Onko se vähän samaa kastia kuin Ritarin Anssi. Kehui joskus viimekaudella Tuomas Tarkin pelanneen nollapeliä JYPiä vastaan JYP-Kalpa-ottelussa...Petteri Ahomaa juuri kehui Nelosen livelähetyksessä Eric Perrinin uraa SaiPassa. Olen kyllä ihmetellyt, miksi tuota Ahomaata päästetään ääneen, kun hän ei mistään mitään tiedä.
Onko se vähän samaa kastia kuin Ritarin Anssi. Kehui joskus viimekaudella Tuomas Tarkin pelanneen nollapeliä JYPiä vastaan JYP-Kalpa-ottelussa...
Tästä tuli mieleen että onkohan tää jonkun "Ultras Maastohiihto" - joukon perustajajäsen?Suurin ja kaunein maastohiihto.
Soihduttelua tosin tuossa lajissa ei välttämättä paheksuttaisi niin paljoa. Ellei nyt ihan ladun vieressä olisi banderollin ja lippujen / kepakkojen kanssa.Ultras Maastohiihto olisi varmasti kova järjestö. Media ja tuularithan tietysti sekoittaisi ne tahallaan maastohiihdon huli-osastoon ja kansa paheksuisi.
Itse nauroin samalle asialle. Todenäköisesti mitään yhteydenotto yrityksiä ole edes tehty tai ainakaan sellaisina joina väitetään. Miksi hän ei ottanut yhteyttä suoraan julkisuudessakin häntä kritisoineeseen kaveriin vaan johonkin naiseen ( ainakin tekstissä hän sanoo "mammaksi").Nauran Juhani Tammiselle, ukko paskoi housuunsa: Juhani Tamminen yritti palauttaa arvonimen - museonjohtaja ei vastannut
Uutisen kuvassa juurikin päkistää pökälettä lahkeeseen.
Suu paukkuun niin perkeleesti mutta sitten ei olekaan miestä seistä puheidensa takana kun olisi tekojen aika. Tami on kävelevä vitsi.Itse nauroin samalle asialle. Todenäköisesti mitään yhteydenotto yrityksiä ole edes tehty tai ainakaan sellaisina joina väitetään. Miksi hän ei ottanut yhteyttä suoraan julkisuudessakin häntä kritisoineeseen kaveriin vaan johonkin naiseen ( ainakin tekstissä hän sanoo "mammaksi").
Tää on hyvä. Äijä on 50-vuotta hokenut telkkarissa "jääkiekkoleijona" ja nyt kyllästyi vissin siihen. Jos tosta nyt sitten joku seremonia järkättäis niin, että tuosta jotenkin pääsisi luopumaan, niin montakohan kertaa lipsahtaisi MM-kisoissa leijona numero 79.Itse nauroin samalle asialle. Todenäköisesti mitään yhteydenotto yrityksiä ole edes tehty tai ainakaan sellaisina joina väitetään. Miksi hän ei ottanut yhteyttä suoraan julkisuudessakin häntä kritisoineeseen kaveriin vaan johonkin naiseen ( ainakin tekstissä hän sanoo "mammaksi").
Palautuksesta ei mitään seremoniaa olisi järkätty, palauta arvonimi ja painu vittuun.Tää on hyvä. Äijä on 50-vuotta hokenut telkkarissa "jääkiekkoleijona" ja nyt kyllästyi vissin siihen. Jos tosta nyt sitten joku seremonia järkättäis niin, että tuosta jotenkin pääsisi luopumaan, niin montakohan kertaa lipsahtaisi MM-kisoissa leijona numero 79.
Mietin lähinnä sitä, pitäisikö Jääkiekkomuseota jeesata vastauksen sorvaamisessa Tammiselle. Vaikka Tamminen pyörii kassalla ja etsii kadonnutta todellisuudentajuaan, niin ongelma on silti relevantti. Jääkiekkoleijonan numeroitu arvonimi kun on siirtynyt yhdensuuntaisella transaktiolla arvonimen myöntäjältä saajalle, vaikka aateloitavalta varmasti kysytään tähän jonkinlainen lupa ennen nimitystä.Nauran Juhani Tammiselle, ukko paskoi housuunsa: Juhani Tamminen yritti palauttaa arvonimen - museonjohtaja ei vastannut
Uutisen kuvassa juurikin päkistää pökälettä lahkeeseen.
Itse jos olisin tuolla jääkiekkomuseon johdossa niin pistäisin lehteen haastatteluun että "Yritin Tammiselle soitella eikä mies ole vastannut. Tässä osoite:....... laita lätkä tai mikä onkaan tulemaan me poistetaan sinut täällä rekisteristä."Palautuksesta ei mitään seremoniaa olisi järkätty, palauta arvonimi ja painu vittuun.
Tami kun aina toivottelee kitisijät Pohjois-Koreaan, nyt olisi taas yksi menolippu valmiina ja Juhani Tammisen nimellä.
Nimimerkki Zalmonellalle "Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyinen katsomoissa" -topicissa. Äijä väittää ensin että "autolla turhaan ajaminen on rikos", jonka jälkeen häntä pyydetään laittamaan lähde kyseisellä väitteelle. Tämän jälkeen hän nohevana antaa linkin lakipykälään, jossa ei sitten kuitenkaan edes mainita sitä että autolla turhaan ajaminen olisi rikos. Internet-termein tämä taitaa olla "hinnatonta".
Joo siis enemmänkin naureskelin tuolle täydelle off-topicille (jolle ei edes sitten saatu mitään perusteluita), kuin itse ketjun aiheelle ja vähättelylle.En noin yleisesti ottaen tiedä, onko loppupeleissä mitään nauramista tuossa @Zalmonella :n jatkuvan vähättelevässä suhtautumisessa kannattajatoiminnan lieveilmiöihin. Sama hommahan on jatkunut rivien välissä jo ties kuinka kauan.
Mielestäni olis jotenkin rehellisempää vain tulla avoimin kortein pelipöytään.