Niin no veikkaukset on aina veikkauksia, useimmiten nuo varmaan muutenkin menee perseelleen kun osuvat joten sama se mitä tommosiin laittelee.
Jos se sua helpottaa niin mä voin veikata että peli päättyy 2-2 ja voittolaukauksilla Pelicans voittaa. Mankisen Jesse tekee Pelicansin molemmat maalit, Lahtinen saa voittomaalin itelleen, Kärppien maalit tekee Heshka ja Heponiemi. Ei ole mitään syytä olettaa, että peli päättyisi mitenkään muuten. Tämä on 100% faktaa ja totta ja minä tiedän koska joskus veikkasin SaiPa-TPS pelin lopputuloksen ja ottelukulun oikein kaikenlaisista absurdeista yksityiskohdista lähtien, siitä tehtiin oikein lehtijuttukin jonnekin mutta se on näköjään valitettavasti jo kadonnut bittiavaruuteen.
Tuolla siitä on sentään joku muistijälki Jatkoajan ulkopuolelta vielä, ja toki täällä
Jatkiksessakin on tuo ketju vielä olemassa. Niin et usko minua äläkä noita amatöörejä.
Tossa vähän aikaa sitten luin jonkun veikkauksen Chelsean ja West Hamin välisestä ottelusta, että on tulossa maalirikas peli kahden vauhdikkaan ja hyökkäysvoittoisen joukkueen kesken, joten nolla-nollaa ei ainakaan tästä pelistä tule, se on varmaa. Lopputulos oli 0-0.