Mille naurat juuri nyt?

  • 13 271 976
  • 50 467

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Naurattaa tosiaan palstan pari avautumista ja enemmän vielä naurattaa nämä "ei tosikkomaiset"-vastaukset.

Minähän sanoin että minä mykistyin. Kukaan ei ole koskaan kirjoittanut noin pitkää tarinaa minusta. Yleensä kaikki kuitataan rivillä tai kahdella. Tämä todellakin kosketti sisimpääni.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuli tuosta avautumisesta mieleen Kummeli ja Matti Näsä. Silläkään ei ollut asiat yleensä kovin hyvin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Minähän sanoin että minä mykistyin. Kukaan ei ole koskaan kirjoittanut noin pitkää tarinaa minusta. Yleensä kaikki kuitataan rivillä tai kahdella. Tämä todellakin kosketti sisimpääni.

No tää on vähän niin kuin maalintekijöillä, kun maalihanat tyrehtyy. Älä purista sitä mailaa liian kovaa, vaan anna mennä rennommin. Nyt noissa viesteissä näkyy hieman liika yrittäminen.
Viihdyttäviähän nämä keskustelut näin kesän keskellä ovat. Moderaattoreille pikku vetoomus: "älkää pullamössöä noin hienosta avautumisesta rankaisko. Kuolee muuten suomalaisen miehen henkireikä, kun ei saa pienessä sievässä purkaa sieluaan". Laitetaan tähän loppuun *joku sopiva hymiö*
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No tää on vähän niin kuin maalintekijöillä, kun maalihanat tyrehtyy. Älä purista sitä mailaa liian kovaa, vaan anna mennä rennommin. Nyt noissa viesteissä näkyy hieman liika yrittäminen.
Viihdyttäviähän nämä keskustelut näin kesän keskellä ovat.

Yrittämisellä ei ole mitään tekemistä Jatkoajan tai kirjoitusteni kanssa. Minulla on ihan tarpeeksi yrittämistä siinä että saan housuni napit kiinni aamulla töihin lähtiessä. Voih, jos liikuttuminen lasketaan tosikkomiinaksi™ olen ajanut siihen vuosien mittaan jo ainakin kolme kertaa, kerran lukiossa kun Pitkälä sanoi mulle "siitä puhe mistä puute", kerran jokunen vuosi taaksepäin kun oli kyse jostain kermalohesta minun ollessa laktoosi-intolerantikko, mutta en ole kertaakaan liikuttunut yhtä syvästi netistä, kokenut tällaista omistautumista, josta olen syvästi kiitollinen.

Mieti, 7:04 aamulla joku kirjoittaa minulle kirjeen! Mieti, joku on koukussa kirjoituksiini, oikeasti! Ei se ole mikään letkautuksella vastattava juttu. Olen sisimmässäni herkkä pieni taiteilijahiirulainen, en maalintekojuhta jolla on tavoitteita voittaa palkintoja. Ei minun hipiääni kosketeta, sydäntä kylläkin. Selkeä suuntaus Pullamössön ja hänenlaistensa parissa vain on kovin yllättävää ja pian minulla ON patsas Senaatintorilla pulujen paskannettavana ja valtiontaiteen Opel takataskussa. Mä vaan kikkailin.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eihän nimimerkkiä Golden AWe käsitelty tuossa viestissä kuin muutamassa kappaleessa. Eli älä nyt itsestäs liian suurta numeroa mene tekemään.

Älä nyt vie minulta taiteilija-apurahojani saatanan turkulainen!!!

Naurettavaa vääristelyä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olipa taas hauskasti kirjoitettu viesti. Kannattiko?

Olo on kuin olisin tursauttanut kuitupitoisen krapulajötikän. Haisee, mutta olo on kokonaisuutena helpottunut. Minusta tuntuu että ansaitsen, jos en vielä patsasta, niin ainakin oman ketjun aiheesta Golden AWe, sen verran jokapäiväinen leipä olen niin monelle kirjoittajalle. Pidän myös itsestäni puhumisesta. Saisi jokainen töräytellä rauhassa ja yhdessä. Kerranhan tuota jo kokeiltiin mutta se meni säppiin, harmittaa vieläkin. Voittajat tulevat ja menevät mutta legendat ovat ikuisia. Kiskot vie, kiskot tuo. Sumppi on valmista, puuttuu enää pullamössö. Ja kahvi on niin mustaa, mustaa.

Nauran muuten lestadiolaisketjulle ja herranpelolle. Liikun siinä rajoilla.
 

scholl

Jäsen
Saunan taakse tuollaiset hipit. Pitääkö siitä elämästä väkisin vääntää niin s*atanan vaikeaa?

Samaa mieltä. Jos olisin ollut vankilanjohtaja niin olisin tunkenut väkisin suuhun ei vegaanisafkaa eli liharuokaa. Armeijassa tehdään kuulemma pojista miehiä niin miksei sitten vankilassa tehdä kasvisspedeistä normaaleita.

Jos ei parantaminen onnistu niin olisivat jättäneet pysyvästi kiven sisään. Itse en ainakaan pidä siitä, että tuollaisia liikkuu vapaalla jalalla.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Olo on kuin olisin tursauttanut kuitupitoisen krapulajötikän. Haisee, mutta olo on kokonaisuutena helpottunut. Minusta tuntuu että ansaitsen, jos en vielä patsasta, niin ainakin oman ketjun aiheesta Golden AWe, sen verran jokapäiväinen leipä olen niin monelle kirjoittajalle. Pidän myös itsestäni puhumisesta. Saisi jokainen töräytellä rauhassa ja yhdessä. Kerranhan tuota jo kokeiltiin mutta se meni säppiin, harmittaa vieläkin. Voittajat tulevat ja menevät mutta legendat ovat ikuisia. Kiskot vie, kiskot tuo. Sumppi on valmista, puuttuu enää pullamössö. Ja kahvi on niin mustaa, mustaa.

Nauran muuten lestadiolaisketjulle ja herranpelolle. Liikun siinä rajoilla.

Tälle viestille sekä sen kirjoittajalle. ~Golden Awesta~ alkaa tulla itseään suurempi. Kun on muka~hauska ja joku vastaa samalla tavalla onkin sitten taas tosikko. Säälittävää
(kasa awemaisuuksia muiden käyttöön ~~~~~~~~~~~)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tälle viestille sekä sen kirjoittajalle. ~Golden Awesta~ alkaa tulla itseään suurempi. Kun on muka~hauska ja joku vastaa samalla tavalla onkin sitten taas tosikko. Säälittävää
(kasa awemaisuuksia muiden käyttöön ~~~~~~~~~~~)

Senkin kiittämätön lurjus!!!

Kuinka voi olla tosikko ja käsite samaan aikaan? Sinä gallialainen rotta luettelet minusta pilkkaa ja samaan aikaan käytät jo käsitettä "awemainen™"! Etkö nyt anna itsestäsi ristiriitaisen kuvan?

Minä olen aina omistanut valtakunnan kokoisen egon mutta nyt minusta leivotaan kansan petturia, minun joukkoni häviävät taisteluissa barbaareille. Veni, vidi, vici, whatever. Jatkan tätä jankkaamista hamaan loppuun asti, tai ainakin lauantaihin.
 

ditrim

Jäsen
Minusta tuntuu että ansaitsen, jos en vielä patsasta, niin ainakin oman ketjun aiheesta Golden AWe, sen verran jokapäiväinen leipä olen niin monelle kirjoittajalle.

Ketjua nyt pystyyn, kun ei tätä samaa vääntöä viittisi joka ketjussa käydä läpi. Isot miehet isoilla pyssyillä (ihihihi) ampuu nyt liian pienessä tilassa. Naamalle roiskuu enkä enkä pidä pyyhkimisestä.
 

Vesku

Jäsen
En tiedä naurattaako, mutta huvittaa kyllä kuntosaliepisodi pari tuntia sitten.

Kolme vanhaa miestä keskustelivat pukukopissa selkäni takana juuri sinne tultuani. Yksi totesi: "Niin kuin vähän aikaa sitten keskustelimme, niin kyllä noilla nuoremmilla on SISÄÄNTULOTAVOISSA oppimista. Pieni tervehdys riittäisi."

En ottanut kuuleviin korviini keskustelua, mutta ehkä ensi kerralla olen OPPINEEMPI SISÄLLETULOTAVOISSA eläkeläisten salivuoron jälkeen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ketjua nyt pystyyn, kun ei tätä samaa vääntöä viittisi joka ketjussa käydä läpi. Isot miehet isoilla pyssyillä (ihihihi) ampuu nyt liian pienessä tilassa. Naamalle roiskuu enkä enkä pidä pyyhkimisestä.

Ääh, onhan meillä oma DK-foorumi ja jokainen on tervetullut sinne aloittamaan niin monta ketjua meikäläisestä kuin haluaa. Mieluummin siellä sitten. Suosittu aihe tosin, tänään ko. aiheesta on puhuttu Jatkoajassakin kolmessa eri ketjussa about kymmenen kirjoittajan toimesta. Oli se sitten itse kultakin läppää tai ei, tosikkoa tai ei, on hyvä pysyä otsikoissa, vaikka sitten pelkän paskanjauhannan perusteella. Paljonko Hitleristä tai Uuno Turhapurosta on puhuttu tänään? Paljonko ilmastonmuutoksesta? Upeaa että ~-merkki aiheuttaa enemmän ahdistusta kuin napajäätiköiden sulaminen tai juutalaisten polttaminen, vaikka onhan tämäkin yhdenlaista kärvistelyä ja sulattelua.

Nauran nyt sille että kaikesta huolimatta mieluummin tosin syöttäisin nyt metsämansikoita huomiselle deitilleni. Eikä ole puhallettava.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
http://www.voima.fi/content/view/full/2147

Voiko enää pullamössömmäksi sukupolvi mennä!

Mitä tekemistä vegaanilla on pullamössön kanssa? Nimenomaan pyrkivät välttämään tuollaista paskaa, suosivat täysjyvätuotteita.

Kyllä vegaanille tulisi tarjota vankilassa tarpeeksi proteiinipitoista ruokaa ja B12-vitamiinia. Minä en pidä eettistä kasvissyöntiä kovin rationaalisena ajatuksena, mutta en pidä sellaisena islaminuskoisten sianlihakieltoakaan tai sitä, että EU kieltää kissa- ja koiraturkikset, kun muita turkiseläimiä saa edelleen tarhata.

Jos islaminuskoista suoraan tai epäsuorasti kehotettaisiin suomalaisessa vankilassa syömään sianlihaa, siitä nousisi aivan järkyttävä haloo.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Nimim. finnishninjan hellyyttävälle taistelulle the Äijän puolesta the Äijän ketjussa.

ps.
Kreikassakin hän on käynyt lenkillä ja uinut paljon, mutta myös tietenkin levännyt ja ladannut pattereita. Ja ottanut tietenkin myös vähän kaljaa, kuten kaikki muutkin normaalit ihmiset lomilla.

edit. Näköjään sama jamppa on tulessa myös Kärppä-osiossa. Vastus siellä on kuitenkin sitä luokkaa, että Kreikan lomailulta haisee vähintään toiselle lähiaikoina.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joku sitten viitsii avata itsestään ketjun.

Ei taida riittää, että liian moni ketju on jo tätä miestä täynnä.

Ei jumalauta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ketjua nyt pystyyn, kun ei tätä samaa vääntöä viittisi joka ketjussa käydä läpi. Isot miehet isoilla pyssyillä (ihihihi) ampuu nyt liian pienessä tilassa. Naamalle roiskuu enkä enkä pidä pyyhkimisestä.

Joku sitten viitsii avata itsestään ketjun.

Ei taida riittää, että liian moni ketju on jo tätä miestä täynnä.

Ei jumalauta.

Yleisön pyynnöstä. Rohkeasti vain mukaan! Omistusasujat ja vuokralaiset. Ei tarvitse joka ketjussa jauhaa kymmenien kirjoittajien samasta aiheesta, ketjuaiheen vierestä. Geddit?
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä tekemistä vegaanilla on pullamössön kanssa? Nimenomaan pyrkivät välttämään tuollaista paskaa, suosivat täysjyvätuotteita.

Kyllä vegaanille tulisi tarjota vankilassa tarpeeksi proteiinipitoista ruokaa ja B12-vitamiinia. Minä en pidä eettistä kasvissyöntiä kovin rationaalisena ajatuksena, mutta en pidä sellaisena islaminuskoisten sianlihakieltoakaan tai sitä, että EU kieltää kissa- ja koiraturkikset, kun muita turkiseläimiä saa edelleen tarhata.

Jos islaminuskoista suoraan tai epäsuorasti kehotettaisiin suomalaisessa vankilassa syömään sianlihaa, siitä nousisi aivan järkyttävä haloo.


Niimpä... kyllähän vankilassa pitää paapoa ja pitää hyvänä. Siis ajattele, ei edes omaa huonetta saanut... kyllä tästä kannattaa juu valitus tehdä.

Se nyt on kumminkin vankila, eikä mikään perkeleen lepokoti. Tuo pullamössö-jutun varmaan tajusit...
Mitähän ihmettä on tapahtunut, kun "kuritushuoneellakin" pitää olla kaikki heti valmiina ja yhteiskunnan tuella. Eihän tuo kettutyttökään ollut siellä kuin 28päivää...

Ei siitä ole kauaa kun eräs virolainen nainen kehui Suomen vankilaa "Vähän kuin hotellissa olisi".
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nauran niille, jotka avautuvat AWesta. Eivät taida poloiset ymmärtää, että ainoastaan heittävät lisää bensaa liekkeihin.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Nauran GoldenAwelle.

Mies on taitavin sanaseppo mitä olen koskaan nähnyt, huikeita verbaalisia alakoukkuja ja iskusarjoja.

Onnittelut awelle, aivan fantastinen tapaus. Kiitos ja kumarrus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös