Mille naurat juuri nyt?

  • 13 203 097
  • 50 364

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Niin, miksi poliisi tutkii törkeitä pahoinpitelyjä, kun tehdään niitä murhiakin?
Joo, juuri noin suoran viivan voi vetää. Laitetaan köyhät ilmiantamaan pers'aukisia yrittäjiä. Snitches get stiches.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Joo, juuri noin suoran viivan voi vetää. Laitetaan köyhät ilmiantamaan pers'aukisia yrittäjiä. Snitches get stiches.

No, mun kebudiilerini oli ainakin erittäin tyytyväinen tähän uutiseen. On huutanut tästä jo vuosikausia ja miltei joka kerta saa kuulla näistä 5 euron pizzaa myyvistä huoranpenikoista. Tänään huusi, että "Mitä minä olla sinulle sanoa aina? Minä ilmottaa kaikki keskustasa verohuijarit, perkele! "

Varmaan sitten joku persu tuokin ukko tai jotain...
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Joo, juuri noin suoran viivan voi vetää. Laitetaan köyhät ilmiantamaan pers'aukisia yrittäjiä. Snitches get stiches.

Milloin vasemmistoa on alkanut kiinnostaa yrittäjien toimeentulo? Silloin kun ensimmäinen mamu alkoi yrittäjäksi?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, mun kebudiilerini oli ainakin erittäin tyytyväinen tähän uutiseen.

Samaa jutteli oman vakiokebulani pizzanpaistaja, kun kuittasin hänelle 6,5 euroa maksaneen kahden täytteen pizzan hakiessani, että onneksi hinta on tuon verran yli kuuden euron, ettei minun tarvitse ilmoittaa hänen halvoista pizzoistaan poliisille.

Kaveri osasi ottaa heittoni huumorilla, mutta aiheesta kun juteltiin, niin hän kertoi hyväksyvänsä poliisin toimintamallin. Kuulemma heidän myyntiinsä veronkiertopizzat eivät suuremmin vaikuta, koska asiakaskunta koostuu suurimmaksi osaksi vakioasiakkaista jotka eivät valitse ravintolaa sen mukaan mikä on kaikkein halvin, mutta varmasti on niitäkin asiakkaita jotka tilaavat halvimmasta mahdollisesta paikasta. Ymmärtäähän sen, että rehellistä pizzerian pitäjää vituttaa, kun joku vetää epärehellisin keinoin asiakkaita ohi.

Mielestäni tällainen vasikointikampanja on ainakin näin asiakkaan näkökulmasta yliampuvaa ja huvittavaakin. Väkisin nousee mieleen, että onko tämä nyt se tehokkain keino puuttua harmaaseen talouteen, vaikka on se varmasti niinkin, että "epärehellistä" pizzaa ja kebua myydään Suomessa vuositasolla tonnikaupalla.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tietysti se on kivaa, että saa kebun ranskalaisilla neljällä eurolla ja pitsan neljällä täytteellä vitosella, mutta johan se nyt on kumma jos joku lopettaa noiden syönnin kokonaan sen ansiosta, että hinta nousisi seitsemään euroon verojen ja muiden maksujen takia. Missäköhän ruokapaikoissa tuollaiset ihmiset sitten meinaisivat asioida? Suomessa kun tuo tarjonta ei kovin kaksista pikaruokamarkkinoilla ole eikä ainakaan sitten sen halvempaa missään rehellisessä paikassa.

edit. Ai niin joo, naureskelen ihmisten halulle ja innolle ymmärtää tahallaan väärin asioita sekä sille, että jotkut vastaavat viestiin luettuaan viestin ensimmäisen lauseen jättäen muun viestin huomiotta ja tekevät siitä johtopäätöksiä, jotka ovat täysin ristiriidassa sen lainatun viestin kanssa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
AamuTV:n Lydia robotit.

Tuolla ne vakavalla naamalla esittelee vanhustenhuoltoon robotteja ja siinä tuommoinen vähän Action Man nukkea suurempi härveli veti jonkun suomalaisen iskelmän säestyksellä keppijumppaa.

Samaan aikaan naurattaa, hämmästyttää ja surettaakin että tähänkö tämä ihan oikeasti on menossa? Että robotteja vanhuksille eikä ihmisiä, koska vanhukset ovat kuluerä josta pitää säästää? Siis ne samat ihmiset jotka ovat meille kaikille tämän elämän rakentaneet ja suoneet, katsoneet meidän perään ja kasvattaneet meidät?

Ja siinä on kiitos, että me vittu rakennetaan teille jotain robotteja joilla saatte sitten yksinänne viettää siellä kämpässänne elämänne viimeiset arvokkaat hetket. Ihanko oikeesti? Olis mielenkiintoista tietää noiden ihmisten mieltenliikkeet, jotka ihan tosissaan tämmöisiä asioita suunnittelee. Ei ne voi öitään kovin hyvin nukkua.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Ralph

Jäsen
Laukaan avovankilasta karkasi kaksi vankia. Toisen nimi on Tenho Långström ja hänellä oli karkuhetkellä päällään mustatakki sekä suorat mustat housut. Mahtaako olla vähemmistön edustaja?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Laukaan avovankilasta karkasi kaksi vankia. Toisen nimi on Tenho Långström ja hänellä oli karkuhetkellä päällään mustatakki sekä suorat mustat housut. Mahtaako olla vähemmistön edustaja?
Ja Volvo vissiin pakoautona. Ei yhtään stereotyyppista?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kannattaisikohan etsiä ensimmäiseksi lähimmältä raviradalta?
Voi olla. Myös Matin ja Tepon keikka on toinen paikka missä kyseinen henkilö saattaa piileksiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Don Tamin jutut on kieltämättä huvittavia. Onko jo palauttanut jellonajäsenyytensä ja mitä se kuuluu kyseessä olevaan asiaan. Tami on varmaan näitä, jotka on koko ajan eroamassa kirkosta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Boris Johnson on viihdyttävä koheltaja. Onhan sillä tietty ollut kansaa jakavia mielipiteitä ym.vastaavaa, mutta en ikinä itse jaksanut niistä välittää, kun ei kiinnostanut mikään helvetin politiikka. Muistan ainoastaan sen, että joskus Boris ilmoitti olevansa ''pro-alcohol'', jonka jälkeen olin vakuuttunut, että hyvä mies se on pohjimmiltaan.
 

Ralph

Jäsen
Petteri Ahomaa juuri kehui Nelosen livelähetyksessä Eric Perrinin uraa SaiPassa. Olen kyllä ihmetellyt, miksi tuota Ahomaata päästetään ääneen, kun hän ei mistään mitään tiedä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Petteri Ahomaa juuri kehui Nelosen livelähetyksessä Eric Perrinin uraa SaiPassa. Olen kyllä ihmetellyt, miksi tuota Ahomaata päästetään ääneen, kun hän ei mistään mitään tiedä.
Onko se vähän samaa kastia kuin Ritarin Anssi. Kehui joskus viimekaudella Tuomas Tarkin pelanneen nollapeliä JYPiä vastaan JYP-Kalpa-ottelussa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös