Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 430 542
  • 50 886

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ilettääkö?

Jostain syystä en voi olla hihittelemättä Ilkka Kanervan patsastelulle NATO-kokouksessa ja erityisesti hänen antamalleen "hän katsoi, että näitä kahdenvälisiä neuvotteluja on syytä jatkaa Washingtonissa" -kommentille, jolla siis viittaa Ameriikan Yhdysvaltain ulkoministerin Condoleezza Ricen vierailukutsuun.

Ilkka on myös ottanut kantaa mm. Lähi-idän tilanteeseen, Venäjän TAE-sopimuksen jäädyttämiseen, sekä muutamaan muuhunkin päivänpolttavaan aiheeseen, mutta jostain syystä minua vaan hihityttää.

Ile, ihan varmasti Condo haluaa sut. Ihan varmasti.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rontti kirjoitti:
Jostain syystä en voi olla hihittelemättä Ilkka Kanervan patsastelulle NATO-kokouksessa...
Menee varmasti jonkun aikaa totutellessa siihen, että normi tuurijuopon näköinen jannu antaa vakavia kommentteja ulkopoliittisista asioista. Ilen pätevyyteen en ota kantaa, mutta miehen olemusta ei jostain syystä voi ottaa vakavasti. Sama pätee toki Väyrys -Pateen.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Erämaan kettu kirjoitti:
Nimimerkki Pietu10:n viestihistorialle viimeisen viikon ajalta. Tällaisia kirjoittajia jatkoaika.com kaipaa lisää...

Sama! Asiallinen jätkä, toivottavasti ei joudu lusimaan heti alkajaisiksi. Erityisesti Kallio kommentit olivat huikeita.

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Trenchtown kirjoitti:
Menee varmasti jonkun aikaa totutellessa siihen, että normi tuurijuopon näköinen jannu antaa vakavia kommentteja ulkopoliittisista asioista.

Aivan totta. Totutteluun tosiaan tulee menemään paljon aikaa, sillä olihan edellisen ulkoministerimme ulkoinen habitus kuitenkin aina asiallinen, tyylitely ja viimeistä yksityiskohtaa myöten tarkoin harkitty. Etten sanoisi, oikea kansikuvapoika!

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KooPee kirjoitti:
Tän videon ois voinu pistää Dream Theater ketjuun. Me ei tehdä virheitä musiikissa...
Oli kyllä loistava parodia Dream Theaterin kaltaisista brassailubändeistä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
rectum kirjoitti:
Aivan totta.
Tuon risupartahipin habitus on toki hauska, mutta samalla jollain lailla säälittävä. Ike taas saa hymyn huulille pelkästään pönöttämällä televisiossa tärkeän näköisenä. Siinä se ero.

TML

Jäsen
En vielä naura mutta valmiiksi hymyilyttää. JIMTV näyttää nyt Mario Cantonen stand uppia. Cantone on siis se homppeli sinkkuelämää sarjasta. Oli joskus myös Chapelles shown sketsissä "Ask for gay dude". Huikee äijä.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TML kirjoitti:
En vielä naura mutta valmiiksi hymyilyttää. JIMTV näyttää nyt Mario Cantonen stand uppia. Cantone on siis se homppeli sinkkuelämää sarjasta. Oli joskus myös Chapelles shown sketsissä "Ask for gay dude". Huikee äijä.

Kiitokset vinkistä. Cher on oscar voittaja......siinä koko vitsi. Ainakin hyvin lähti käyntiin.

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
TML kirjoitti:
Ei tuota pysty katsomaan. Varmasti huonoin stand up -esiintyjä, jonka olen koskaan nähnyt. Ja olen nähnyt suomalaisia stand up -ohjelmia.

TML

Jäsen
hannes_ko kirjoitti:
Ei tuota pysty katsomaan. Varmasti huonoin stand up -esiintyjä, jonka olen koskaan nähnyt. Ja olen nähnyt suomalaisia stand up -ohjelmia.
Joo mitä ny oon itekki kattellu ni ei oo sytyttäny vie noi jutut. Välilaulutkaan ei innosta. Välillä kun vetää agressiivisesti on ihan hauska mutta ei tosiaan mitään hääviä.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Nauran tälle keskustelulle, jonka joku oli kuullut kuopiolaisessa yökerhossa:

Sangen päihtynyt miesasiakas saapuu baaritiskille.

Mies: Onko punaista LM:ää?
Baarimikko: Smarttia ja Mallua löytyy.
Mies: No anna se.
Baarimikko: Mikä?
Mies: No se LM.
Baarimikko: No kun ei edelleenkään ole kuin Smarttia ja Mallua.
Mies: Laita sitten se toinen.
Baarimikko: Kumpi?
Mies: Vaikka se LM.
Baarimikko: Siis Smarttia ja Mallua on pelkästään...
Mies: Ookoo, kai se sitten käy.
Baarimikko: Siis kummanko sinä nyt haluat?
Mies: Sen LM:n.
Baarimikko: Voi ristus, ei ole kuin kahta laatua: Mallua ja Smarttia.
Mies: Helvetti, kai se LM sitten pitää ottaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy