@Theofilus Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Se oli ihan tahallinen vastatrollausyritys, johon Richard ei ottanut kantaa niin millään lailla.
@Theofilus Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Se oli ihan tahallinen vastatrollausyritys, johon Richard ei ottanut kantaa niin millään lailla.
Viestisi melkein sopisi tuonne "lukemisen arvoisia kirjoituksia" -ketjuun kaiken maailman ikihelmien jatkoksi, mutta riittänee kun kehun sen maasta taivaisiin tässä. Kerrassaan oiva havainto!Länsi-Savo avasi yhtäaikasivut Kiekko.ita-savo ja kiekko.lansi-savo. Ensimmäinen SaPKon ja jälkimmäinen Jukureiden. Jälkimäinen täyttyi hetkessä pissikakkatasoisista jutuista kunnes hiljeni ja kuoli pois. Ensimmäinen on palkittu pari kautta sitten parhaana Mestis-mediana.
AINA kun sinne päätyy joku naapurikylän vekkuli kirjoittamaan niin palsta taso laskee tuolle pissikakkatasolle. En voi olla nauramatta sille millainen vaikutus mikkeliläisellä on millekään kiekkokeskustelulle.
(itse en kirjoita sinne)
Tästä tulikin mieleen, että noita nimiä voisi hyvinkin suomentaa vähän Kaarle Kustaan tyyliin. Suomessa nyt kuitenkin ollaan ja täällä mennään suomalaisittain! Näen jo mielessäni huikeat otsikot...
Vakuutusyhtiö heltyi: Säde-vauvan perhe saa sittenkin korvaukset!
Monikohan ehti pistää fyffeä menemään? Varmaan mieltä lämmittää nyt.
Vakuutusyhtiö heltyi: Säde-vauvan perhe saa sittenkin korvaukset!
Monikohan ehti pistää fyffeä menemään? Varmaan mieltä lämmittää nyt.
Minä pystyn sulkemaan toissijaiset seikat asioiden ulkopuolelle. Tilanteessa oli minusta hauskaa, että ensin on itku ja hammasten kiristys, kun vakuutusyhtiö ei korvaakaan vahinkotapahtumaa, minkä seurauksena leviää valtava auttajien aalto antamaan rahaa ja olkapäätä. Tämän jälkeen vakuutusyhtiön pr-osasto katsoo, että tehdäänpä promoa ja maksaa massit kuitenkin. Nauratti tämä auttajien puoli eikä niinkään vanhempien.Sinä sitten pystyt nauramaan 28 päivää eläneen tytön vanhempien tilanteelle.
Tämä varmaan pitää paikkansa.Voin kertoa että sellaiset ihmiset eivät todellakaan ole avustuksia lähettäneet jotka tuosta vakuutuspäätöksen käänteestä herneen vetäisivät nokkaansa ja miettisivät että sinne meni rahat tai muu apu "turhaan".
Minä pystyn sulkemaan toissijaiset seikat asioiden ulkopuolelle....
Kaikenlaista puupäätä sitä on, no, he ovat Porista mutta silti.
Eikö sinulle selitetty tämä asia jo kerran?Käsitääkseni keskonen kuoli ja äiti elää tämän tiedon kanssa lopun elämänsä. Ja tämä naurattaa joitain??
Käsitääkseni keskonen kuoli ja äiti elää tämän tiedon kanssa lopun elämänsä. Ja tämä naurattaa joitain??
Ei minua naurata lapsen kuolema, vaan se, miten helvetin tyhmät vanhemmat hänellä oli.
Siis: pitääkö sitä lähteä reissuun raskaana, vaikka se olisi ihmisoikeus ja voi vittu kun se lekurinkin mielestä oli okei. Pitikö lähteä TURKKIIN (kannattaa googlata). Matkustamisessa on riskinsä...
Joo joo, mutta mitenkä Italia ja Ranska tähän liittyvät? Itse asiassahan nuo maat olisivat tuolle Säteen vanhemmillekin ollut turvallisempi matkustuskohde. EU-maa, parempi hygienia jne. Ei kai se mahdotonta ole raskaana matkustaa ulkomaille, vaikka se sisältää riskejä. Mutta tämä pariskunta otti matkustamisen riskin lisäksi myös matkakohteen riskin. Tähän päälle ostivat vielä "olemattoman" vakuutuksen.Juttelin tästä muutaman tutun kanssa ja he kertoivat olleensa Italiassa ja Ranskassa samoilla raskausviikoille. Jokainen lääkäri antaa luvan matkustamiseen noilla viikoilla. Ja te vaan jatkatte nauramista.