Mille naurat juuri nyt?

  • 13 208 404
  • 50 365

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
"Skulaa stadille" ei jumalauta. Tuo on juuri sellaista paskaa mitä stadilaisuus on junantuomille. Ei voi kuin nauraa. Muutenkin naapurin mainokset on helvetin rumia. Toivottavasti joku jaksaa kilautella niitä paskaksi. Nyt menee kuitenkin Klubirunkkarien piikkiin.

Oletan, että tarkoitat HIFK:n mainoksia. Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että niitä pitäisi rikkoa?
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
"Nimimerkin TomiP kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 4 ja 9§:n perusteella. Tuomion kovuuteen vaikutti aiempi rikehistoria samojen pykälien rikkomisesta."
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Nimimerkin TomiP kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 4 ja 9§:n perusteella. Tuomion kovuuteen vaikutti aiempi rikehistoria samojen pykälien rikkomisesta."
Olin itse tulossa sanomaan samaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täällä sitä nyt tanssitaan vaan haudoilla. Miettikääpä hei omalle kohdalle, tuntuisko teistä kivalle, nii?
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nauran tällä uutiselle: Maailman sotilasmahdit listattiin jälleen – tällä sijalla on Suomi (linkki Ilta-Sanomiin)

Itse otsikon uutisessa ei mitään ihmeellistä, sillä Suomi löytyy 128 maan listauksessa sijalta 48. Se, mikä naurattaa on Ruotsin sijoitus: 25. Siis maan, jolla ei taida olla edes armeijaa, sijoitus on tuplasti parempi kuin maan, jolla on käytössä yleinen asevelvollisuus? Norjankin sijoitus on Suomea parempi 33, mutta se maa kuuluu sentään Natoon joten sijoitus tuntuu edes jotenkuten perustellulta.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Se, mikä naurattaa on Ruotsin sijoitus: 25. Siis maan, jolla ei taida olla edes armeijaa, sijoitus on tuplasti parempi kuin maan, jolla on käytössä yleinen asevelvollisuus?

Kyllä Ruotsilla on armeija.

Eihän tuo yleinen asevelvollisuus ole mikään mittari. TOP kympissä suurimmalla osalla ei sellaista ole.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllä Ruotsilla on armeija.

Eihän tuo yleinen asevelvollisuus ole mikään mittari. TOP kympissä suurimmalla osalla ei sellaista ole.

Ilmeisesti sijoitukseen on vaikuttanut paitsi Ruotsin oma aseteollisuus, niin erityisesti maantieteellinen sijainti. Ilman huumorin häivääkään voi todeta, että Ruotsin puolustukseen voi huoletta laskea mukaan koko Suomen armeijan. Viholliskuvia Ruotsilla on tasan yksi ja se tulee idästä. Toki poissulkien maan sisäiset levottomuudet, terrorismin uhan jne.

Mitä taas tulee Ruotsin omaan puolustuskykyyn klassisessa mielessä, niin se on Suomen vastaavaa heikompi. Faktaa tästä on paljon, Ruotsin laivasto on heikommassa jamassa useaan sataan vuoteen, viimeisimmässä turvallisuuspoliittisessa selonteossa löydettiin myös pahoja puutteita liikekannallepanon toteuttamisessa. Tämän lisäksi Ruotsin ilmavoimien kalusto on määrärahojen puutteessa seisotettu halleihin, eikä huoltoa ole suoritettu osalle lainkaan. Kaiken kukkuraksi siirtyminen ammattiarmeijaan on epäonnistunut ja tämä on varsin laajasti myös poliittisten toimijoiden suulla myönnetty.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
TomiP:n poisto palstalta on herättänyt myös mielihyvää palstalla. No, se ei minua pahemmin naurata, olisin voinut antaa miehen jatkaakin kirjoitteluaan palstalle. Kuitenkin välillä oli ihan mielenkiintoisia keskusteluita hänen kanssaan.

Mutta jos sallitte, niin naurattaa kylläkin se, että aivan viime (palsta)metreillään TomiP ehti kuitenkin maksaa minulle häviämänsä vedon Pitkämäen keihästuloksesta Pekingissä. Yli vai alle 86 metriä, arvaattekin varmaan TomiP:n betsaukset tuosta.

Eli TomiP:n ura Jatkoajassa päättyi 20 euron "rikesakkoon".
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Löysin sivuston joka tekee lapsille synttärikakkuja: Lapsille

Eipä taida hinta ja laatu oikein kohdata. Saattaisin jopa itse pystyä yhtä hyvään työjälkeen.

edit: Yhteystiedoista löytyi firman sähköpostiosoite. tuulikki.malmstrom (kissanhäntä) gmail.com
 
Löysin sivuston joka tekee lapsille synttärikakkuja: Lapsille

Eipä taida hinta ja laatu oikein kohdata. Saattaisin jopa itse pystyä yhtä hyvään työjälkeen.
Joo. Sä kun tiedät kuinka tuskallisia Facebook-kaverit voivat olla, niin itse olen joutunut blokkaamaan feedistä noin kolme innokasta kakkuyrittäjätärtä joiden kyllä tulisi taitojensa puolesta askarrella mieluummin jotain ihan muuta. Tai niistä yhdellä läskillä britillä on jonkin sortin taito, mutta ei alkuunkaan esteettistä silmää. Mut hei yrittänyttähän ei laiteta! Follow your dreams!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
edit: Yhteystiedoista löytyi firman sähköpostiosoite. tuulikki.malmstrom (kissanhäntä) gmail.com

Jos en väärin muista niin ilmeisesti yhteistyö Erkin tietokoneavun kanssa on päättynyt. Muistelen molempien yhteystiedoissa oleen linkit toistensa sivuille. Tälle jälkimmäiselle sivustolle tulimyös naurettua.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nauran tällä uutiselle: Maailman sotilasmahdit listattiin jälleen – tällä sijalla on Suomi (linkki Ilta-Sanomiin)

Itse otsikon uutisessa ei mitään ihmeellistä, sillä Suomi löytyy 128 maan listauksessa sijalta 48. Se, mikä naurattaa on Ruotsin sijoitus: 25. Siis maan, jolla ei taida olla edes armeijaa, sijoitus on tuplasti parempi kuin maan, jolla on käytössä yleinen asevelvollisuus?
Minun mielestäni yleinen asevelvollisuus lähinnä laskee Suomen sijoitusta. Uskottava puolustus ei lähde pystymetsästä revityistä some-es-jonneista joita koulutetaan näön vuoksi muutama kuukausi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Löysin sivuston joka tekee lapsille synttärikakkuja: Lapsille

Eipä taida hinta ja laatu oikein kohdata. Saattaisin jopa itse pystyä yhtä hyvään työjälkeen.

edit: Yhteystiedoista löytyi firman sähköpostiosoite. tuulikki.malmstrom (kissanhäntä) gmail.com

Aika komeita kakkuja. Eipa nama haakakutkaan niin juhlavilta nayta: http://www.pitopalvelujamoniaputuuma.com/haakakut/h2.jpg

Haakakun hinta on 4€/henkilo. Aika kova hinta kakun viipaleesta. Nuo kuvien kakutkin on maksanut monta sataa. Kylla jos kakuista maksaa kovan hinnan ja on tulossa tarkeaan tapahtumaan (kuten haihin), niin kylla taytyisi estetiikkakin olla kunnossa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Samasta kakkugenrestä: Makuja: Näin pahasti voi hääkakkutilaus mennä pieleen. Keissin taustalla siis Hotelli Joronjäljen päällysmies, Auvo Puurtinen, tuttu Jyrki Sukulan Hotellit kuntoon-ohjelmasta. Tsekatkaa oikeasti nuo jaksot (9 & 10) Ruudusta, jos eivät ole vielä tulleet vastaan, jos Sinkkulaivan pahimpia pölvästejä ei lasketa. Ehkä parasta suomalaista realitya koskaan siis. Uskomaton ukko.
Täältä iso suositus noiden molempien Joronjäljen jaksojen katsomiselle! Itse katsoin ne "livenä" viime talvena töllöstä, ja oli kyllä parasta viihdettä pitkään aikaan. Siinä missä Jethron ohjelmat ovat käsikirjoitettua tuubaa, Joronjälki oli ilmeisesti täysin aitoa eeppisyyttä.

Mun mielestä Auvo on melko symppis äijä. Jos liikun Joroisilla, menisin Joronjälkeen ja antaisin Auvon lyödä minut baari-ritariksi (vai mikä vittu lie se siinä ohjelmassa olikaan?). Älkää viittikö kiusata Auvoa.

ps Auvosta voisi olla ainesta joksikin tositv-tähdeksi. Ihan oikeasti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mun mielestä Auvo on melko symppis äijä.

Samaa mieltä. Ehkä siinä rakkausrunoilussa, pehmeässä äänessä ja olemuksessa on pienenpieni alushousujenhaistelija-twisti, mutta ei häiritsevästi. Enemmän jäi mieleen loputon optimismi ja kyllähän ukko vanhan liiton kauppamies oli, koska käsittääkseni laitosta kuitenkin voitolla pyöritti. Tekisi melkein myös mieli käydä joskus minilomalla Joronjäljessä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tälle (linkki gifiin sotaa paenneesta lapsesta)
Joo, selvä elin taso pako lainen! tullu viemään meidän rahat! Kuka ajattelee veteraania joka saa nukkua yksin ja aamulla kylmää puuroa! Tai lasta joka menee nälkä senä nukkuun!

Onneksi meillä on veteraaneille järjestetty hyvät olot, ilmaisia kuntoutuksia ja kunniakas loppuelämä minkä he tosiaankin ansaitsevat. Vituttaa nämä veteraanien teoilla ratsastavat pellet, jotka eivät tunne suomen tai minkään muunkaan maan historiaa. Lisäksi suomessa sossu maksaa kyllä hyvin kun on lapsia, mutta jos vanhemmat käyttää rahat viinaan tai huumeisiin, niin sitten käyttää.

En ota kantaa onko 17v vai ei, mutta kyllä itsellänikin 17-vuotiaana kasvoi parta komeasti ja samassa iässä tein toistaiseksi voimassa olevan työsuhteenkin. Aina töitä ollut 14-vuotiaasta asti kesäisin, 17-vuotiaasta vakituisesti, AMK-koulutus silti.
Aivan paska puhetta, jos suomesta et työtä saa ja valitat köyhyyttäsi, pitää olla vaan valmis oikeasti tekemään hommia.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Hittoettä nauran omalle pottuvarpaalle, ainuit joka ei oo meistä kännissä. Pitää ottaaa lisää, koutha sekin on päissaan, Vitsi
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Joo, selvä elin taso pako lainen! tullu viemään meidän rahat! Kuka ajattelee veteraania joka saa nukkua yksin ja aamulla kylmää puuroa! Tai lasta joka menee nälkä senä nukkuun!

Onneksi meillä on veteraaneille järjestetty hyvät olot, ilmaisia kuntoutuksia ja kunniakas loppuelämä minkä he tosiaankin ansaitsevat. Vituttaa nämä veteraanien teoilla ratsastavat pellet, jotka eivät tunne suomen tai minkään muunkaan maan historiaa. Lisäksi suomessa sossu maksaa kyllä hyvin kun on lapsia, mutta jos vanhemmat käyttää rahat viinaan tai huumeisiin, niin sitten käyttää.
En ymmärrä mitä haet tällä takaa. Selvennätkö?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Emma Salokoski oli loppuviikosta Radio Helsingin vieraana ja podcast on otsikoitu: "Emma Salokoski miettii mieluummin taidetta kuin rahaa"

Jostain syystä tuo kokonaisuus hihitytti.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
En ymmärrä mitä haet tällä takaa. Selvennätkö?

Lähinnä tätä, että "pakolaisvastaisuus", joka siis käytännössä on syvissä riveissä muukalaisvihaa, on lähtöisin katkeruudesta. Tämä on lähtöisin omasta itsestä, kun ollaan kustu asiat tai ei viitsitä tehdä töitä itsensä eteen.
En tarkoita tällä sinua, tuli vaan mieleen kirjoituksesta.

En myöskään usko siihen, että Suomi pystyy ylettömiä määriä ottamaan pakolaisia ilman selvää suunnitelmaa. Jos sieltä tulee työikäistä ihmistä, jotka varmasti ovat motivoituneita tekemään töitä (loanheitosta huolimatta), niin tervetuloa.
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Lähinnä tätä, että "pakolaisvastaisuus", joka siis käytännössä on syvissä riveissä muukalaisvihaa, on lähtöisin katkeruudesta. Tämä on lähtöisin omasta itsestä, kun ollaan kustu asiat tai ei viitsitä tehdä töitä itsensä eteen.
En tarkoita tällä sinua, tuli vaan mieleen kirjoituksesta.

En myöskään usko siihen, että Suomi pystyy ylettömiä määriä ottamaan pakolaisia ilman selvää suunnitelmaa. Jos sieltä tulee työikäistä ihmistä, jotka varmasti ovat motivoituneita tekemään töitä (loanheitosta huolimatta), niin tervetuloa.
Tuskin tuo mistään katkeruudesta, ainakaan suurimmalta osin, johtuu. Minullakin kokemukset mamuista rajoittuvat aika pitkälti yliopisto-opiskelijoihin, joissa harvemmin törmää terroristiraiskaajiin, mutta en silti halua tänne hillittömiä määriä ihmisiä maista joissa esim. raiskaaminen on ihan okei.

Mutta tuo kuva, jossa Gandalfia vanhempi herra väitti olevansa 17-vuotias nauratti kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös