Miksi Jatkoaika ei enää kiinnosta?

  • 84 717
  • 556

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivoisinkin, että @Moderaattorit ja @Ylläpito pohtisivat muutamia ajatuksia:

1. Onko mahdollista, että Moderaattorit siirtyisivät enemmän ennakolliseen valvontaan? Tulkaa viheltämään järjettömät henkilökohtaisuuksiin menot, offtopicit poikki ennen kuin ne eskaloituvat täydeksi tappeluksi, josta jaetaan rangaistuksia. Minusta tällaista tapahtui ennen enemmän ja asiat rauhoittuivat.

2. Onko mahdollista avata poliittiselle keskustelulle oma osionsa, jossa halukkaat voivat tapella ja kinastella ilman, että muu palsta siitä kärsii? Muistan, että aikanaan peleihin liittyvät aiheet aiheuttivat kovaakin närää palstalla ja silloin avattiin Peliluola, tämän jälkeen peleihin liittyvät keskustelut siirtyivät sinne ja kaikki olivat tyytyväisiä.

Mun mielestä moderaattorien pitäisi puuttua enemmän off topic -viesteihin. Noita politiikkaketjuja on tosiaan jo ties kuinka monta, mutta tietyt kirjoittajat tekevät välillä esim. kierrätyskeskuksen eri ketjuista politiikkaketjuja. Tai joistakin Vapaan puolen ei-politiikkaketjuista, postaamalla niihin omaa agendaansa kuin TOJ konsanaan varsinkin, jos näkevät "vastapuolen" sinne jotain ihan asiaakin kirjoittaneen. Näihin pitäisi puuttua nykyistä enemmän.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä moderaattorien pitäisi puuttua enemmän off topic -viesteihin. Noita politiikkaketjuja on tosiaan jo ties kuinka monta, mutta tietyt kirjoittajat tekevät välillä esim. kierrätyskeskuksen eri ketjuista politiikkaketjuja. Tai joistakin Vapaan puolen ei-politiikkaketjuista, postaamalla niihin omaa agendaansa kuin TOJ konsanaan varsinkin, jos näkevät "vastapuolen" sinne jotain ihan asiaakin kirjoittaneen. Näihin pitäisi puuttua nykyistä enemmän.

Itse en Kierrätyskeskuksen voimakkaampaa moderointia kannata tästä suoralta kädeltä ainakaan.
Olen Vapaaseen puoleen varsin tyytyväinen tällä hetkellä. En siis lue politiikka-aiheisia ketjuja juuri lainkaan tällä hetkellä, joten satunnainen törmääminen tähän aiheeseen Kierrätyskeskuksessa ei haittaa, kun samaa jankkaamista ei ole lukenut sivu tolkulla näiden aiheiden omissa ketjuissa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Poliittisessa herännäisyydessä ei sinänsä ole mitään pahaa. Hyvä että ihmisiä kiinnostaa muukin kuin oma napa. Omaan makuun joku raja vapaan keskustelun puolella on kuitenkin ylitetty, kun etusivulla kohta about jokainen viestiketju liittyy jollain tavalla politiikkaan. Kyllähän tämä on jonkinlainen indikaattori niin pahoinvoinnista kuin huolestuneisuudesta sisä- ja ulkopoliittista ilmapiiriä kohtaan. Politisoituminen on saavuttanut jo melkoisen renesanssin. Kovin demokraattiselta Jatkoajan poliittinen keskustelu ei tosin vaikuta. Jos tämä olisi parlamentti niin tukkanuottasilla oltaisiin tuon tuostakin. Sen verran pätemisen tarpeista ja kiihkomielistä tämä meno alkaa paikoin olla. Vääntö on kovinta halla-aholaisen 'äärioikeistosiiven', liberaali-kokkareiden sekä vasureiden blokkien välillä. Kaikkia leimaa lähinnä fundamentalistinen usko omaan aatteeseensa. Mahtaako Jatkoaika olla jo Supon seurannassa?

Sitten en tiedä, onko se taloudellisen stagnaation syy vai seuraus, että ihmiset täällä päivittäin sivukaupalla jaksavat jankata poliittisia kysymyksiä TYÖAJALLA?.. Joka tapauksessa voisin pienenä "provona" heittää, että tälläkö se Suomi nousee?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sitten en tiedä, onko se taloudellisen stagnaation syy vai seuraus, että ihmiset täällä päivittäin sivukaupalla jaksavat jankata poliittisia kysymyksiä TYÖAJALLA?.. Joka tapauksessa voisin pienenä "provona" heittää, että tälläkö se Suomi nousee?

Tuohon jo vastattiin pari sivua sitten. Töitä on niin kovin vähän tehtäväksi työajalla, niin Jatkoaika nousee sitten siihen miten tylsyyttä estetään.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mun mielestä moderaattorien pitäisi puuttua enemmän off topic -viesteihin. Noita politiikkaketjuja on tosiaan jo ties kuinka monta, mutta tietyt kirjoittajat tekevät välillä esim. kierrätyskeskuksen eri ketjuista politiikkaketjuja.
Tuossa on nostettu kädet pystyy jo aikoja sitten. Esimerkiksi monikulttuurisuus-ketjussa alta kymmenen viestiä sadasta käsittelee monikulttuurisuutta, mutta minä vuonna viimeksi siellä käytävään offtopic-keskusteluun on puututtu? En minäkään muista. Kierrätyskeskuksen puolella linja saakin olla löyhä, sellaiseksi melskausalueeksihan se on tarkoitettu, mutta vapaan puolella voisi yrittää edes näön vuoksi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
2. Onko mahdollista avata poliittiselle keskustelulle oma osionsa, jossa halukkaat voivat tapella ja kinastella ilman, että muu palsta siitä kärsii? Muistan, että aikanaan peleihin liittyvät aiheet aiheuttivat kovaakin närää palstalla ja silloin avattiin Peliluola, tämän jälkeen peleihin liittyvät keskustelut siirtyivät sinne ja kaikki olivat tyytyväisiä.
Minä lähtisin ensiksi liikeelle siitä, että jalkapallolle avattaisiin oma osionsa. Jatkoajassa keskustellaan urheilupuolella jääkiekon jälkeen eniten juuri futiksesta. Jos en ihan väärin muista, niin tätä on aikoinaan toivottukin palstan jalkapallointoilijoiden joukosta, ja minä, joka seuraan jalkapalloa vain harvakseltaan, kannatan myös jalkapallon omaa osiota.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä lähtisin ensiksi liikeelle siitä, että jalkapallolle avattaisiin oma osionsa. Jatkoajassa keskustellaan urheilupuolella jääkiekon jälkeen eniten juuri futiksesta. Jos en ihan väärin muista, niin tätä on aikoinaan toivottukin palstan jalkapallointoilijoiden joukosta, ja minä, joka seuraan jalkapalloa vain harvakseltaan, kannatan myös jalkapallon omaa osiota.

Tästä ei olekaan aikoihin ollut puhetta. Kenties joku pukumies päätyi toiseen ratkaisuun ja asiaa ei oteta esille lähitulevaisuudessa. Todellakin olisi tarvetta ja käyttöä sellaiselle.

Riskiksi todennäköisesti koetaan se, että Suomen parasta palstaa ei haluta profiloituvan FF2:n suuntaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mitäpä jos Jatkoaika palautettaisiin alkuperäiseen tarkoitukseensa? Keskityttäisiin siis keskusteluun jääkiekosta. Vapaan keskustelun kaikki ketjut lopetettaisiin. Näin siksi, että niissä ääripäät jankkaavat nykyään propagandaansa ja tämä uusi "keskustelukulttuuri" heijastuu myös jääkiekkopuolelle pudottaen palstan ytimen keskustelun tasoa useilla eri tavoilla.

Ehdotan tätä aivan vakavissani. Suomen paras - ainakin vielä - jääkiekkoon keskittyvä palsta on tilanteessa, jossa olisi vihdoin aika tehdä jotain. Helpointa olisi lopettaa vapaa keskustelu kokonaan. Tällöin persutrollaus kuin vihervassariänkyröinti palaisivat omille foorumeilleen ja Jatkoajan ilmapiiri paranisi.
 
Viimeksi muokattu:

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Mitäpä jos Jatkoaika palautettaisiin alkuperäiseen tarkoitukseensa? Keskityttäisiin siis keskusteluun jääkiekosta. Vapaan keskustelun kaikki ketjun lopetettaisiin koska niissä ääripäät jankkaavat propagandaansa ja tämä uusi keskustelukulttuuri heijastuu myös jääkiekkopuolelle pudottaen keskustelun tasoa useilla eri tavoilla.

Entä muu urheilu -osio?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Entä muu urheilu -osio?

Täysin tarpeetonta Jatkoajan puitteissa. Jatkoaika = keskustelua jääkiekosta.

Anyway, jotain kannattaa tehdä ja heti. Keskustelin aiheesta eilen parin asiakirjoittajan kanssa ja näkemys oli sellainen, että enää ei Jatkoaika kiinnosta koska tasoa jääkiekkokeskusteluissa ei ole. He kokivat että vihanpito vapaan puolen keskusteluissa puolin ja toisin on iljettävää, mutta vielä isompi ongelma on se, että teinit ja jääkiekosta pelinä ymmärtämättömät ovat vallanneet palstat. Ja tämä osin kuulemma siksi, että vapaa keskustelu ruokkii älyvapaata keskustelukulttuuria myös aiemmin asialliseen jääkiekkokeskusteluun.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Täysin tarpeetonta Jatkoajan puitteissa. Jatkoaika = keskustelua jääkiekosta.

Anyway, jotain kannattaa tehdä ja heti. Keskustelin aiheesta eilen parin asiakirjoittajan kanssa ja näkemys oli sellainen, että enää ei Jatkoaika kiinnosta koska tasoa jääkiekkokeskusteluissa ei ole.

Siinä tapauksessa, jos tällaiset muutokset tehtäisiin (=muu kuin jääkiekkokeskustelu poistettaisiin), henkilökohtaisesti poistuisin JA:sta. Lätkäjaarittelu ei kiinnosta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siinä tapauksessa, jos tällaiset muutokset tehtäisiin (=muu kuin jääkiekkokeskustelu poistettaisiin), henkilökohtaisesti poistuisin JA:sta. Lätkäjaarittelu ei kiinnosta.
Win-win.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Niin no, jos JA:n tarkoitus on laadukas jääkiekkokeskustelu niin se juna taisi mennä yli kymmenen vuotta sitten. Minusta Vapaa on hyvä säilyttää - vaikka taso on laskenut niin kyllä se aina jääkiekkokeskustelun voittaa hyvien viestien osuudellaan. Sitä paitsi se tosiaan mielenkiintoisesti heijastelee tätä nykyistä kasvavan polarisaation aikakautta: on kiinnostavaa nähdä miten asenteet jyrkentyvät ja todellinen dialogi vähenee.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Täysin tarpeetonta Jatkoajan puitteissa. Jatkoaika = keskustelua jääkiekosta.

Kannatan tätä. Jatkoaika oli aikanaan Suomen johtavia jääkiekkofoorumeita, nykyään tämä on Suomen johtavia foorumeita, juurikin vapaan puolen takia. Ja tämän takia tänne pesiytyy muitakin kuin jääkiekosta keskustelevia ihmisiä.

-Tinke
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
nykyään tämä on Suomen johtavia foorumeita, juurikin vapaan puolen takia. Ja tämän takia tänne pesiytyy muitakin kuin jääkiekosta keskustelevia ihmisiä.

Onko tämä ongelma jos haluaa vain jääkiekosta keskustella? En itse ainakaan ole huomannut että jokin vapaan puolen besserwisser sekoittaisi lätkäkeskusteluja.

Itse kyllä arvostan vapaan puolen useita keskusteluja jo pelkästään informatiivisessa mielessä. Kun tämä on ainoa palsta jota jaksan päivittäin lukea niin ehdottomasti näen positiivisena keskustelut ruoasta, musiikista, elokuvista jne.

Politiikan ja mamu-keskustelut itse skippaan tyystin, osittain jo sen vuoksi että pidän tätä kirjoittelua viihteenä jossa pitää pysyä positiivinen viba jotta täällä jaksaa pyöriä.

_
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itse kyllä arvostan vapaan puolen useita keskusteluja jo pelkästään informatiivisessa mielessä. Kun tämä on ainoa palsta jota jaksan päivittäin lukea niin ehdottomasti näen positiivisena keskustelut ruoasta, musiikista, elokuvista jne.

Politiikan ja mamu-keskustelut itse skippaan tyystin, osittain jo sen vuoksi että pidän tätä kirjoittelua viihteenä jossa pitää pysyä positiivinen viba jotta täällä jaksaa pyöriä.

Poliitikan ja mamu-keskustelun minäkin yritän skipata täysin mutta osa näistä mouhoajista levittää tuota keskustelua ympäri vapaata puolta joka tekee vapaasta puolesta erittäin raskaan seurata. Toki kuten mainitsit niin vapaalla puolella on paljon hyviä ketjuja ja osan sisälle on syntynyt pieni sisäpiiri. Esimerkkeinä vaikka Peliluolan WoT-porukka, Depressio sairautena ja Löytyykö tietokone-experttejä ketjut. Näiden takia vapaata jaksaa seurata niinkin pajon mitä itse seuraan. Mutta näiden hyyvien ketjujen vastapainoksi löytyy kaiken maailman turhanpäiväistä jauhantaa politiikasta ja maahanmuutosta ja muusta tuollaisesta mikä ei pitäisi kuulua lätkäaiheisen keskustelupalstan aiheisiin. Vapaan puoli säppiin vähäksi aikaa ja asiasta vinkuville nimimerkeille potkut foorumilta. Toisaalta ehkä on hyvä etten ole Jatkoajan ylimmäinen käskynhaltija, voisi tuollaisista tempauksista nopeasti tulla liikaa negatiivista palautetta ylläpidolle ja modetiimille. Tähän sellainen kiva hymiö ettei kukaan vaan loukkaannu.

-Tinke
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mitäpä jos Jatkoaika palautettaisiin alkuperäiseen tarkoitukseensa? Keskityttäisiin siis keskusteluun jääkiekosta. Vapaan keskustelun kaikki ketjut lopetettaisiin.
Vihdoin joku sanoi sen ääneen, jota olen ajatellut jo useamman vuoden.

Yksi suurimmista palstan ongelmistahan on se, että täällä on aivan liian monta tomipeetä. Aiemmin tehdyt huonot linjaukset sekä vauhtisokeus kostautuvat nyt. Tarkoitan tällä sitä, että kymmenisen vuotta sitten Jatkoaika oli kasvava ja kehittyvä keskustelupalsta. Puhuttiin ihan yleisestikin Suomen laadukkaimmasta ja parhaiten moderoidusta keskustelupalstasta. Vauhtisokeus kasvoi ja haluttiin kasvattaa kävijämääriä siten, että Jatkoajasta voidaan puhua Suomen suurimpana keskustelupalstana. Jossain kohtaa se wanha totuus tulee vääjäämättä esiin - määrä ei korvaa laatua. Jatkoajan lukija-/kirjoittajakuntaa kasvatettiin liian monella tomipeellä, jotka itsekin myöntävät, että lätkäjaarittelu ei kiinnosta.

Siinä tapauksessa, jos tällaiset muutokset tehtäisiin (=muu kuin jääkiekkokeskustelu poistettaisiin), henkilökohtaisesti poistuisin JA:sta. Lätkäjaarittelu ei kiinnosta.
Miksi yksikään täysjärkinen ihminen rekisteröityisi ja kirjautuisi jollekin jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle, jos/kun kerran keskustelu jääkiekosta ei kiinnosta? Eli tässähän ollaan käytännössä tehty tuplavirhe - ensimmäinen virhe on yksittäisten henkilöiden, jotka hakevat kirjoitusoikeuksia palstalle, jonka aihealue ei edes kiinnosta. Toinen virhe tapahtuu siinä, kun Moderaattorit hyväksyvät tällaiset anomukset. Valehtelemallahan tietysti tuosta hakuprosessistakin selviää, mutta luulisi uusien kirjoittajien todellisten tarkoitusperien tulevan ilmi muutamassa kymmenessä viestissä. Lisäksi jotkuthan sanovat aivan avoimesti ilmoittaneensa hakemuksessaan, että jääkiekko ei kiinnosta. Miksi helvetissä tällaisille annetaan kirjoitusoikeuksia jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle?

Jos poliittisesti eri mieltä oleminen kuumentaa tunteita, syy ei ole minun. Anomuksessani sanoin, etten lätkää paljoa seuraa.
Mä olen saanut tästä aika paljon paskaa niskaani esim. Moderaattori-ketjuissa, kun olen joskus pohtinut muutamien nimimerkkien antia palstalle - etenkin sen ydinalueelle eli keskusteluun jääkiekosta. Yksinkertaisesti mun järkeni ei vain riitä ymmärtämään tämänkaltaisten ihmisten ajatuksenjuoksua. Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta pitsinnypläys - joten en mä nyt ole niin saatanan tyhmä, että menisin hakemaan kirjoitusoikeuksia jollekin pitsinnypläyspalstalle. Vielä vähemmän mä ymmärrän sitä, että mulle myönnettäisiin kirjoitusoikeudet pitsinnypläyspalstalle, jos jopa hakemuksessanikin ilmoittaisin, että pitsinnypläys ei kiinnosta mua vitunkaan vertaa. Yksinkertaisesti hakija on tuolloin saatanan tyhmä - mutta kirjoitusoikeudet myöntävä taho tekee sen suuremman virheen.
 

Fordél

Jäsen
Miksi yksikään täysjärkinen ihminen rekisteröityisi ja kirjautuisi jollekin jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle, jos/kun kerran keskustelu jääkiekosta ei kiinnosta?

Samaa asiaa ihmetellään täälläkin. Itse olen rekisteröityneenä neljälle keskustelupalstalle ja kaikkiin niissä vain sen palstan varsinaisen aiheen takia. En näe mitään intressiä lähteä liittymään vaikka Maanpuolustus-foorumille ja kirjoitaa siellä vain yleiselle osastolle, koska varsinaiseen aiheeseen mulla ei ole juurikaan mitään annettavaa.

