Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Californicationin neljännen kauden viimeisessä jaksossa oli aivan huikea päivälliskohtaus. Suosittelen katsomaan, itse ainakin nauroin ihan älyttömästi.
"Poliisit" -sarjassa, vihainen myymälävaras.
http://www.youtube.com/watch?v=eGwgi3BFy8k
Jostain syystä naurattaa kyllä, aika tunteella tulee kirosanat.
Californicationin neljännen kauden viimeisessä jaksossa oli aivan huikea päivälliskohtaus. Suosittelen katsomaan, itse ainakin nauroin ihan älyttömästi.
Juu, aika synkkää sakkia on, Aittokallioltakin on otettu turvallisuussyistä nyörit pois pelipaidasta.Ja sellainen huomio vielä, että on muuten surullisen näköisiä poikia ja miehiä kuvassa. Ihmekös tuo, koska kuva on otettu vasta viime viikkoina, sillä Kivimäki on mukana kuvassa.
Repesin Kai Kantolalle Ilveksen joukkuekuvassa. Ei saatana! :D
Missä kohdass se Kantola oikein on tuolla kuvassa? Itsellä pisti silmään vain Matias Soinnun hyvin itsetietoisen näköinen baari-ilme. Ei paljon viileämpi enää voisi olla. =D
Juu, aika synkkää sakkia on, Aittokallioltakin on otettu turvallisuussyistä nyörit pois pelipaidasta.
YLE:n uutisjutun kuva Jari Levosesta ja Antti Bomanista sai meikäläisen, ei nyt ehkä nauramaan, mutta hymyilemään kuitenkin.
Repesin Kai Kantolalle Ilveksen joukkuekuvassa. Ei saatana! :D
Toinen huvittava kohta kuvassa on Aittokallion yläpuolella olevalle pelaajalle (Niko Peltola?) kasvaneet tupsukorvat :)
...
Tällaisina päivinä netin mahdollisuudet - kuten tällaisten urpojen esiintuleminen - pistävät jopa enemmän vituttamaan kuin nauramaan. Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä.