Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 198
  • 50 363

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kuvassa taitaa olla se lain iso koura. Näyttää minigrip-pussit niin pieniltä.
Yleensä poliisi ilmoittaa paljonko takavarikko olisi ollut arvoltaan katukaupassa. Mitähän toi olis, 50€?

Eipä silti, ihan hyvä jos jaksavat Kaisaniemen puistossakin välillä käydä, epämiellyttävää että kaupungin aivan keskustassa on niin epämääräinen alue.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitähän toi olis, 50€?

Ei millään. Tai mistä mä tiedän nykyhinnoista ja varsinkaan Helsingin sellaisista, mutta eihän tuossa ole kuin arviolta gramma per pussi.

---

Ja koska nauruketjussa ollaan, niin mainitsen naureskelleeni äsken Kummeli Stories -elokuvalle, jonka parhaita kohtia pelin alkua odotellessa kovalevyltä kelailin ja katselin. "Eh, kyllä mä niistä maksoin." Klassikkoheittoja täynnä tuo leffa.
 

Ralph

Jäsen
Ei millään. Tai mistä mä tiedän nykyhinnoista ja varsinkaan Helsingin sellaisista, mutta eihän tuossa ole kuin arviolta gramma per pussi.
En tiedä asiasta mitään, mutta eikö gramman pusseja myydä 20 eurolla? Eli tuossa on 40 euroa, mikä ei kovin kaukana ole Footlessin veikkauksesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä asiasta mitään, mutta eikö gramman pusseja myydä 20 eurolla?

Saattaa olla ihan mahdollista, en näin vanhana jarruna ole nykyhinnoista perillä. Siksipä lisäsinkin tuon "tai mistä mä tiedän" -kohdan. Vanhaan hyvään aikaan gramma maksoi viisikymmentä markkaa, sittemmin valuutan vaihduttua kymmenen euroa, josta se ajan myötä nousi aika yleisesti 12 euroon. Enempää en poikkeustapauksia lukuun ottamatta ole ikinä kyseisestä huimausaineesta maksanut, mutta enpä sitä toisaalta mistään kadulta grammapusseissa ostakaan.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Tässä hyvää fiilistä iltapäivään. Videolla kuvataan, kun auton mittarilukema vaihtuu.

Kolmesataatuhat..kakskolmesataatuhat...kakskolmestaakymmentätuhatta...

Ei ollut matemaatikko. Mutta olihan tuo tosi jännittävää. Etenkin lopussa kun arvuuteltiin, että menikö se jumiin kuitenkin.

Ja ilo tuosta harvoin todistetusta tapahtumasta oli aitoa ja sydämellistä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää oli ihan huikee! Kakssattaa kolmesattaa tuhatta, Nyt lähti! Nyt vaihtu! Oi kauhia! Uskomaton näky, käsittämätöntä!

Amatööri. Järvelän Pera Kummeli Jackpotissa tyytyi vain hörähtämään "Kjeh kjeh" kun vanhan dieseli-hagertin mittariin pärähti 800 000km.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Me Naiset: Jari-Matti Latvala maksumiehenä avoliitossa: "Haluan maksaa Maisalle reissuja"

Kyyninen meikäläinen nauraa Jartsa-Masalle, tilanne kun vaikuttaa siltä, että muovitissi-Maisa on tässä suhteessa ns. kaivamassa kultaa. Vaan pitää muistaa, että saattaahan tuo olla ihan aitoa rakkauttakin ja kyyninen minä ansaitsisi tulisen avokkaan poskelle.
Kyllähän tässä väkisinkin tulee semmoinen fiilis että nyt taidetaan vähän koijata apinaa.
 

sinikettu

Jäsen
Kyyninen meikäläinen nauraa Jartsa-Masalle, tilanne kun vaikuttaa siltä, että muovitissi-Maisa on tässä suhteessa ns. kaivamassa kultaa. Vaan pitää muistaa, että saattaahan tuo olla ihan aitoa rakkauttakin ja kyyninen minä ansaitsisi tulisen avokkaan poskelle.
Jos mulla olis miltsi tai pari, voisin ihan hyvin aina välillä sivuprojektina alkaa jonkun seksikkään misun sugar daddyksi. Torpan Maisaa en kuitenkaan ihan helpolla viitsisi torpata, mutta ideatasolla varsin kehityskelpoinen ajatus.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Me Naiset: Jari-Matti Latvala maksumiehenä avoliitossa: "Haluan maksaa Maisalle reissuja"

Kyyninen meikäläinen nauraa Jartsa-Masalle, tilanne kun vaikuttaa siltä, että muovitissi-Maisa on tässä suhteessa ns. kaivamassa kultaa. Vaan pitää muistaa, että saattaahan tuo olla ihan aitoa rakkauttakin ja kyyninen minä ansaitsisi tulisen avokkaan poskelle.

Itse haluan uskoa, että JM ei ole kuitenkaan niin pihalla kuin häntä katsomalla voisi kuvitella. Toivon, että Jartsa-Masaa ei vain tällä hetkellä kiinnosta Maisan perimmäiset motiivit, vaan hänelle riittää se tieto, että käsipuolessa on uhkea blondi, joka ainakin kovasti teeskentelee syviä tunteita ja osoittaa sitä fyysisin elkein ja kodinhoidollisin tempuin (ja ehkä nämä yhdistettynäkin). Sitten jos naimisiin aletaan mennä, eikä tietoa avioehdosta tule, niin joutuisi lyömään kämmenellä otsalohkoon.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nauran Jussi Halla-aholle joka itkee siitä miten jotain ikäviä tapahtumia käytetään keppihevosena sekä lyömäaseena poliittisia vastustajia kohtaan. Uskomaton jätkä :D
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Minusta on hienoa, että esimerkiksi jatkoajan keskusteluissa tällaista ei esiinny ollenkaan.
Tässä tietysti poikkeuksena se, että Halla-aho on luonut uransa paheksumallaan tyylillä. Hän on ainakin kulttuurin rikastama.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Joukkueurheilussa joukkuekavereille pieni naljailu on joskus täyttää kultaa. Juuri siksi nämä kuurona syntyneen lentopalloilijan Antti Ropposen kommentit saivat minut nauramaan ääneen.

"Ropponen ottaa kuuloimplantin pois korvastaan nukkuessaan ja suihkussa käydessään.

– Ja silloin, kun poikien jutut alkavat kuulostaa oikein huonoilta, Ropponen lisää.

Kun sanoma menee joukkuekaverin korvien ohitse, hakkurilta löytyy tehokas herätyskeino.

– Menen usein ojentamaan kuulolaitettani ja totean, että ”sä vissiin tarvit tän”, Ropponen virnuilee."

Koko juttu on luettavissa Ilta-Sanomista. Suomen maajoukkuetähti kuuli ensimmäiset äänet 7-vuotiaana – kiusattiin lapsena erilaisuuden takia: ”En piitannut siitä” - Lentopallo - Ilta-Sanomat

Pienet repeilyt myös tässäkin tapauksesssa termin "maajoukkuetähti" käytölle.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tässä väkisinkin tulee semmoinen fiilis että nyt taidetaan vähän koijata apinaa.

Kyllä ei koijata, jos Maisa sanoo ettei, niin tottahan sen on oltava! Maisa käy töissäkin hei ja on vähentänyt niitäkin, jotta Jartsa-Masa voi toteuttaa unelmiaan.

Maisa Torppa raivostui syytöksistä miehensä rahoilla elämisestä: "Oon tehnyt töitä 15-vuotiaasta lähtien"

*e* Laitetaan tähän samaan nyt ilkeämielistä naureskelua seuraavalle uutiselle. Vähän kyllä ihmetyttääkin, että miten laadustaan kuulu kiinalainen huipputekniikka voi tuolla lailla pettää:

Kiinan avaruusasemaa ei pystytä hallitsemaan ja se on kurssilla kohti maata
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Varsinkin yötöitä on varmasti tehnyt pitkään, nyt nuo hommat todennäköisesti vähenevät Jari-Matin myötä *hymiö*
Jostain syystä itsellenikin tuli vastaavat työt mieleen tuosta Torpan avautumisesta. Toisaalta varmaan laskee työssäkäynniksi myös Jartsa-Masan kanssa hengailunkin ja miksipä ei laskisi. Marjojen- ja sientenmyynnin lisäksi myös kullankaivuu henkilötasoisella organisaatiolla on Suomessa näköjään verotonta tuloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös