Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Siis minähän olen niggetieteiden maisteri. Joku on kehunut että roturealisti. No ei vaan...Hyvä, että N-tietoutta löytyy!
Siis minähän olen niggetieteiden maisteri. Joku on kehunut että roturealisti. No ei vaan...Hyvä, että N-tietoutta löytyy!
Oletko kuullut klassikkovitsiä Seppo Peräaukosta?Hyvä, että N-tietoutta löytyy!
Jonkinlainen kompromissinimi kirjalle olisi hyvä. Oma ehdotukseni on: Eikä yksikään neekeripoika pelastunut.
En ole, mutta voin arvata kontekstista Sepon vaihtaneen etunimeään.Oletko kuullut klassikkovitsiä Seppo Peräaukosta?
En ole, mutta voin arvata kontekstista Sepon vaihtaneen etunimeään.
Näille uusavuttomille ihmisille. Oikeasti, mitä helvettiä. Syytetään kaikkia muita, paitsi omaa tyhmyyttään ja laiskuuttaan. Olisiko kannattanut odotella vaikka lain voimaantuloa? Ja tuon matkan nyt taittaa vaikka sykkelillä alle puoleen tuntiin. Voi herranenaika. Patrik osti 15-vuotiaalle pojalleen tuliterän kevytauton kesätöitä varten, sitten laki lykkääntyi: ”Kaikki pojan, minun ja vaimon säästöt meni”
Jethro Rostedt vs. Iikka Kivi twitterissä:
Poliittisen korrektiuden nimissä ehdotan "ten little indians"Hyvä, että N-tietoutta löytyy!
Jonkinlainen kompromissinimi kirjalle olisi hyvä. Oma ehdotukseni on: Eikä yksikään neekeripoika pelastunut.
En ole varma, että miksi kuin koko väittelyn, vaikka mulla ei ole minkäänlaista käsitystä kuka on Ilkka Kivi.
Iikka on Twitterissä ja FB:ssa tiuhaan päivystävä, nykyisin vasemmistolainen politiikka-aktiivi, joka kirjoittelee enimmäkseen ilmastonmuutoksesta ja persuista.En ole varma, että miksi kuin koko väittelyn, vaikka mulla ei ole minkäänlaista käsitystä kuka on Ilkka Kivi.
Ylen uusi dokumenttiohjelma alkaa olla tämän ketjun kamaa:
Rakkaani WTC
Objektiseksuaali Anne rakastaa WTC-torneja palavasti. Hän elää parisuhteessa tornien kanssa ja saa niiltä myös vastarakkautta. Suurimpana haaveena on päästä New Yorkiin tuhoutuneiden tornien muistomerkille. Annen ja tornien välillä on rakkautta, huolenpitoa ja välittämistä, yhteisiä seikkailuja...areena.yle.fi
Pieni ote esittelystä: Objektiseksuaali Anne rakastaa WTC-torneja palavasti. Hän elää parisuhteessa kaksoistornien kanssa ja saa niiltä myös vastarakkautta.
Yle voisi vähän harkita, millaista kamaa tuuttaa eetteristä ulos. Joo, näkökulmia on monia, mutta miksi tällaiseen panostetaan Yle-verolla kerättyjä varoja?
Jumalauta taisin nähdä ensimmäistä kertaa millainen jatkoaika oli, silloin kun mä olin joku 2v.Nim. Jarkan viestille vuodelta 2003. Kyseinen nimimerkki saisi tehdä minun lottolappuni.
Pietarihan on Uralin tällä puolella. Tai toisella puolella toki, jos esim. Vladivostokista tai Japanista katsoo.Nim. Jarkan viestille vuodelta 2003. Kyseinen nimimerkki saisi tehdä minun lottolappuni.
Huvittavaa tämä Kärppä-kannattajien hyperventilointi uudesta peliasusta...
Ironista tässä on se, että tämä oli oikeasti mielenkiintoisempaa kuin esimerkiksi Formula 1.