"Skulaa stadille" ei jumalauta. Tuo on juuri sellaista paskaa mitä stadilaisuus on junantuomille. Ei voi kuin nauraa. Muutenkin naapurin mainokset on helvetin rumia. Toivottavasti joku jaksaa kilautella niitä paskaksi. Nyt menee kuitenkin Klubirunkkarien piikkiin.
Olin itse tulossa sanomaan samaa."Nimimerkin TomiP kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 4 ja 9§:n perusteella. Tuomion kovuuteen vaikutti aiempi rikehistoria samojen pykälien rikkomisesta."
Pitäisi melkein korkata skumppa."Nimimerkin TomiP kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 4 ja 9§:n perusteella. Tuomion kovuuteen vaikutti aiempi rikehistoria samojen pykälien rikkomisesta."
Se, mikä naurattaa on Ruotsin sijoitus: 25. Siis maan, jolla ei taida olla edes armeijaa, sijoitus on tuplasti parempi kuin maan, jolla on käytössä yleinen asevelvollisuus?
Kyllä Ruotsilla on armeija.
Eihän tuo yleinen asevelvollisuus ole mikään mittari. TOP kympissä suurimmalla osalla ei sellaista ole.
Joo. Sä kun tiedät kuinka tuskallisia Facebook-kaverit voivat olla, niin itse olen joutunut blokkaamaan feedistä noin kolme innokasta kakkuyrittäjätärtä joiden kyllä tulisi taitojensa puolesta askarrella mieluummin jotain ihan muuta. Tai niistä yhdellä läskillä britillä on jonkin sortin taito, mutta ei alkuunkaan esteettistä silmää. Mut hei yrittänyttähän ei laiteta! Follow your dreams!Löysin sivuston joka tekee lapsille synttärikakkuja: Lapsille
Eipä taida hinta ja laatu oikein kohdata. Saattaisin jopa itse pystyä yhtä hyvään työjälkeen.
edit: Yhteystiedoista löytyi firman sähköpostiosoite. tuulikki.malmstrom (kissanhäntä) gmail.com
Minun mielestäni yleinen asevelvollisuus lähinnä laskee Suomen sijoitusta. Uskottava puolustus ei lähde pystymetsästä revityistä some-es-jonneista joita koulutetaan näön vuoksi muutama kuukausi.Nauran tällä uutiselle: Maailman sotilasmahdit listattiin jälleen – tällä sijalla on Suomi (linkki Ilta-Sanomiin)
Itse otsikon uutisessa ei mitään ihmeellistä, sillä Suomi löytyy 128 maan listauksessa sijalta 48. Se, mikä naurattaa on Ruotsin sijoitus: 25. Siis maan, jolla ei taida olla edes armeijaa, sijoitus on tuplasti parempi kuin maan, jolla on käytössä yleinen asevelvollisuus?
Löysin sivuston joka tekee lapsille synttärikakkuja: Lapsille
Eipä taida hinta ja laatu oikein kohdata. Saattaisin jopa itse pystyä yhtä hyvään työjälkeen.
edit: Yhteystiedoista löytyi firman sähköpostiosoite. tuulikki.malmstrom (kissanhäntä) gmail.com
Täältä iso suositus noiden molempien Joronjäljen jaksojen katsomiselle! Itse katsoin ne "livenä" viime talvena töllöstä, ja oli kyllä parasta viihdettä pitkään aikaan. Siinä missä Jethron ohjelmat ovat käsikirjoitettua tuubaa, Joronjälki oli ilmeisesti täysin aitoa eeppisyyttä.Samasta kakkugenrestä: Makuja: Näin pahasti voi hääkakkutilaus mennä pieleen. Keissin taustalla siis Hotelli Joronjäljen päällysmies, Auvo Puurtinen, tuttu Jyrki Sukulan Hotellit kuntoon-ohjelmasta. Tsekatkaa oikeasti nuo jaksot (9 & 10) Ruudusta, jos eivät ole vielä tulleet vastaan, jos Sinkkulaivan pahimpia pölvästejä ei lasketa. Ehkä parasta suomalaista realitya koskaan siis. Uskomaton ukko.
Mun mielestä Auvo on melko symppis äijä.
Joo, selvä elin taso pako lainen! tullu viemään meidän rahat! Kuka ajattelee veteraania joka saa nukkua yksin ja aamulla kylmää puuroa! Tai lasta joka menee nälkä senä nukkuun!Tälle (linkki gifiin sotaa paenneesta lapsesta)
En ymmärrä mitä haet tällä takaa. Selvennätkö?Joo, selvä elin taso pako lainen! tullu viemään meidän rahat! Kuka ajattelee veteraania joka saa nukkua yksin ja aamulla kylmää puuroa! Tai lasta joka menee nälkä senä nukkuun!
Onneksi meillä on veteraaneille järjestetty hyvät olot, ilmaisia kuntoutuksia ja kunniakas loppuelämä minkä he tosiaankin ansaitsevat. Vituttaa nämä veteraanien teoilla ratsastavat pellet, jotka eivät tunne suomen tai minkään muunkaan maan historiaa. Lisäksi suomessa sossu maksaa kyllä hyvin kun on lapsia, mutta jos vanhemmat käyttää rahat viinaan tai huumeisiin, niin sitten käyttää.