MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Myös 2:38 ja siitä eteenpäin sai tippumaan huolella.
Jaa, minua nauratti kyllä enemmän tuosta kohdasta 3:34 alkaen.
Myös 2:38 ja siitä eteenpäin sai tippumaan huolella.
"No, olen aiemmissa väännöissä kylvettänyt Ralphia siihen malliin, että suotakoon hänelle nyt tällainen lapsellisuus tähän kohtaan, jotta itsetunto hivenen kohoaa."
Erku vanha konna siellä iskee kovaa läppää pöytään koko ajan. Itse en muista koskaan vääntäneeni hänen kanssaan, pari kertaa olen vain ollut jostain asiasta eri mieltä.
Tuli aivan välittömästi mieleen se joku jakso/pari jaksoa Southparkista. Tarvitseekin kaivella googlesta nuo esille.
Kaiken kaikkiaan masentava tiluliluttelu. Kun taitavat muusikot saavat toteuttaa itseään, unohtaen täysin kaupallisuuden, on lopputulos usein samaan aikaan kunnioitusta herättävä ja kuuntelukelvoton. Niin tässäkin tapauksessa. Kitaraa vingutetaan ihan kivasti, mutta biisillä ei ole minkään sortin suuntaa. Eniten tässä biisissä lopulta vituttaa se, että kyseinen bändi on tehnyt hyviäkin biisejä. 4+.
Joskus eräs kaverini kehuskeli tupakka suussa, että hän on lopettanut tupakoinnin. Perusteluna tähän oli, että hänen ei tarvitsisi, koska hän ei ole enää riippuvainen. Tästä on jo muutama vuosi aikaa ja hän polttaa vieläkin (en tosin tiedä, että pakostako vai vapaaehtoisesti). Haiskahti ehkä jonkinlaiselta itsepetokselta.Työkavereista ehkä se eniten viinaan menevä mies toitottaa, kuinka tipaton tammikuu on alkoholisteja varten, ja kuinka hänkin pystyisi kuukauden olemaan juomatta milloin vain, ei vain itse sitä halua. Kuitenkin useimpina viikonloppuina vetää tuplakännit ja kaikki lomat ja vapaat enemmän ja vähemmän tuiskeessa tai krapulassa menee. Haistan tässä orastavaa alkoholismia ja lievää tekopyhyyttä.
Nää on varmaan näitä, kun sanoo, että humalassa voi/saa polttaa. Se on kai vain viihdekäyttöä. Nää samat polttaa myös silloin kun vituttaa, on stressiä, joku tarjoo, on yövuoro töissä jne. Mutta eivät siis polta enää.Joskus eräs kaverini kehuskeli tupakka suussa, että hän on lopettanut tupakoinnin. Perusteluna tähän oli, että hänen ei tarvitsisi, koska hän ei ole enää riippuvainen.
Nää on varmaan näitä, kun sanoo, että humalassa voi/saa polttaa. Se on kai vain viihdekäyttöä. Nää samat polttaa myös silloin kun vituttaa, on stressiä, joku tarjoo, on yövuoro töissä jne. Mutta eivät siis polta enää.
On järjetöntä kieltää itseltään jotain kokonaan, jos on vaihtoehtona nauttia siitä silloin kun oikeasti tekee mieli.
Sama vika rahikaisella. Tästä eräänlaisesta päätöksestä pari vuotta menikin juuri noin kuin @sonnychiba kuvailee, tuli poltettua silloin kuin vituttaa, joku tarjoaa, lähtee töissä tupakalle, katsoo leffaa jossa poltellaan ja savu näyttää kivalta, jne.Minä lukeudun niihin, jotka tupakoivat ennen erittäin aktiivisesti. Lähemmäs aski/päivä. Nyt on kaksi ja puoli vuotta aikaa siitä, kun päätin että nyt saa riittää.
...
Todellisuudessa nämä oman elämänsä analyytiköt eivät ole koskaan kuullutkaan nimistä kuten Sonny Milano tai Anthony DeAngelo.
Minua ihmetyttää enemmän se, että samat analyytikot kehuivat Suomen heittäneen "meidänpelin" ja viivelähdöt romukoppaan, vaikka Suomi pelasti erittäin taktisesti läpi koko ottelun.
Mikäli pakistomme olisi vielä inan kiekollisempi, niin jenkkejä oltaisiin juoksutettu kunnolla.