Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 874 760
  • 11 419

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Miksi Tauski käyttää HTC:n kännykkää: "Beats Audio"-laajennus.
Veikkauksen uusi Tauski-arpa. Hakataan arvasta "ei voittoa" esiin, ei raavita. Sen jälkeen hakataan tyttöystävä.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Mitä yhteistä on Jari Porttilalla ja Mikko Elorannalla?
-Tauski Peltonen

Mitä eroa on Jari Porttilalla ja Mikko Elorannalla?
-Mikkoa Tauski latasi vaan yhteen silmään kerrallaan
 
Tauski tykkää käyttää naisestaan hellittelynimeä panda. Tämä pandafetissi juontaa Tauskin lapsuudesta jolloin Tauno kuuli että pandat meinaavat kuolla sukupuuttoon. Tuolloin Tauski vannoi että mikäli se hänestä riippuu niin pandat eivät koskaan kuole sukupuuttoon. Onpa Tauski saanut myös muutaman pandan lisääntymään.

Suomalaisen mies ei yleensä ’puhu eikä pussaa’ joten ei ihme että Tauskilla on menekkiä naismarkkinoilla. Tauski tykkää antaa vaimolle aamuin illoin kunnon pusuja poskelle ja myöskin naiselle puhuminen sujuu kahdellakin eri murteella; Tauski puhuu sujuvasti sekä suoraa että koukkua.

EDIT: jotkut haluavat boikotoida Tauskia
Tauski p.s. toi kuva on ihan ässä
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka haluaa kirjottaa vitsin Tauskista ja mustasta kissasta uunissa? Minä en kehtaa. FASlapsi? JHag?

En kyllä yhtään tiedä mitä tässä haetaan, mutta ei se ole ennenkään estänyt vastaamasta huutoon.

Tauski soitti iloisena Vesa Keskiselle:
- Hei Vesa, vanha liekkipaita, miten menee? Ootko ihan kännissä?
- Ööröm mööröö, mmminä... olen. Olen, olen. Kkukasielä? Vesa vastasi.
- No Tauski täällä perkele etkö tunne äänestä? Pitääkö mun tulla hakkaa sun mutsi?
- Ööööö.. Mmikkä kumman Tauski? No, ihasama, mhitä sää oikkein ssoitelit?
- No kato oon täällä Gambiassa just.. Ootas.. *LÄISKIS* Joo sori, piti vetää yhtä kaksivuotiasta tyttöä tossa turpaan ku alko isottelevasti tuijottelee, saatana oppiihan olemaan.. Niin siis sitä vaan soittelin että kiitti vinkistä, tää on ihan mahtava mesta, naisia saa hakata sen minkä kerkee eikä kukaan oo heti jonnekin Seiskaan soittelemassa! Ootappa taas.. *NATS* Noin, saatana, tommonen mummo käveli tiellä vastaan, naamaanhan sitä oli lyötävä HAHAHAHHAHA, kyl sä tiiä eks je?
- Ööööö.. Emmää ny tiiä mut hei! Halutsä kulla mun, mun mun, runon, oon thehny sen mun.. uudelle vaimo. She... she on 11-vuotias, argentiinalainen, tosi kkaunis ja..
- No okei, mä laitan puhelin kaiuttimelle, oon just tässä koulun pihalla ja lähen tästä samalla moukaroimaan pikkutyttöjä, et älä häiriinny jos kuuluu läiskettä HAHAHAHHAHAHA eks je eks je!! Vittu mä oon äijä!
- Jjo jjoo.. Okei.. Nyt se... nyt.. se tulee.. "Tauski, vittu, mmiks sä oot laitanu mmustan kissan uuniin?" Ei.. jukolauta.. ei.. eihän täsä oo mitään järkee.. Ihmekö että she jätti mut.. Hei, sinä sielä, mikä tsaukki sä olit, kuuletko?

Mutta Tauski ei kuullut. 9-vuotias, aliravittu gambialaistyttö oli tyrmännyt hänet.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mikä on Alzheimer-potilaiden suosituin iskurepliikki?

"Käynks mä usein täällä?"
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Mies laittoi luistimet jalkaan. Meni sen jälkeen lääkäriin. Miksi?

Mies laittoi luistimet jalkaan terä edellä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mies laittoi luistimet jalkaan. Meni sen jälkeen lääkäriin. Miksi?

Mies laittoi luistimet jalkaan terä edellä.
Jalkapalloilija laittoi nappulakengät jalkaan. Meni sen jälkeen lääkäriin ja oli loppukauden sivussa. Miksi?
Jalkapalloilija oli Jari Litmanen.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Timo TA Mikkonen ja Deepthroat-Huora keskustelivat:

TTAM: Äghhhbjfd
DTH: Öggllöggöölö


-----

Mitä eroa on Tauskilla ja kahdella Ylioppilaslehden toimittajalla?

-Toimittajat kakkaa ja Tauski hakkaa.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vanhaa mautonta vitsiä mukaillen:

Mikä on parempaa kuin voittaa paralympialaisten juoksussa kultaa?

-Naisystävän ampuminen! Ba dum TSSS!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lasse oli lenkillä hautausmaalla ja näki kaksi nuorta rakastelemassa. Lassea rupesi kanssa haluttamaan ja hän kysyi nuorilta: Saisinko minäkin vähän köyriä? Kaiva itse omasi!, mies vastasi.

Tuomari kysyy murhaoikeudenkäynnin lopussa metsästystä harrastavalta Jaakolta: -Miksi ihmeessä ammuitte vaimonne jousipyssyllä, vaikka teillä oli muita aseita vaikka kuinka paljon? -En halunnut herättää lapsia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vanhaa mautonta vitsiä mukaillen:

Mikä on parempaa kuin voittaa paralympialaisten juoksussa kultaa?

-Naisystävän ampuminen! Ba dum TSSS!

Oon huono ihminen, mutta näen tässä tapauksessa koomisia puolia. Eukko huutaa ovelta "ULLATUUUUS!" ja kaveri rätkyttää lippaallisen sinne päin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mitä eroja on Tauskilla?
Toistuvien pahoinpitelyjen aiheuttamia.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin tai näin Oscar Pistorius on hämmästyttävä todiste siitä, että jopa jalaton mies laukoo paremmin kuin Fernando Torres.

Erehtyminen voi olla pimeässä asunnossa, jollei hyväksyttävää, niin ainakin inhimillistä. Epäilyttävämpää olisi ollut Pistoriuksen lausunto poliisikuulusteluissa: ”Heräsin neljältä yöllä asunnostani kuuluviin outoihin ääniin. Luulin eteisessä olleen henkilön olevan kuulasihoinen kotiin saapuva huippumalli-tyttöystäväni, mutta se olikin valtavan kokoinen tummaihoinen murtovaras, jota sitten vahingossa panin persaukseen.”
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Mitä eroa on Timo T.A:lla ja Ylioppilaslehden tytöillä?

- Tytöt paskoo housuun vapaasta tahdostaan. MUAUAAHAHHAHAHAHHAHAaaa
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Myönnetään, menee vähän mauttomiksi nämä hiilikuitujalkavitsit.
Toivottavasti oli vahinko ja kaveri vielä pääsee joskus vapaalle proteesille.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku voisi väittää että nämä Blade Gunner -vitsit ovat mauttomia, mutta minun mielestäni Oscar on hölmöilyllään ansainut paikkansa proteesipuussa. Vaikka voihan se vielä olla että Oscar todetaankin syyttömäksi, silloin meillä naurajilla osuu kyllä pilkka omaan jouseen.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Joku voisi väittää että nämä Blade Gunner -vitsit ovat mauttomia, mutta minun mielestäni Oscar on hölmöilyllään ansainut paikkansa proteesipuussa. Vaikka voihan se vielä olla että Oscar todetaankin syyttömäksi, silloin meillä naurajilla osuu kyllä pilkka omaan jouseen.

Miä luulen että Oscar joutuu vielä katkerasti kantajousen kautta kokemaan tekojensa seuraukset. Kyllä emännän voi jousettaa pihalle, ei sitä ny saakeli ampua tartte.

Ei oo Ossin ukon perheessä pojasta proteesi parantunut :/
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miä luulen että Oscar joutuu vielä katkerasti kantajousen kautta kokemaan tekojensa seuraukset. Kyllä emännän voi jousettaa pihalle, ei sitä ny saakeli ampua tartte.

Ei oo Ossin ukon perheessä pojasta proteesi parantunut :/

Veit hiilikuitujouset suustani. Pistää kyllä miettimään kuinka Oscar voi kylmäverisesti murhata vaimonsa.. Olikohan sittenkin kyseessä yksi Oscarin monista proteesivaimoista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös