No tää on vähän niin kuin maalintekijöillä, kun maalihanat tyrehtyy. Älä purista sitä mailaa liian kovaa, vaan anna mennä rennommin. Nyt noissa viesteissä näkyy hieman liika yrittäminen.
Viihdyttäviähän nämä keskustelut näin kesän keskellä ovat.
Yrittämisellä ei ole mitään tekemistä Jatkoajan tai kirjoitusteni kanssa. Minulla on ihan tarpeeksi yrittämistä siinä että saan housuni napit kiinni aamulla töihin lähtiessä. Voih, jos liikuttuminen lasketaan tosikkomiinaksi™ olen ajanut siihen vuosien mittaan jo ainakin kolme kertaa, kerran lukiossa kun Pitkälä sanoi mulle
"siitä puhe mistä puute", kerran jokunen vuosi taaksepäin kun oli kyse jostain kermalohesta minun ollessa laktoosi-intolerantikko, mutta en ole kertaakaan liikuttunut yhtä syvästi netistä, kokenut tällaista omistautumista, josta olen syvästi kiitollinen.
Mieti, 7:04 aamulla joku kirjoittaa minulle kirjeen! Mieti, joku on koukussa kirjoituksiini, oikeasti! Ei se ole mikään letkautuksella vastattava juttu. Olen sisimmässäni herkkä pieni taiteilijahiirulainen, en maalintekojuhta jolla on tavoitteita voittaa palkintoja. Ei minun hipiääni kosketeta, sydäntä kylläkin. Selkeä suuntaus Pullamössön ja hänenlaistensa parissa vain on kovin yllättävää ja pian minulla ON patsas Senaatintorilla pulujen paskannettavana ja valtiontaiteen Opel takataskussa. Mä vaan kikkailin.