Ehdoton kohokohta kun tilanne on räjähdysherkkä niin pari pukumiestä päättää hypätä pöydän yli keskelle tilannetta ja sitten mosh pit on valmis.
@Zalmonella SoO -ketjussa. Eeppistä tyhmyyttä ilmassa, jälleen kerran. Tai sitten se vain vedättää kaikkia. Komediaa kuitenkin.
Supercellin ja Rovion ero on tietysti se, että Supercellin pelit tuottaa ihan helvetisti rahaa, Angry Birds ei taas juurikaan pelinä tuottanut rahaa ja muut pelit Roviolla ovatkin sitten flopanneet totaalisesti. Rovio yritti sitten oheismyynnillä tehdä isosti rahaa, eikä sekään oikein sitten kantanut. Leffankin olisivat voineet lisensoida ja tehdä sillä varmaan fyrkkaa jonkun verran, mutta päättivät ennemmin vetää all in täysin itse tuotetulla ja maksetulla leffalla. Nyt on sitten kaikki sen varassa, jos ja kun se floppaa niin puljun tarina on pitkälti ohi.Rovion Angry Birds-elokuvalle, joka ilmestyy tässä vuodessa. Budjetti on ihan tolkuton ja leffaa vihataan jo ennen ensi-iltaa, koska trailerit ovat olleet sysipaskoja.
Tuo leffa kaataa tuon koko firman, mutta itsepähän kuoppansa kaivoivat. Liian paljon, liian nopeasti. Supercell ei sentään sortunut samoihin virheisiin.
Näin on. Olisin muuten videotuomarina silmää räpäyttämättä hyväksynyt sen Ramstedtin maalin vikassa matsissa. Olisin tehnyt tahallisen tuomarivirheen. Sellaisiakin voi tehdä, jos on hyvä ja laaja sydän.
Jaa.. Minä taas olen ymmärtänyt että ihmiset ovat olleet positiivisesti yllättyneitä.Rovion Angry Birds-elokuvalle, joka ilmestyy tässä vuodessa. Budjetti on ihan tolkuton ja leffaa vihataan jo ennen ensi-iltaa, koska trailerit ovat olleet sysipaskoja.
Tuo leffa kaataa tuon koko firman, mutta itsepähän kuoppansa kaivoivat. Liian paljon, liian nopeasti. Supercell ei sentään sortunut samoihin virheisiin.
Suomen MM-ketju ei ikinä petä. Vuosittain joku ottaa elämän tehtäväkseen oman suosikkipelaajan valitsematta jättämisestä kritisoimisen, mikä sitten muuttuu melkein uskonnolliseksi julistamiseksi. Popparit on ollut esillä jo hyvän tovin.
Suomen poliisi toimii tosiaankin Iljalle vieraan vallan, eli Suomen, hyväksi. Kaunis kielikuva tuo kielelliset kahdeksikot.Kohta saippuaa noukkivalle Ilja Janitskinille, joka debatoi Helsingin Poliisin Facebook-sivuilla itseään koskevan uutisen kommenteissa muun muassa seuraavin sanankääntein: Suomen poliisi toimii vieraan vallan hyväksi, nuolee likaista muslimin pyllynreikää ja tekee siellä ihanasti kielellä kahdeksikkoja hymyillen, suu tietenkin ruskeana.
(linkki)
Kohta saippuaa noukkivalle Ilja Janitskinille, joka debatoi Helsingin Poliisin Facebook-sivuilla itseään koskevan uutisen kommenteissa muun muassa seuraavin sanankääntein: Suomen poliisi toimii vieraan vallan hyväksi, nuolee likaista muslimin pyllynreikää ja tekee siellä ihanasti kielellä kahdeksikkoja hymyillen, suu tietenkin ruskeana.
(linkki)
Kiitos tästä, minä nauran tälle juuri nyt. Ei sillä, etteivätkö "carpe diem" tai randomit tribaali-/tähtikuviot yms näyttäisi itsenikin mielestä tyhmiltä, mutta vähän väärä ketju.Kevään tullen taas muistuu mieleen kuinka vitusti jengillä on nykään typeriä tatskojan. On joukossa toki hyviäkin, kuten ACAB-leimoja.
"Kostneri tanssi susien kanssa". :D...Aiemmin siltä kuuli vaan niitä miltä nyt tuntuu -juttuja. Prossimitali kaulassa kiitteli fanejaan blaa blaa. Kostneri tanssi susien kanssa ja minä kaaduin pyllylleni.
Case Puljujärvi- ketjulle täällä Jatkoajassa. Kaikesta sitä sota saadaankin aikaiseksi, henkilökohtaisuuksiin mennään puolin ja toisin. Voi kun olisi poppareita.
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/mm-2016-–-case-puljujärvi.64041/