Mille naurat juuri nyt?

  • 13 226 505
  • 50 389

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nauran tälle
Nyt kun palattiin alkuperäiseen asiaan, tasoeroon, niin tähän hieman voi tarttua. Mikä Ilveksen rosterista tekee ylivertaisen? Jesse "takana loistava tulevaisuus" Niinimäki? Martti Järventie, Arto Tukio? Molemmat lienevät nykyään Kiprusoffin Markon tasolla. Ilveksen rosterista kelpuuttaisin suoraan Sportiin vain Samuli Kivimäen. Toni Rajalan voisin ottaa testiin.

Jos minulla ei olisi vielä allekirjoitusta, laittaisin ehdottomasti tuosta kaksi viimeistä lausetta. Me on hävitty nää karsinnat.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Karsinnat-ketjusta löytyy lisääkin hupia:

Jackie Moon kirjoitti:
Suomen virallisessa junttilassa? Kertoo sankari jonka vaasassa asuu 60k ihmistä, jonka ystävyyskaupunki on Tansanian Morogoro ja joka itse vielä pystyy muistamaan nappiverkkarit. Itse en niitä olisi muistanut. Eikös muuten pilotti kuulunut niihin samoihin hauskoihin vitseihin? Ei sillä että mitään uudenkarheita heittoja olisinkaan odottanut kuulevani. Eikä tartte si turhaa säikähtää kun saavutte Tampereelle, ne on vaan liikennevalot eikä ne tee mitään pahaa. Juntti.
Nyt ammutaan kovilla. Viittaus Morogoroon lannistanee ne kovimmatkin vaasalaiskannattajat.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Tälle:

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/varma-mestaruus-ilmalaan-jokerit-pelasi-fantastista-jaakiekkoa <--- viepi urheilulehden sivuille

Minä en tiedä mitä tuo Johtava on taas iltapalaksi syönyt, mutta jos tämä olisi paperimuodossa, olisipahan lisää paperia millä perseensä pyyhkii.

Muutamia huippukohtia:

Yllättikö sinut se, että HIFK ei rymistellyt ja ollut nähtyä aktiivisempi kotiluolassaan?

Ei se sinänsä yllättänyt. Pelkäsin hieman, että HIFK olisi pelannut tyhmemmin. Arvostukseni päävalmentaja Petri Matikaista kohtaan nousi pykälän verran. Matikainen oli valmistanut joukkueensa pelaamaan tarkkaa puolustuspeliä ja järjestelmällistä kiekkokontrollia. Näin pitää valmistaa joukkue kovan sarjan ensimmäiseen otteluun.

Mitä odotat seuraavalta näiden joukkueiden kohtaamiselta?

Uskon, että valmentajat pitävät kiinni samoista pelisuunnitelmista. HIFK:n ei pidä nyt sortua taktiseen kimpoiluun. Lauantaina pelataan taas ankarasti avausmaalista. Oli hienoa katsoa, kun kumpikaan joukkue ei juuri taklannut eikä taistellut sen kummemmin eikä tunnetaso ollut ohjaava tekijä peliin.

Johtava on puhut, aamen.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Jackie Moonin viestit karsinnat-ketjussa pistää hymyilyttämään. Huikeaa tykitystä viestistä toiseen!
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Rauman Lukolle.

"Laihon ja Rajalan mukaan tulevalle kaudelle Lukko suuntaa enemmän kotimaisin ja seuran omin pelaajavoimin. Ulkomaalaishankinnat jäävät vastedes vähemmälle."
Satakunnan Kansa

Jotenkin nää teesit on kuultu keväisin ennenkin ja myös muista seuroista.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Huhhuijakkaa. Juttu on ollut tällä hetkellä yli puolitoista tuntia netissä, eikä vieläkään korjattu. Noh, oululaisille tsemppiä karsintoihin!

Tuomarivirhe sytytti Jyväskylässä | Jääkiekko | Iltalehti.fi

Itse jutussa ei mitään sen erikoisempaa, mutta kuvavalinnat ovat onnistuneet kyllä mainiosti :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iltalehdessä on käsittämättömiä mokia, jatkuvia sanavirheitä yms. Nytkin oli pääotsikossa räikeä virhe.

Äsken luin juuri uutista Anze Kopitarin mahdollisesta tulosta B-ryhmän MM-kisoihin, ja siinä oli haastateltu Ljubljanan valmentajaa Hannu Järjenpäätä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Äsken luin juuri uutista Anze Kopitarin mahdollisesta tulosta B-ryhmän MM-kisoihin, ja siinä oli haastateltu Ljubljanan valmentajaa Hannu Järjenpäätä.

Monesti olen päätynyt pienissä virheissä kiireen tuomaan paineeseen. Täytyy olla ensimmäisten joukossa joka uutisoi, mutta sitten kun ne virheet on jäädäkseen siellä eikä tunnu olevan mitään päivitystä niin menee hermot. Silti sitä paskaa luen.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Silti sitä paskaa luen.

Onhan se ihan turha täällä kitistä iltapaskojen tuotannosta, jos itse lukee lehtiä ja vaikka linkittelee mokia tänne. Ainoa järkevä tapa, millä iltapaskaan voi reagoida, on jättää se lehti ostamatta ja linkit klikkaamatta.

Ei tosiaan naurata, vitutusketjun materiaalia rönsyili tästä kyllä nyt.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Spontaani naurahdus pääsi kun joku vaasalainen sport-fani ajoi Hämeenkadun pakettiautollansa ikkuna auki, sportin lippu ikkunasta ulkona, vaasan sportia huutaen.

Olisin voinut junttiketjuunkin tämän pistää, mutta ajattelin sen olevan hauskempaa kuin junttia.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Spontaani naurahdus pääsi kun joku vaasalainen sport-fani ajoi Hämeenkadun pakettiautollansa ikkuna auki, sportin lippu ikkunasta ulkona, vaasan sportia huutaen.

Olisin voinut junttiketjuunkin tämän pistää, mutta ajattelin sen olevan hauskempaa kuin junttia.

Naurattaa vielä enemmän kun ensi kaudella Ilvesläiset huutelee ikkunasta mestis statuksella "hei on meil mestaruuksii".

No juu oli huono.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tälle loistavalle ohjeelle kuinka kissalle annetaan matolääke Projekti: Kissa osiosta, ainakin mun makuuni loistavaa settiä. Voin samaistua, vaikka kissaa en omistakaan.

Linkki kyseiseen viestiin:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=4032672&postcount=892

Kissoja ja koiria omistaneena tässä on karrikoituna se "pieni" ero, millaisia ponnisteluja ko. operaatio vaatii näiden eri eläinkunnan edustajien kohdalla - kokemusta on.
Tosin, eivät kissatkaan aivan petoja ole, sillä ne hyvin tietävät, millaisella voimalla ihmisen nahan saa purtua puhki, mutta eivät aina tee sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös