Kaveri sai vuosia sitten 50€ suttuisesta kännykkäkamerakuvasta, jossa sammunutta Arto Paasilinnaa kannettiin ulos baarista.Paljonko tavis sitten saa massia vastaavista oikeasti noista kuvista? Tai jos kuvaa vaikka jonkun Jari Sillanpään oksentamassa kadulle? Sulla vissiin on kuitenkin kokemusta? Ja joo, en aatellut vielä ammattiani vaihtaa kuvaajaksi.
En minä vaan ymmärrä että miksi nuo 777e ja siitä ylöspäin olevat vinkkipalkkiot olisivat kusetusta. Aika pieniä summiahan nuo kyseiselle lehdelle ovat, versus mitä sillä otsikolla voisi myydä.
No niin, täällähän on ratkaistu ylivoimaongelmat hyvinkin nopealla aikataululla. Lampaanperseitä minulle Yandlen unohtamisesta, ylivoima-aspekti oli kuitenkin merkittävä puolustajaa hankittaessa. Eli silloin toinen koostumus toimisi mielestäni kahdella puolustajalla. Onkohan sitten Yandle ja Boyle esimerkiksi Stepanin, Kreiderin ja Nashin kanssa?
En minä vaan ymmärrä että miksi nuo 777e ja siitä ylöspäin olevat vinkkipalkkiot olisivat kusetusta. Aika pieniä summiahan nuo kyseiselle lehdelle ovat, versus mitä sillä otsikolla voisi myydä.
Lienen seurannut heikosti mutta eikös nuo kaikki pelaajat ole New York Rangersissä?Nauran Jatkoajan tosikiekkofaneille jotka unohtavat ketä omassa suosikkijoukkueessa pelaa, SimBli näyttää mallia.
Lienen seurannut heikosti mutta eikös nuo kaikki pelaajat ole New York Rangersissä?
Parista yllä olevasta viestistä palautui jostain syystä mieleeni Simpsonien alkumetrien "rdrr"-vitsi.
Varmaan juu, mutta sehän on eri asia kuiniso osa noista on tosiaan Seiskan omien toimittajien ottamia kuvia,
koska kyllä kai ne maksaa, vaikka harvemmin kuin antavat ymmärtää. Aika iso juttu täytyy kyllä olla.Nauran ihmisille jotka luulee, että Seiska tai joku muu paska-aviisi maksaa satoja euroja taviksille julkkiskuvista.
Nauran keskustelupalstan hihittelijöille, jotka eivät osaa edes kopioida toisen nimimerkkiä oikein.Nauran Jatkoajan tosikiekkofaneille jotka unohtavat ketä omassa suosikkijoukkueessa pelaa, SimBli näyttää mallia.
Tässä nyt kun aikani kuluksi Wikipediassa tutkin Tukholmaa ja sen kaupunginosio, niin sattui silmään Husbyn kaupunginosa.
Husby(Tukholma)
Ensimmäinen kuva ja sen kuvateksti.