penkinlämmittäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Vatanen, Blackhawks
Repesin Ässien sponsorimerkille olkapäässä. Ässien loppukauden perusteella voidaan sanoa heidän vieneen mestaruuden ihan sata-muna.
Ei. Varmasti hieno mies, mutta ei pääse panemaan asti koska tulee noin helposti. Vellu Ketolan theme song on Lonely Island - Jizz In My Pants ilmiselvästi.Onks tää niitä "hieno mies ja kova panemaan"- juttuja?
Aiemmin päivällä nauroin Youtubesta löytyvälle videolle, jossa kohtelias kanssa-autoilija kysyy toiselta parkkikiekon tarvetta.
Ilmeisesti ammattiautoilijan ajoneuvo oli sanonut itsensä irti ja ystävälliset nuoret miehet yrittivät tarjota tälle apua :)
parkkikiekko - YouTube
(linkki youtubeen)
Meneekö mulla joku toistoläppä nyt ohi? Sama video on tossa kaksi viestiä ylempänä :)
Tällä videolla tuo tehdään tyylikkäämmin Tukholmassa:Tälle videolla jossa Iltalehden toimittaja tekeytyy Justin Bieberiksi. Päivä Bieberinä - IL-TV sekoitti fanien päät! | IL-TV Viihde | Iltalehti.fi
Breaking Bad on kyllä huikea sarja, siitä ei pääse mihinkään :) Viimeisiä jaksoja odotellessa!
Tämän sarjan hypetys tuntuu vaan jo vähän komiikalta!
Family Guy - Breaking Bad (and the Wire) - YouTube
Tulipa katsottua Banshee:n ensimmäinen kausi kun saikkupäivänä ei muutakaan tekemistä ollut. Täytyy kyllä myöntää, että nyt yllätyin kyllä positiivisesti. Ei nyt sentään Breaking Badin tai Wiren tasoinen, mutta mielestäni todella hyvä ja erinomaisesti näytelty sarja. [...]
TV-sarjaketjun kahdelle viimeisimmälle viestille naurahdin. Tadun viesti mainiolla ajoituksella heti Kalmahin videon perään.
Ahaa, minä olin asenteella, että määrä korvaa laadun.
Romaniketjussa vastaan tulleen luotaantyöntävän Karpo-videon vastapainoksi oli melko hauska Karpo-Kamera suosituksissa.
"Sitä mää kyllä vaan, että maalta ollaan kotosin!"
"Mullon kolmio!!!"
Hyi vittu ja oksennus, ei riittänyt IFK:n mottipäinen. Aivan hirveä uutinen kertakaikkiaan. Onnittelut SM-liigan parhaasta puolustajasta. Hyi vittu silti, eipä tarvitse enää ikinä käyttää fantasiarosteroinnissa koodinimi-Kousaa.