Aktiiviaikoina kun harrastin milloin mitäkin, olin melko lyhyt peluri. Futiksessa pelasin pitkälti kärkeä ja keskikenttää. Sellainen melko sähköinen, suht agressiivinen ja hyvät potkut omasin. Gattuso varustettuna hyvällä potkutekniikalla ja hyvällä pelisilmällä. Vauhtia ei itseltäni tosin löytynyt juurikaan.
Lätkässä taas olin nuorempana pelatessani melko DarcyTuckermainen ilmestys. Ainakin kun hyökkääjänä pelasin. Jalkoja oli minulla ehkä hieman enemmän kuin nyky Darcylla, kun taas kädet olivat meikeläisellä aika puiset, samoin heikko laukaus.
Pakkina pelatessani perustin peliä tyylikkääseen luisteluun ja varmoihin syöttöihin ja joskus koutsi sano jonkun pelin jälkeen Coffeyksi.
Koriksessa Derek Fisher on varmaan lähimpänä meikeläistä.
Lätkässä taas olin nuorempana pelatessani melko DarcyTuckermainen ilmestys. Ainakin kun hyökkääjänä pelasin. Jalkoja oli minulla ehkä hieman enemmän kuin nyky Darcylla, kun taas kädet olivat meikeläisellä aika puiset, samoin heikko laukaus.
Pakkina pelatessani perustin peliä tyylikkääseen luisteluun ja varmoihin syöttöihin ja joskus koutsi sano jonkun pelin jälkeen Coffeyksi.
Koriksessa Derek Fisher on varmaan lähimpänä meikeläistä.