Millainen olet pelikentillä?

  • 11 128
  • 136

Pelipaikkasi/pelityylisi?


  • Äänestäjiä
    487

TML

Jäsen
Aktiiviaikoina kun harrastin milloin mitäkin, olin melko lyhyt peluri. Futiksessa pelasin pitkälti kärkeä ja keskikenttää. Sellainen melko sähköinen, suht agressiivinen ja hyvät potkut omasin. Gattuso varustettuna hyvällä potkutekniikalla ja hyvällä pelisilmällä. Vauhtia ei itseltäni tosin löytynyt juurikaan.

Lätkässä taas olin nuorempana pelatessani melko DarcyTuckermainen ilmestys. Ainakin kun hyökkääjänä pelasin. Jalkoja oli minulla ehkä hieman enemmän kuin nyky Darcylla, kun taas kädet olivat meikeläisellä aika puiset, samoin heikko laukaus.
Pakkina pelatessani perustin peliä tyylikkääseen luisteluun ja varmoihin syöttöihin ja joskus koutsi sano jonkun pelin jälkeen Coffeyksi.

Koriksessa Derek Fisher on varmaan lähimpänä meikeläistä.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Namupasseja jakeleva keskushyökkääjä. Pelaan tunnollisesti hyökkäys -ja puolustussuuntaan. Teen teräviä kiekonriistoja, vaikken mikään mörssäri olekaan. Välillä sorrun liialliseen neppailuun. Joskus ylimielisyyden peikko hiipii puseroon.

Minä ja Pavel Datsyuk - kuin kaksi marjaa!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Valitsin vaihtoehdon: Joku muu, mikä? Ja vastaushan tuohon on paska.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Salibandyä enimmäkseen pelaan ja liukas laituri noista vaihtoehdoista lähimpänä totuutta.

Oon rightin puolelta ampuva vasenlaita, jonka peli perustuu kovaan liikkeeseen ja usein vähän päättömäänkin karvaukseen. Oon aina herhiläisenä vastustajan pakissa kiinni ja välillä tulee pelattua ittesä ulos tilanteesta, mutta sekin yritetään paikata kovalla liikkeellä alas päin. Jos jalka ei jostain syystä kulje niin ei musta kauheesti hyötyä oo.

Veto ei oo mitenkään kummonen, mutta maaleja syntyy ihan mukavaan tahtii, kun se lähtee hyvällä prosentilla maalia kohti. 90 prosenttia mun maaleista tulee maalivahdin alueen sisältä tai sen tuntumasta, rannesijotuksella tai huitasulla. Puolen kentän piiskoja on turha odottaa.

Syöttääkkin osaan vaikkakin, jos pienikin maalipaikka on niin onhan se kokeiltava. Kauden tehot 17+2 ei kerro kuitenkaan ihan koko totuutta. Jakelin tukun hyviä maalipaikkoja kauden mittaan mutta kun ei kavereille kelpaa niin ei mahda mitään.

Parantamisen varaa ois vielä fyysisessä pelissä, kun se ei oo sitä mitä vois yli 190 senttiseltä varrelta odottaa. Kulmapeli menee usein liialliseks muniin puhalteluks, enkä mee tarpeeks kovalla asenteella hakemaan sitä mikä mulle kuuluis.
 
Jääkiekossa olen täysi sukka, keskityn siis ainakin toistaiseksi vain seuraamiseen.

Öhöm. Tätä pitää päivittää. Viime talvena tuli käytyä pelaamassa jääkiekkoa ihan kiitettävästi. Ainoa vaan, että aina on pulaa pelaajista täällä asuinpaikkani lähellä, joten mitään isoja pelejä ei saatu aikaiseksi. Eli siis lähinnä 1vs2 pelejä pystyi pelaamaan. Ainoastaan yhden kerran oli pelit isommalla porukalla, mutta niistäkään mitään suurta urheilujuhlaa tullut. Kukapa nyt ei junioreita vie miten haluaa. :D

Sanoisin, että lätkässäkin olen liukas laituri, joka innostuu sooloilemaan joskus liikaa. Toisaalta mikäs sooloillessa, kun ei ole pelaajia. Rannelaukaus hyvällä mallilla, lämärissä kehitettävää. Näkyy voiman puute armottomasti lämäriä ampuessa. Mutta eiköhän se siitä kun vähän harjoittelee. Mun ehdoton vahvuus on nopeus, joka on huippuluokkaa. Kevyt kaveri eli kovaa pääsee. Välillä se on myös päätöntä luistelua ympäri kenttää.

Kokonaisuutena höntsääminen on mukavaa hommaa!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Liukas laituri. Jalat liikkuivat ihan ok jo nuorempana, mutta jostain syystä nykypäivänä jalat tuntuvat olevan paras ominaisuus. Pelisilmä on myös ihan hyvä, mutta tällainen tikkari ei meinaa pärjätä fyysisessä pelissä. Kädet käyvät välillä ihan mukavasti, mutta suurimman osan ajasta joutuu kyllä luottamaan jalkoihin.

Eli melkein voisi kuvailla Hagmanin tyyliseksi koohottajaksi, mutta haluan itselleni uskotella että käsiäkin löytyy.
 

lefa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Rangers, Real Madrid Cf ja Liverpool Fc
Salibandy

Voimahyökkääjä, voimaa on ihan kiitettävästi vääntää maalinedustalla ja laukauskin on erittäin kova etenkin lämärillä. Tosin suuren osan maaleistani saan tehtyä tarkan ranteeni ansiosta. Kun nopeuskin riittää hyvin niin maalipaikoille pääsee helposti. Vaikka jonkinlaiset kädet löytyy niin en pidä itseäni mitenkään kynäilijänä. Joskus tuleee aina veivailtua vastustajat kahville
mutta pidän itseäni voimahyökkääjänä sen vuoksi että valtaosa maaleistani tulee maalinedustalta ja reboundeista.Ylivoimalla pelaan viivassa.

Viimekaudella 39+14=53
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voimahyökkääjä, voimaa on ihan kiitettävästi vääntää maalinedustalla ja laukauskin on erittäin kova etenkin lämärillä. Tosin suuren osan maaleistani saan tehtyä tarkan ranteeni ansiosta. Kun nopeuskin riittää hyvin niin maalipaikoille pääsee helposti. Vaikka jonkinlaiset kädet löytyy niin en pidä itseäni mitenkään kynäilijänä. Joskus tuleee aina veivailtua vastustajat kahville
mutta pidän itseäni voimahyökkääjänä sen vuoksi että valtaosa maaleistani tulee maalinedustalta ja reboundeista.Ylivoimalla pelaan viivassa.

Viimekaudella 39+14=53


Kuinka monta peliä ja missä sarjassa. Melko vakuuttavat statsit alkaa olemaan.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kentän tyhmin mies, vasen pakki!

Kädet kun nyt on mitä on niin keskityn pääasiassa oman maalin suojeluun ja petu_nummelinmaisiin keskiympyrään suuntautuviin avauksiin => aktiiviaikoina maalin suojelua tuli tehtyä ihan veskarinkin tontilla, mutta pakko on ollut myöntää ettei kroppa enää anna mahdollisuutta noihin touhuihin eikä kovin aktiiviseen lätkän pelaamiseen muutenkaan...

Terv.nimim. Pleksi on ystävä!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Maaliahne snaipperi jota puolustaminen ei ole juuri koskaan kiinnostanut. Pikkusika ja vastustajan ärsyttäminen on myös yksi suurimmista vahvuuksistani.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Aiemmin olin samanlainen kuin Nakkis. Alkanut maalivahdin tontti kiinnostaa, varsinkin jalkapallossa ja pyrinkin aina veskariksi, kun käydään pelailemassa.
Salibandyssa edelleen laitahyökkääjä, jonka tilastot koostuvat väärin tehdyistä maaleista, puhutuista syötöistä sekä käytösrangaistuksista.
Salibandyssa on muuten huomattavan paljon vaikeampaa puhua syöttöjä, kun kakkossyöttöä ei ole...
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Rottapelaaja, leuat jauhaa 24/7, maila heiluu enemmän kuin Tiger Woodsilla ja kun on aika maksaa teoista, heitän kilpparit ja itken että "MINULLA ON PERHE ELÄTETTÄVÄNÄ, ELÄ TAPA MUA!!". Kun vastustaja sitten lähtee paikalta pois, potkaisen häntä herrasmiesmäisesti kiveksille takaapäin luistimen terällä.

Nimim. "Sä lähet täältä arkussa!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös