pettter?Kaupasta kotiin ajellessa näkyi terassilla HIFK-paitainen pelle kaljalla. Ei ollut pitäjässämme peliä tänään ei.
Ainakin Sirkus Sariola ja muutama pienempikin ovat vielä kiertueella ennen talvitaukoa joten tuolla tuo varmaan selittyy.Kaupasta kotiin ajellessa näkyi terassilla HIFK-paitainen pelle kaljalla. Ei ollut pitäjässämme peliä tänään ei.
Kaupasta kotiin ajellessa näkyi terassilla HIFK-paitainen pelle kaljalla. Ei ollut pitäjässämme peliä tänään ei.
Kuvassa taitaa olla se lain iso koura. Näyttää minigrip-pussit niin pieniltä.Äläs nyt. Hyvin ne vetää.
Ilkka Koskimäki Twitterissä: "Tyhjensimme juuri Kaisaniemen puiston huumekauppiaista koirapartion avustuksella.Koira löysi kätkön. https://t.co/1PXYup4hAW"
Voimme taas nukkua yömme rauhassa.
Yleensä poliisi ilmoittaa paljonko takavarikko olisi ollut arvoltaan katukaupassa. Mitähän toi olis, 50€?Kuvassa taitaa olla se lain iso koura. Näyttää minigrip-pussit niin pieniltä.
Mitähän toi olis, 50€?
En tiedä asiasta mitään, mutta eikö gramman pusseja myydä 20 eurolla? Eli tuossa on 40 euroa, mikä ei kovin kaukana ole Footlessin veikkauksesta.Ei millään. Tai mistä mä tiedän nykyhinnoista ja varsinkaan Helsingin sellaisista, mutta eihän tuossa ole kuin arviolta gramma per pussi.
En tiedä asiasta mitään, mutta eikö gramman pusseja myydä 20 eurolla?
Tässä hyvää fiilistä iltapäivään. Videolla kuvataan, kun auton mittarilukema vaihtuu.
Janne Niinimaa matkalla kommentoimaan peliä?Tässä hyvää fiilistä iltapäivään. Videolla kuvataan, kun auton mittarilukema vaihtuu.
Tässä hyvää fiilistä iltapäivään. Videolla kuvataan, kun auton mittarilukema vaihtuu.
Tää oli ihan huikee! Kakssattaa kolmesattaa tuhatta, Nyt lähti! Nyt vaihtu! Oi kauhia! Uskomaton näky, käsittämätöntä!
Kyllähän tässä väkisinkin tulee semmoinen fiilis että nyt taidetaan vähän koijata apinaa.Me Naiset: Jari-Matti Latvala maksumiehenä avoliitossa: "Haluan maksaa Maisalle reissuja"
Kyyninen meikäläinen nauraa Jartsa-Masalle, tilanne kun vaikuttaa siltä, että muovitissi-Maisa on tässä suhteessa ns. kaivamassa kultaa. Vaan pitää muistaa, että saattaahan tuo olla ihan aitoa rakkauttakin ja kyyninen minä ansaitsisi tulisen avokkaan poskelle.
Jos mulla olis miltsi tai pari, voisin ihan hyvin aina välillä sivuprojektina alkaa jonkun seksikkään misun sugar daddyksi. Torpan Maisaa en kuitenkaan ihan helpolla viitsisi torpata, mutta ideatasolla varsin kehityskelpoinen ajatus.Kyyninen meikäläinen nauraa Jartsa-Masalle, tilanne kun vaikuttaa siltä, että muovitissi-Maisa on tässä suhteessa ns. kaivamassa kultaa. Vaan pitää muistaa, että saattaahan tuo olla ihan aitoa rakkauttakin ja kyyninen minä ansaitsisi tulisen avokkaan poskelle.
Me Naiset: Jari-Matti Latvala maksumiehenä avoliitossa: "Haluan maksaa Maisalle reissuja"
Kyyninen meikäläinen nauraa Jartsa-Masalle, tilanne kun vaikuttaa siltä, että muovitissi-Maisa on tässä suhteessa ns. kaivamassa kultaa. Vaan pitää muistaa, että saattaahan tuo olla ihan aitoa rakkauttakin ja kyyninen minä ansaitsisi tulisen avokkaan poskelle.
Eikö Maisaa käynyt laittamassa joku jatkoaikalainenkin? Ihan hyvät pisteet "antoi".
Maisa on muuten julkisuuskuvaansa verrattuna oikein herttainen tyttö, tosin petitaidoissa olisi juttu tai kaksi jonka voisi oppia, ja juttu tai kaksi jotka voisi unohtaa.
Nauran Jussi Halla-aholle joka itkee siitä miten jotain ikäviä tapahtumia käytetään keppihevosena sekä lyömäaseena poliittisia vastustajia kohtaan. Uskomaton jätkä :D
Tässä tietysti poikkeuksena se, että Halla-aho on luonut uransa paheksumallaan tyylillä. Hän on ainakin kulttuurin rikastama.Minusta on hienoa, että esimerkiksi jatkoajan keskusteluissa tällaista ei esiinny ollenkaan.