Mille naurat juuri nyt?

  • 13 226 362
  • 50 386

TML

Jäsen
En vielä naura mutta valmiiksi hymyilyttää. JIMTV näyttää nyt Mario Cantonen stand uppia. Cantone on siis se homppeli sinkkuelämää sarjasta. Oli joskus myös Chapelles shown sketsissä "Ask for gay dude". Huikee äijä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TML kirjoitti:
En vielä naura mutta valmiiksi hymyilyttää. JIMTV näyttää nyt Mario Cantonen stand uppia. Cantone on siis se homppeli sinkkuelämää sarjasta. Oli joskus myös Chapelles shown sketsissä "Ask for gay dude". Huikee äijä.

Kiitokset vinkistä. Cher on oscar voittaja......siinä koko vitsi. Ainakin hyvin lähti käyntiin.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
TML kirjoitti:
En vielä naura mutta valmiiksi hymyilyttää. JIMTV näyttää nyt Mario Cantonen stand uppia. Cantone on siis se homppeli sinkkuelämää sarjasta. Oli joskus myös Chapelles shown sketsissä "Ask for gay dude". Huikee äijä.
Ei tuota pysty katsomaan. Varmasti huonoin stand up -esiintyjä, jonka olen koskaan nähnyt. Ja olen nähnyt suomalaisia stand up -ohjelmia.
 

TML

Jäsen
hannes_ko kirjoitti:
Ei tuota pysty katsomaan. Varmasti huonoin stand up -esiintyjä, jonka olen koskaan nähnyt. Ja olen nähnyt suomalaisia stand up -ohjelmia.
Joo mitä ny oon itekki kattellu ni ei oo sytyttäny vie noi jutut. Välilaulutkaan ei innosta. Välillä kun vetää agressiivisesti on ihan hauska mutta ei tosiaan mitään hääviä.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Nauran tälle keskustelulle, jonka joku oli kuullut kuopiolaisessa yökerhossa:

Sangen päihtynyt miesasiakas saapuu baaritiskille.

Mies: Onko punaista LM:ää?
Baarimikko: Smarttia ja Mallua löytyy.
Mies: No anna se.
Baarimikko: Mikä?
Mies: No se LM.
Baarimikko: No kun ei edelleenkään ole kuin Smarttia ja Mallua.
Mies: Laita sitten se toinen.
Baarimikko: Kumpi?
Mies: Vaikka se LM.
Baarimikko: Siis Smarttia ja Mallua on pelkästään...
Mies: Ookoo, kai se sitten käy.
Baarimikko: Siis kummanko sinä nyt haluat?
Mies: Sen LM:n.
Baarimikko: Voi ristus, ei ole kuin kahta laatua: Mallua ja Smarttia.
Mies: Helvetti, kai se LM sitten pitää ottaa!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Nimim. Tiki10:n sekoamiselle Salmelaisen lähdön takia.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Eräälle itänaapurin toista jengiä kannattavalle nimimerkille, joka kerta toisensa jälkeen nolaa itsensä paljastaessaan totaalisen tietämättömyytensä talousasioista.
 

saz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, TPS, Leijonat
Satuin löytää ullakolta sanomalehden vuodelta 1951 ja urheiluosastolla oli tällanen otsikko: "veikko hakulinen löi kirveellä jalkaansa olympiahiihtäjien leirillä vuokatissa". En tiiä onko minussa joku vikana, mutta hyvät naurut tuosta sain.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
saz kirjoitti:
Satuin löytää ullakolta sanomalehden vuodelta 1951 ja urheiluosastolla oli tällanen otsikko: "veikko hakulinen löi kirveellä jalkaansa olympiahiihtäjien leirillä vuokatissa". En tiiä onko minussa joku vikana, mutta hyvät naurut tuosta sain.

Niin se maailma muuttuu Eskoseni. :)
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
TV2:lta tulleelle ohjelmalle, jossa tehtiin täydellistä euroviisua. Aivan huikeaa settiä, tekoprosessi oli jo aivan käsittämätöntä, mutta Jari Sillanpään tulkitsema musavideo sai jo aikaan huutonaurut. Myös Mikko Kuustosen kommentit biisin teosta olivat aika helmiä, pari kertaa joutui laittamaan sekin kättä suun eteen, mutta muuten sai pokan pidettyä aika kiitettävästi.

Tuossa tuo musavideo Ylen Elävästä arkistosta:
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=75&t=&a=3761
 

Karhu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Itse asiassa vieläkin vähän naurattaa Suomi-Tanska-ottelun tuomari. Tai siis hänen tuomionsa.
 
Viimeksi muokattu:

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän kevään säälle. Lunta tulee [Etelä-Suomessa] kuin Esterin sieltä ja hiutaleet on halkaisijaltaan n. 6-8 senttisiä, mitähän seuraavaksi.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Footless kirjoitti:
Jari Sillanpään tulkitsema musavideo sai jo aikaan huutonaurut.
Katsoin myös tuon ohjelman päivällä. Kyllä toi Sillanpää on huumormiehii :) Party! party! party!

Nauran tällä hetkellä Athleticon pelaajien viimeistelytaidolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös