, niin taitava tyyppi on. Tuohan kelpaa vaikka kotimaisen komedian jaksoksi.
Jatkuuko tarina niin että kaveri myös meni ja pani sysseä voittajan vimmalla? Veli kantaa komeaa karvapeitettä ja tottelee nimeä Hakim?Työkaverin naisseikkailuille. Hän on naisten kanssa vähän sähläri, eikä kovin usein pääse pukille. Viikonloppuna se oli saanu Jodelista puhtaan panoseuran yöksi. Viestittelivät kiihkeästi läpi illan lähinnä seksistä ja mitä aikovat toisilleen tehdä. Vartalokuvatkin vaihdettiin, ettei tuu sen puolesta yllätyksiä. Koitti tapaamisen hetki parin tunnin viestittelyn jälkeen. Hahahahahahah. HAHAHAHAH. Siellä oli sen sisko venaamassa. HAHAHAHAHA. Se helvetin sähläri oli seksiviestitelly ja sopinu seksitreffit oman systerin kanssa. HAHAHAHAHAH. Oli ollut kiusallista tapaamispaikalla. HAHAHAHAHAH.
Anonyyminä deittailun nurja puoli.
HAHAHAHAHAH. Vittu mikä jätkä. Aina sillä menee kaikki naisjutut perseelleen.
No tiedänpä muutamankin sivuston, jotka on tulvillaan "mother in-law" -videoita, oikeastaan kaikenlaisia -in-law -videoita, että mitäpä tuota ujostelemaan.Tälle tyypille vain taivas on rajana sattumuksissa. Se menetti poikuutensa tulevalle äiti-puolelleen. Eivät tietenkään sillon vielä styylanneet faijansa kanssa.
Tota, krhm, ei sullois mitää linkkii heittää...? Etten vahinkosakaan eksy semmottille...No tiedänpä muutamankin sivuston, jotka on tulvillaan "mother in-law" -videoita, oikeastaan kaikenlaisia -in-law -videoita, että mitäpä tuota ujostelemaan.
"Poliisihallitus hankki tapauksen selvittelyvaiheessa Aalto yliopiston ja Helsingin yliopiston tutkijoilta asiantuntijalausunnot, joihin sen arvio kokonaisuudesta osittain perustuu. "![]()
Poliisihallitus kieltää IS Liigapörssin
Poliisihallituksen tuoreen päätöksen mukaan IS Liigapörssi ja Hockey GM rikkovat arpajaislakia. Päätös hämmästyttää Sanoma Media Finlandin digipalveluista vastaavaa johtajaa Timo Rinnettä.www.is.fi
Ei saatana.
![]()
Poliisihallitus kieltää IS Liigapörssin
Poliisihallituksen tuoreen päätöksen mukaan IS Liigapörssi ja Hockey GM rikkovat arpajaislakia. Päätös hämmästyttää Sanoma Media Finlandin digipalveluista vastaavaa johtajaa Timo Rinnettä.www.is.fi
Ei saatana.