Nimimerkki VilleLeinon katkeralle tilitykselle jalkapallon EM-kisojen liveseurannassa.
kovin ovat jannut vielä nuoria ja nuo perustaidot ovat hakusessa yllätävänkin monella tuon ikäisellä.
Koulussa kuitenkin oli jonkun lehtijutun mukaan kasin keskiarvo ja kuulemma edellytyksiä parempaankin, jos olisi viitsinyt vähän panostaa. Eli ei varmaan kaikista terävin, mutta ehkä olisi keskiarvon paremmalla puolella täälläkin.Patrik Laine vaikuttaa ihmiseltä, jolle on jo kotona sanottu olevan niin tyhmä tapaus, että kannattaa keskittyä vain jääkiekkoon ja jättää oikeiden asioiden opetteleminen ja opiskeleminen muille.
Koulussa kuitenkin oli jonkun lehtijutun mukaan kasin keskiarvo ja kuulemma edellytyksiä parempaankin, jos olisi viitsinyt vähän panostaa. Eli ei varmaan kaikista terävin, mutta ehkä olisi keskiarvon paremmalla puolella täälläkin.
Eli aika vässyköitä siis. Valmentaja kertoo milloin tullaan treeneihin, treeneissä kerrotaan miten treenataan. Treenien jälkeen huoltaja kerää vässyköiden pitkin pukuhuoneen lattiaa levittämät vaatteet. Ottelumatkoilla seuraat vaan tiukasti ryhmää ja kaikki hoituu. Manageri taas kertoo missä seurassa pelataan, ja minkälaisella korvauksella. Yhteinen nimittäjä kaikille esimerkeille Joku muu.
Kuka se sitten kokkaa/pyykkää kotona? Kukapa muukaan kuin Joku muu.
Valmentajan, managerin, huoltajan, kokin ja taloudenhoitajan pitäisi siis jättää tekemättä duuninsa, koska heidän asiakkaansa ovat vässyköitä. Asia harvinaisen selevä.
Pitäisikö Laineen siis muuttaa Afrikkaan pelaamaan jääkiekkoa?Afrikassa on lukuisia maita missä katsotaan pahalla, jos ei palkkaa ketään avuksi taloudellisen mahdollisuuden sen salliessa.
Pitäisikö Laineen siis muuttaa Afrikkaan pelaamaan jääkiekkoa?
Joo, on toki ihan naurun arvoista tuo, ei kannata tehdä sellaisia asioita joista ei ole ymmärrystä ja joiden väärin tekemisestä seuraa iso vahinko. Monet perushommat kuitenkin ovat melko helppoja, ja Youtubesta tai foorumeilta löytyy ohjeet, joten kaiken maailman humanistienkin olisi mahdollista ne oppia helposti. Ainakin uskoisin näin.Ennemmin nauraisin ehkä niille perus ÄIJILLE, joiden miehuus ei anna periksi tunnustaa, että omat taidot eivät riitä. Eihän se ole mies eikä mikään, joka ei jokaista hommaa itse tee. Palkataan sitten ammattilainen helvetisti kalliimmalla korjaamaan vahingot.
Hulvaton nimi joukkueella. Ja vertaus suomalaisiin joukkueisiin... AahOrjajärven Ukkoskääpiöt AA. Ja täällä päädytään nimiin kuten Espoo United (EU)?
Joo, on toki ihan naurun arvoista tuo, ei kannata tehdä sellaisia asioita joista ei ole ymmärrystä ja joiden väärin tekemisestä seuraa iso vahinko. Monet perushommat kuitenkin ovat melko helppoja, ja Youtubesta tai foorumeilta löytyy ohjeet, joten kaiken maailman humanistienkin olisi mahdollista ne oppia helposti. Ainakin uskoisin näin.
Riippuu tietysti mm siitä mitä sillä kahdeksalla tunnilla olisi muuten tehnyt. Tuskin mitään yhtä kehittävää.Niin, kyllä kannattaa itse vääntää vaikka nyt 8h asiaa jonka ammattimies tekisi tunnissa-parissa.
Eihän sillä omalla ajalla mitään arvoa ole ja jälkikin on todennäköisesti harjoittelukerralla erilaista.
Riippuu tietysti mm siitä mitä sillä kahdeksalla tunnilla olisi muuten tehnyt. Tuskin mitään yhtä kehittävää.
Todennäköisesti ammattimies tekisi nuokin nopeammin ja paremmin.Mitä nyt ihmiset tekevät. Fasettavat, lukevat Iltalehteä ja käyvät röökillä kaljaa juoden. Mikä on kehittävää ja mitä tarvitsisi tehdä.
Vastaan ensimmäisellä aiheesta kirjoittamallani viestillä.Niin, kyllä kannattaa itse vääntää vaikka nyt 8h asiaa jonka ammattimies tekisi tunnissa-parissa.
Eihän sillä omalla ajalla mitään arvoa ole ja jälkikin on todennäköisesti harjoittelukerralla erilaista.
Ihan järkevää kai ottaa mutsi mukaan jos siltä tuntuu ja kun kerran rahaa riittää hyvin molemmille. Saa keskittyä pääasiaan.
Ennemmin nauraisin ehkä niille perus valkokaulusduunareille ja muille toimistorotille, joiden palkkatason ei luulisi mahdollistavan erityisen paljoa mitään turhia kuluja, mutta jotka silti maksavat jokaisesta pienestä rempasta ja korjauksesta ja huollosta jollekin toiselle kun eivät itse osaa mitään. Selitys toki on että ei kiinnosta käyttää aikaa sellaiseen. Mutta paljon järkevämpää on mielestäni tehdä itse vaikka sitten vittumaisiakin hommia ja ikään kuin ansaita sillä tavoin vaikka laatikollinen samppanjaa. Jos siis liksa on joku tällainen reilusti alle kymppitonni kuussa.
Eri asia jos tulotaso on luokkaa sata tai satoja tai peräti tuhansia kiloeuroja vuodessa. Tällöin myös mahdollisesti ei edes millään ehdi tehdä mitään ansiotyön ulkopuolista kun saadun ison rahan vastineeksi pitää myös käyttää paljon aikaa.
No ei noi tehtävät sen enempää kuulosta siltä että arvostaisi omaa aikaansa kuten @Tuamas esitti. Kaiken lisäksi sun mainitsemat hommat ovat vittumaisempiakin kuin vaikka auton jarrupalojen vaihto, pl. kaljan juonti, jonka senkin voi yhdistää lähes kaikkeen tekemiseen.Mitä nyt ihmiset tekevät. Fasettavat, lukevat Iltalehteä ja käyvät röökillä kaljaa juoden. Mikä on kehittävää ja mitä tarvitsisi tehdä.
Jos sun mutsiasi ja siskoasi kovisteltaisiin jossain fasistisessa junttimaassa, niin ei ehkä niin hirveästi naurattaisi. Tai en toki tiedä sinun huumorintajustasi.Musta Barbaarin avautuminen on jotenkin huvittava.
Jos mun äidille ja siskolle tehtäisiin noin, en nauraisi, mutta en myöskään kirjoittaisi siitä Facebookiin.Jos sun mutsiasi ja siskoasi kovisteltaisiin jossain fasistisessa junttimaassa, niin ei ehkä niin hirveästi naurattaisi.
Jos mun äidille ja siskolle tehtäisiin noin, en nauraisi, mutta en myöskään kirjoittaisi siitä Facebookiin.