Täytyy kyllä ihmetellä tätä Tamin pilkkaamista. Jatkoajan roskaväki heittää paskaa läppää yhdestä suomalaisen jääkiekkoelämän, ikinä, kovimmasta tekijästä. Mun kataloogissa Tami on siellä Aarne Honkavaaran, Lasse Oksasen, Vellu Ketolan, Jorma Valtosen ja Jari Kurrin joukossa. Kova sälli joka aina pistää kaiken likoon ja jaksaa lisäksi tuossa iässä tapellla jääkiekion puolesta iltapäivälehtien ja kaiken maailman keskustelupalstojen puupäiden suunsoitosta huolimatta.
Sama jätkä joka pisti Harri Linnonmaan, Matti Murron ja muiden veljiensä kanssa Harlamovin väelle luun kurkkuun Moskovassa.
Mä olen Tammisen FB-seuraaja. Jumalauta että aamuisin kun on tuolla pimeydessä ja tuiskussa raahautunut kustannuspaikalle, lyö työaseman käyntiin ja tsekkaa aamun päivitykset. Siellä perkele 63-vuotias nuoruuden sankari kertoo että hyvin läks päivä käyntiin. Puoli tuntia kuntopyörää, sata vatsakääntöä ja päälle 50 rinnallevetoa. Ja sitten päivän toimiin. Muistaa kiittää kapteeninsa, pelaajansa ja muun oman väkensä pelin jälkeen.
Suomalaisista 99 prosenttia ei pysty edes käsittämään tuollaista intohimoa jääkiekkoon ja elämään. Ei ihme että oli profeetta vieraalla maalla.
Kaatakaa nyt saatana lisää lokaa niskaan, perkeleen sohvalla retkottavat bessewisserit. Ja muistakaa tumputtaa.