Mille naurat juuri nyt?

  • 13 247 618
  • 50 424

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Nauran GoldenAwelle.

Mies on taitavin sanaseppo mitä olen koskaan nähnyt, huikeita verbaalisia alakoukkuja ja iskusarjoja.

Onnittelut awelle, aivan fantastinen tapaus. Kiitos ja kumarrus.

Tuli aivanmieleen Golden Awen verbaaliakrobatiasta eilisessä Diilissä ollut kaveri joka sai fudut. Puhuu paljon mutta ei saa oikeasti mitään järkevää ulos suustaan.
 

Erik Loka

Jäsen
Hunajata Hunajata on loppu...

Turun Palloseuralle nauran ja ihmettelen samalla kovasti.

Tää kaava menee ihan just niinkun jenkkileffoissa: Entinen mestarivalmentaja alkoholisoituu ja unohdetaan, kunnes vuosien päästä koko kaupunki raahaa sen 7. Finaaliin ja vaihtoaitioon valmentamaan, tulee mestaruus ja sen jälkeen sankari voi kuolla.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Subtv:n brunssi-ohjelman juontajalle. Lievästi sanottuna yksinkertaselta vaikuttaa, vaika ihan nätti onkin. "En oo koskaan tajunnu, että Särkänniemi on järven rannalla" tms. =)

Seuraava voikin nauraa sille, että mä tätä katon.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Nimim. Snaipperi #16:n tämänaamuiselle eroilmoitukselle/testamentille. Ja sille, että vielä neljä minuuttia ennen eroa ko. nimimerkillä oli vielä asiaa Jatkoaika.comin yleiselle osastolle.

Älä eroais kuitenkaan Jatkoajasta, Snaipperi #16, sulla on niin hyviä juttuja ja tiedät jääkiekostakin selvästi keskiverto (kuten allekirjoittanut) kiekkokuluttajaa enemmän!
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Nimim. Snaipperi #16:n tämänaamuiselle eroilmoitukselle/testamentille. Ja sille, että vielä neljä minuuttia ennen eroa ko. nimimerkillä oli vielä asiaa Jatkoaika.comin yleiselle osastolle

Mistäs tämä testamentti löytyypi?
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Nimim. Snaipperi #16:n tämänaamuiselle eroilmoitukselle/testamentille. Ja sille, että vielä neljä minuuttia ennen eroa ko. nimimerkillä oli vielä asiaa Jatkoaika.comin yleiselle osastolle.
Samalle hymähtelin. Ei Snaipperi voi kadota Jatkoajasta, sillä kuka sitten puolustaisi Jari Kurria?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näille autoiluketjun viesteille:

Olen tässä miettinyt autokantani päivittämistä tuoreempaan mutta olen kovasti mieltynyt nykyisen autoni (MB W124 coupe) hardtop-korimalliin (ei B-pilaria, kehyksettömät sivulasit). Kun olen tässä katsellut autoja niin olen havainnut tuon hienon korimallin olevan kuolemassa sukupuuttoon. Näyttäisi siltä että ainoastaan Mersun CL ja uusin CLK on enää HT-korisia, mutta nekin pompsahtaa molemmat aika reippaasti meikäläisen budjetista ulos. Jenkithän noita HT-koreja jossain vaiheessa suosivat mutta ovat tainneet hekin lopettaa niiden valmistamisen. Onko kenelläkään havaintoja muista kuin em. HT-korisista autoista?

Kerrotko, mitä HT kori tarkoittaa? Nimestä tulee mieleen hardtop.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Golden AWelle ketjun nimenmuutoksen jälkeen, kun hän oli ensin ehtinyt todistella liki 40:ssä viestissä, että ketjunavauksessa ei ollut kyse hänestä vaan nettikirjoittajista yleensä:

No nyt otsikonmuutoksen myötä kokonaisuuden tarkastelu voi ehkä helpottua. Toivottavasti keskustelu on ja synnyttää vielä pitkään!

Ei kumpikaan joukko, AWe eikä vihaajat taida lähteä täältä kulumallakaan.

Nimenmuutoksen jälkeen ketjuun ei ole tullut YHTÄÄN postausta. Kokonaisuuden tarkastelu on suorastaan hävyttömän helppoa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nimenmuutoksen jälkeen ketjuun ei ole tullut YHTÄÄN postausta. Kokonaisuuden tarkastelu on suorastaan hävyttömän helppoa.

Kyllä. Olen suositumpi puheenaihe kuin kaikki nettikirjoittajat yhteensä.

Onneksi sinä seuraat vielä ketjua.

Terveisiä The Whon keikalta,
Pinball Wizard
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
www.chipolatas.com

Tuolle ryhmälle nauroin hetki sitten. Esiintyivät Jyväskylän Kesän avajaisissa keskustassa, ja esiintyvät muutaman kerran vielä muuallakin. Suosittelen jyppiläisille trion katsastamista, ihan hauskaa touhua. Akrobatian, brittihuumorin ja musiikin sekasotkua, ja yleisö tykkäsi.

"Ykssi, kakssi, kolmmi - siisttiää!"

Edit: Hah, meinasi unohtua kokonaan. Esitystä oli katsomassa myös joku jo hieman ikääntynyt bodari. Sillä oli kai jo kiivaimmat treenit takana tai sitten massakausi mennyt vähän pitkäksi, mutta kuitenkin, pötsistä huolimatta näkyi, että tyyppi on nostellut jokusen kilon rautaa elämänsa aikana. Tämähän on ihan ok, mutta se pukeutumistyyli, ~wau. Alakroppaa verhosi lyhyen lyhyet farkkushortsit, siis juuri pakatoiden alle yltävät, ja paitana oli sellainen bodaripaita isolla kaula-aukolla. Aika tykki kokonaisuus, mutta pitäähän ne reidet saada esille.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onneksi sinä seuraat vielä ketjua.

Totta helvetissä seuraan! Minä en jätä kiveäkään kääntämättä jos suinkin vaan saan tilaisuuden potkia nilkoille omaani suuremman nettipeniksen omaavia ihmisiä.

Netissä on kivaa huudella itseään isommille kun ei tarvitse edes juosta karkuun, kyllähän sinä tämän tiedät.

Kirjoittelen näitä viestejä tasan samasta syystä kuin sinä, saadakseni huomiota ja saadakseni päteä edes virtuaalimaailmassa, todellisessa elämässä siihen kun ei ole mitään mahdollisuuksia.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Golden AWelle ketjun nimenmuutoksen jälkeen, kun hän oli ensin ehtinyt todistella liki 40:ssä viestissä, että ketjunavauksessa ei ollut kyse hänestä vaan nettikirjoittajista yleensä:

Nimenmuutoksen jälkeen ketjuun ei ole tullut YHTÄÄN postausta. Kokonaisuuden tarkastelu on suorastaan hävyttömän helppoa.
;)

Nämä nimenmuutokset pitäisi deletoida kokonaan, koska kun yritin etsiä ketjua, niin en millään sitä löytänyt ennen kuin huomasin, että "ahaa" onhan tähän ketjuun tullut sittenkin viestejä...

Onhan ketjun uusi nimi siis "Maamme tunnetuimmat rattijuopot"? ...

...tai ehkä parempi etten lähre itse juuri nyt ajelemaan.

edit: tahi etsimään ketjujen uusittuja nimiä, kun siitä ei näytä tulevan oikein yhtään mitään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
;)
Onhan ketjun uusi nimi siis "Maamme tunnetuimmat rattijuopot"? ...

...tai ehkä parempi etten lähre itse juuri nyt ajelemaan.

edit: tahi etsimään ketjujen uusittuja nimiä, kun siitä ei näytä tulevan oikein yhtään mitään.

Eiköhän meidän molempien ole syytä alkaa ruveta pikkuhiljaa hiippailemaan kohti tuota "Kalsarikänni"-ketjua
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin

d2uce

Jäsen
Tumpula kirjoitti:
Greg Jacina ja Warren Peters ovat molemmat kysymysmerkkejä. Mitä näitä ukkeleita joskus EHM-pelissä ottanut omiin joukkueisiinsa, niin eipä kumpikaan ole isommin tehoilleet.

Mahtavaa analysointia. Kuinkakohan moni SM-Liigan joukkueista scouttaa pelaajansa EHM-pelistä? Joskus tuntuu, että jotkut tätä harrastavatkin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös