Urheiluaiheisten tavaroiden myyntiketjulle. Siellä joku myy ilmeisesti väärennettyjä NHL-paitoja (en ota tähän kantaa koska en ymmärrä noista pelipaidoista mitään). Hymy nousi kasvoille kuitenkin kasvoille kun joku tästä huomautti ja myyjä alkoi puolustelemaan touhuaan. Viesteistä löytyy mm tälläisiä kliseitä:
"entäs jos pitäisit omista asioistasi vain huolen? [...] ja mitä se sulle edes kuuluu kuinka paljon pyöritän paitoja?"
"ihmettelen tuota sun kovaa tarvetta tulla sohimaan asioihin mitkä ei sinulle kuulu."
"Taidat olla vain kateellinen ja tekemisen puutetta tuntuisi olevan"
"Harmi homma kun sinua häiritsee noin kovasti bisnekseni."
"Ihan hauska olet ja tässä lähinnä nauranut sun salapoliisityöllesi ja puuttumista, mutta harmittaahan se kun omat bisnekset vissiin jäässä ja toisella kulkee ;)"
"Ihmetyttää vain se, että ylipäätänsä pitää puuttua toisten juttuihin vaikka itsellä ei ole aikomustakaan ostaa mitään."
"Kyseessä EI ole elinkeinotarkoitus, olen nuo paidat ihan itselleni hankkinut, tarkoituksena pitää niitä seinällä, mutta nyt on sellainen tilanne, että tarvitsen rahaa kahteen sormukseen"
Naurattaa aina nuo selitykset, etenkin kun niissä aletaan syyllistämään "miks puutut mun asioihin vaikket osta mitään, onko se sulta pois että mä huijaan muita". Omassa tuttavapiirissä on pari "kaveria" jotka laittavat aina viestiä että hei et tarttis automankkaa/telkkaria/vanteita? Ja heillä on tismalleen samat selitykset aina jos joku kyselee tuotteiden alkuperästä.