Määä kyllä vähän nyt suutuin tuosta. Toinen kerää rohkeutta ja kirjottaa ekan viestinsä ja vielä ketjunavauksen, ni jo on äijät määkimässä kirjotusvirheistä. Sikamaista käytöstä suorastaan :(
Ohi tämänhetkisen aiheen, mutta naurattaa nämä Iltapaskojen+Ylen huutomerkkiotsikot Jokereiden kahdesta uudesta MM-pakista. Jatkoaikakin lähtenyt maajoukkuepuolustajalinjalle. Hienosti Kurri & co hoiti markkinoinnin taas kotiinpäin.
Ei mikään ihme, koska yleensä suomalainen media käyttää kaikkia mahdollisia ylistyssanoja puhuttaessa Jokereista, jotta saataisin tuotua esille kuinka ylivertainen tämä koko Suomen joukkue on verrattuna kaikkiin muihin.
Pettterin lautapelipohdinnoille. Yllättävän vähällä rageamisella oikeastaan vältyttiin. Siis muiden osalta.
Anna esimerkkejä.
Vastaväitteenä nimimerkki blue linen kokoama otsikkokooste IS:n Jokereihin liittyvistä jutuista lokakuun alusta tammikuun loppuun.
Määä kyllä vähän nyt suutuin tuosta.
Rankaksi menee eläminen, jos tuosta suutuit
Nauraminen pidetää ikää, olihan tuo nyt ihan hyvän tahtoista pilkan tekoa.
Ai oli? Tai joo, olihan se aluksi. Mutta kaikki perässähiihtäjät olivat minusta jo kiusaajia.
En noita jaksa kauhean vakavana vittuiluna ottaa. Lähinnä huonona huumorina. Viittaan siis niihin kirjoittajiin, jotka vieläkin kirjoittelevat sinne yhdyssanavirheillä hassutellen. Saatoin toki minäkin aamulla hassutella, kun ketjuun törmäsin. No minun huumorintajuani nyt ei kukaan ole ikinä ymmärtänytkään.
Minusta Jatkoajan "koodistoon" kuuluu tietynlainen hassuttelu ja kevyt kenttä vittuilu. Itse asiassa se on tämän palstan suola.
Eilen oli päräyttävä otsikko Kouvolan Sanomissa: Opettaja onanoi ravintolassa.
Paikallinen miesopettaja oli siis saanut tuomion siitä, että oli runkutellut itseään anniskeluliikkeessä jonkun naisen vieressä tai selän takana.
En tiedä onko tämä jo joku vanhempi pätkä, mutta itse törmäsin tähän vasta tänään. Kyllähän tämä kaveri latelee niin vakuuttavia argumentteja että taitaa tulevaisuus odottaa politiikan saralla. Linkki vie youtuben ihmeelliseen maailmaan ja videoon joka käsittelee huumeiden laillistamista.
Kaikki Huumeet Lailliseksi - YouTube