FA-Cuppia, Valioliigaa, U-18 mm-kisoja, NHL:ää, lonkeroa, Suomi-viinaa, vaimon tekemää pizzaa. Eipä sitä maanmatonen voi enempää yhdeltä lauantailta toivoa.
Vaimon piti tehdä pizzaa ja tekikin, ei siinä mitään. Mutta mutta! Sanoin sille eilen että tekee kauppalapun ni käyn kaupassa salin jälkeen ennenku alan ottaa kuppia. No se unohti siitä hiivan. Sitten en suostunu lähtee sitä erikseen ostaa vaan sanoin että sun moka käy ite hakee. Vittu mitä draamaa ollu siitä lähtien tää ilta!
Varmaan näin jos oltais nuori pari. Mutta kun ollaan oltu yhdessä vuodesta -91 niin ei toi ole muuta kuin vittumaisuutta. Mikä on kyllä sinällään uusi piirre vaimossani. Vai olisiko jo vaihdevuodet kyseessä? Niin tai näin niin periksi en anna enkä antanut.
Heikoin lenkki visailuohjelman osallistuja Inga aiheutti hämmästystä, ihmettelyä ja naurua tänään klo 20-21.
Nauran tälle vanhalle viestille Aivot mitä vittua nyt ketjusta. Tämä on edelleen yksi hauskimmista jutuista mitä olen lukenut.Tuossa jokuaika takaperin asensin kännykkääni Fonectacallerin, ja ajattelin sitten testata sitä soittamalla työpuhelimesta omaani. Nooh sovellus ei näyttänyt numeroa, katkaisin työpuhelimesta ja laitoin omani taskuun ja jatkoin töitäni. Sitten joskus arviolta vartin päästä puhuin työpuhelimeeni, katsoin omaani ja huomasin sen soineen. Lopettelin puhelun työpuhelimessa kaverini kanssa ja sanoin vielä että tarttee soittaa takaisin kun odotin puhelua. Ihmettelin vielä että empäs kuullut ollenkaan että puhelin soi. Soitto numeroon, ja samanaikaisesti tietenkin alkaa työpuhelin soida. Kiroilin hetken, että jopas sen nyt piti soida samaan aikaan. Otin työpuhelimen taskusta ja katsoin että joku normi kännykkänumero tavoittelee. Suljin oman puhelimen kun kukaan ei tuntunut vastaavan, yllättäen! Samalla yritin äkkiä vastata työpuhelimeen, no en kerennyt kun tuuttasi korvaan. Siitä sitten äkkiä soittamaan takaisin työpuhelimesta puheluun johon en vähemmän yllättäen kerennyt vastata. Vasta oman puhelimen hälyttäessä ja numeroa tuijottaessa tajusin että olin soitellut itseni kanssa ristiin. Hetken aikaa oli hieman idiootti olo.
"– Pitäisi olla kiitollinen, että on saanut kehittyä pelaajaksi Suomessa, missä on paremmat olosuhteet kuin missään muualla Euroopassa. Ilman minua ja monta muuta kiekkoihmistä Patrik Laine pelaisi tällä hetkellä Novosibirskissä jääpalloa." - Juhani Tamminen/ Lapin Kansa.
Boldaus minun. On se kova. Vi**n kova.
Voi pojat jos Etelä-Korea nousisi ensi vuodeksi jääkiekon A-sarjaan. Sekin olisi varmaan Tammisen ääliön ansiota kun hän on sentään aikoinaan hakenut Etelä-Korean maajoukkueen päävalmentajan paikkaa.
Mutta onhan tuossa Tamilla aikamoiset meriitit. Lähes yksin tehnyt Suomen ja Ranskan nykykiekon. Ehkä Sveitsinkin nousun, näitä tekijöitä tarvitaan lisää.
Näin Juhani Tamminen loi ihmisen kuvakseen. Tamin kuvaksi hän ihmisen loi, näin mieheksi ja naiseksi hän heidät loi.
Ei ainakaan kovin kauaa. Toisaalta ihmettelen keitä he siellä vangitsevat ja kiduttelevat jos siellä ei kerta sateenkariväkeä ole lain.Tšetšeniassa ei ole homoja.
Juhani Tamminen sanoi: Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvakseni, kaltaisekseni. Hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja myös kaikkia pikkueläimiä, joita liikkuumaan päällä.
Näin Juhani Tamminen loi ihmisen kuvakseen. Tamin kuvaksi hän ihmisen loi, näin mieheksi ja naiseksi hän heidät loi.
Tamminen siunasi ja sanoi heille: Olkaa hedelmälliset: lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se omaan valtaanne. Hallitkaa meren kaloja, taivahan lintuja ja kaikkea, mikä maan päällä elää ja liikkuu. Minä, Tami annan ravinnoksi vihreät kasvit.
Tamminen katsoi kaikkea tekemäänsä ja niin kaikki oli hyvin. Tuli ilta ja aamu, näin kului kuudes päivä.
Mutta onhan tuossa Tamilla aikamoiset meriitit. Lähes yksin tehnyt Suomen ja Ranskan nykykiekon. Ehkä Sveitsinkin nousun, näitä tekijöitä tarvitaan lisää.