Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Don Tamin jutut on kieltämättä huvittavia. Onko jo palauttanut jellonajäsenyytensä ja mitä se kuuluu kyseessä olevaan asiaan. Tami on varmaan näitä, jotka on koko ajan eroamassa kirkosta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Boris Johnson on viihdyttävä koheltaja. Onhan sillä tietty ollut kansaa jakavia mielipiteitä ym.vastaavaa, mutta en ikinä itse jaksanut niistä välittää, kun ei kiinnostanut mikään helvetin politiikka. Muistan ainoastaan sen, että joskus Boris ilmoitti olevansa ''pro-alcohol'', jonka jälkeen olin vakuuttunut, että hyvä mies se on pohjimmiltaan.
 

Ralph

Jäsen
Petteri Ahomaa juuri kehui Nelosen livelähetyksessä Eric Perrinin uraa SaiPassa. Olen kyllä ihmetellyt, miksi tuota Ahomaata päästetään ääneen, kun hän ei mistään mitään tiedä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Petteri Ahomaa juuri kehui Nelosen livelähetyksessä Eric Perrinin uraa SaiPassa. Olen kyllä ihmetellyt, miksi tuota Ahomaata päästetään ääneen, kun hän ei mistään mitään tiedä.
Onko se vähän samaa kastia kuin Ritarin Anssi. Kehui joskus viimekaudella Tuomas Tarkin pelanneen nollapeliä JYPiä vastaan JYP-Kalpa-ottelussa...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko se vähän samaa kastia kuin Ritarin Anssi. Kehui joskus viimekaudella Tuomas Tarkin pelanneen nollapeliä JYPiä vastaan JYP-Kalpa-ottelussa...

Itsellä meinasi katketa verisuoni päästä Tappara - Ässät matsin yhteydessä, kun Ritari muistutti varmaan viisi kertaa matsin aikana kuinka Savinainen ratkaisi mestaruuden jatkoaikamaalillaan viidennessä finaalissa Ässille 2013.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Olen jo pitkään odottanut hiihtofanin uusinta huumoripläjäystä. Odotukseni palkittiin tänään, mutta jonkun tolkuttoman väitteen sijasta saatiin epätoivon täyttämä itkupotkuraivari. Käykäähän kiekkofanit kaikki katsomassa totuus jääkiekosta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Suurin ja kaunein maastohiihto. Tämä oli vielä parempi kuin se taannoinen arhinmäkeläiset epämiehekkäät alkoholistit -juttu.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ultras Maastohiihto olisi varmasti kova järjestö. Media ja tuularithan tietysti sekoittaisi ne tahallaan maastohiihdon huli-osastoon ja kansa paheksuisi.
 

Snagari

Jäsen
Olipa hämmentävä setti. SM-liigassa ei ole mielenkiintoa kun on niin paljon joukkueita, mutta maastohiihto on lajeista mielenkiintoisin vaikka siellä on vain 1 joukkue?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäskö siltä kysyy, ootko tosissas. Hyvin sä vedät, sitten kehaisis kun kertois että nooh... vähän tässä ya know.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ultras Maastohiihto olisi varmasti kova järjestö. Media ja tuularithan tietysti sekoittaisi ne tahallaan maastohiihdon huli-osastoon ja kansa paheksuisi.
Soihduttelua tosin tuossa lajissa ei välttämättä paheksuttaisi niin paljoa. Ellei nyt ihan ladun vieressä olisi banderollin ja lippujen / kepakkojen kanssa.

Taas vaihteeksi tuli tästä jotain muuta mieleen. Olikohan se Monte-Carlon mm-rallissa tälläkaudella kun jotkut soihdutteli pätkän varrella. Eikä mitään tietääkseni tullut tuosta. Jyväskylässä kun tuon tekisi niin varmasti tulisi pari päiväsakkoa... (tosin, soihtu tuskin saa mitään palonalkua aikaan tammikuun pakkaskelissä vs. heinäkuussa metsikössä jossa lämpötila +15 ja ylöspäin)
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Nauran Juhani Tammiselle, ukko paskoi housuunsa: Juhani Tamminen yritti palauttaa arvonimen - museonjohtaja ei vastannut

Uutisen kuvassa juurikin päkistää pökälettä lahkeeseen.
Itse nauroin samalle asialle. Todenäköisesti mitään yhteydenotto yrityksiä ole edes tehty tai ainakaan sellaisina joina väitetään. Miksi hän ei ottanut yhteyttä suoraan julkisuudessakin häntä kritisoineeseen kaveriin vaan johonkin naiseen ( ainakin tekstissä hän sanoo "mammaksi").
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös