Ilmoittakaa heti, jos tuollaisia Anjoja on enemmänkin. Kelpaa moinen summa.
Oho. Google Translete onnistunut käännöstyössään todella hyvin. Harvinaista.
Ilmoittakaa heti, jos tuollaisia Anjoja on enemmänkin. Kelpaa moinen summa.
Läpsäisee munalla naamaan?Toimi Kankaanniemi valittiin persujen eduskuntaryhmän puheenjohtajaksi. Hesarin uutisen kommenteissa mietitään tärkeimpiä juttuja.
"Miten Kankaanniemi aikoo tavoittaa nukkuvat äänestäjät?"
"Miten Kankaanniemi aikoo tavoittaa nukkuvat äänestäjät?"
Koita nyt päästä jo niiden USA:n vaalien yli.Ranskan vaaleista ei ole Jatkiksella sanaakaan, vaikka sillä on oikeasti vaikutusta Suomeen tai ainakin EU:hun. Sen sijaan jenkkien pressasta jauhettiin kuukausia, mutta sekin on sentään ymmärretty jo lopettaa.
Koita nyt päästä jo niiden USA:n vaalien yli.
USA:n presidentti on NATO:n ja maailman turvallisuuspoliittisen tilanteen kautta tärkeämpi Suomelle kuin Ranskan tilanne, vaikka silläkin monenlaisia vaikutuksia olisi voinut olla.
Missä sä pernaveikko asut?
Ei se ole julkista tietoa.
Taitaa @attendo asua piakkoin sen sijaan Banaanisaarilla. Tämä öinen viestitys nauratti itseäni joten kuuluu jopa ketjuun.Pernaveikko asuu Puolassa!
Joidenkin Kärppä-fanien pakolle puolustaa Lauri Marjamäkeä.
Mun mielestäni aika harva on kyllä juurikaan Marjamäkeä puolustellut, kyllä siellä kritiikkiä on tullut ja ihan aiheesta. Itse olen vähän sillä kannalla että nämä kisat voidaan mennä Marjamäellä, mutta jos kurssi ei nopeasti käänny niin kisojen jälkeen uusi mies tilalle.Joidenkin Kärppä-fanien pakolle puolustaa Lauri Marjamäkeä.
Toissapäivänä Jussi Halla-aho kertoi maahanmuuttajien olevan "esteettinen haitta" kylän raitilla. Huomenna tiistaina, näin ennustamme, lausunnosta suivaantuneina Suomen näkövammaiset rasistit ry. antaa lausunnon, jossa tuomitaan pelkästään näköhavaintoihin perustuva fasismi. Tiedotetta lainaten:
"Kyllä se uga-buga mölötyskin harmittaa"