Mutta eihän tässä ratkaisuna voi olla se, että vapaan puoli poistettaisiin Jatkoajasta. Toki se terävöittäisi palstan ideaa, mutta samalla katoaisi hyvä foorumi, jossa keskustella mitä moninaisimmista asioista. Kenties Modet voisivat antaa uusille kirjoittajille jonkinlaisen koeajan, ja jos sen aikana ei synny mitään tolkullista kiekkokeskusteluihin, heitettäisiin nimimerkki pihalle.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Vihdoin joku sanoi sen ääneen, jota olen ajatellut jo useamman vuoden.

Yksi suurimmista palstan ongelmistahan on se, että täällä on aivan liian monta tomipeetä. Aiemmin tehdyt huonot linjaukset sekä vauhtisokeus kostautuvat nyt. Tarkoitan tällä sitä, että kymmenisen vuotta sitten Jatkoaika oli kasvava ja kehittyvä keskustelupalsta. Puhuttiin ihan yleisestikin Suomen laadukkaimmasta ja parhaiten moderoidusta keskustelupalstasta. Vauhtisokeus kasvoi ja haluttiin kasvattaa kävijämääriä siten, että Jatkoajasta voidaan puhua Suomen suurimpana keskustelupalstana. Jossain kohtaa se wanha totuus tulee vääjäämättä esiin - määrä ei korvaa laatua. Jatkoajan lukija-/kirjoittajakuntaa kasvatettiin liian monella tomipeellä, jotka itsekin myöntävät, että lätkäjaarittelu ei kiinnosta.


Miksi yksikään täysjärkinen ihminen rekisteröityisi ja kirjautuisi jollekin jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle, jos/kun kerran keskustelu jääkiekosta ei kiinnosta? Eli tässähän ollaan käytännössä tehty tuplavirhe - ensimmäinen virhe on yksittäisten henkilöiden, jotka hakevat kirjoitusoikeuksia palstalle, jonka aihealue ei edes kiinnosta. Toinen virhe tapahtuu siinä, kun Moderaattorit hyväksyvät tällaiset anomukset. Valehtelemallahan tietysti tuosta hakuprosessistakin selviää, mutta luulisi uusien kirjoittajien todellisten tarkoitusperien tulevan ilmi muutamassa kymmenessä viestissä. Lisäksi jotkuthan sanovat aivan avoimesti ilmoittaneensa hakemuksessaan, että jääkiekko ei kiinnosta. Miksi helvetissä tällaisille annetaan kirjoitusoikeuksia jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle?


Mä olen saanut tästä aika paljon paskaa niskaani esim. Moderaattori-ketjuissa, kun olen joskus pohtinut muutamien nimimerkkien antia palstalle - etenkin sen ydinalueelle eli keskusteluun jääkiekosta. Yksinkertaisesti mun järkeni ei vain riitä ymmärtämään tämänkaltaisten ihmisten ajatuksenjuoksua. Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta pitsinnypläys - joten en mä nyt ole niin saatanan tyhmä, että menisin hakemaan kirjoitusoikeuksia jollekin pitsinnypläyspalstalle. Vielä vähemmän mä ymmärrän sitä, että mulle myönnettäisiin kirjoitusoikeudet pitsinnypläyspalstalle, jos jopa hakemuksessanikin ilmoittaisin, että pitsinnypläys ei kiinnosta mua vitunkaan vertaa. Yksinkertaisesti hakija on tuolloin saatanan tyhmä - mutta kirjoitusoikeudet myöntävä taho tekee sen suuremman virheen.

Muu urheilu -osio on täällä laadukas, toisin kuin lätkäjaaritteluosio, joka on täyttä paskaa. Muu urheilu oli syynä oikeuksien hakuun, sillä vastaavia keskustelupalstoja ei suomeksi juuri ole. Lätkäjonnet saavat puolestani mölistä typeryyksiä ihan keskenään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Muu urheilu -osio on täällä laadukas, toisin kuin lätkäjaaritteluosio, joka on täyttä paskaa. Muu urheilu oli syynä oikeuksien hakuun, sillä vastaavia keskustelupalstoja ei suomeksi juuri ole. Lätkäjonnet saavat puolestani mölistä typeryyksiä ihan keskenään.

Lätkäosiosta voi olla montaa mieltä, mutta et kai sinä ole kompetentti taho tätä tasoa arvioimaan? Ymmärtääkseni et seuraa jääkiekkoa juurikaan, joten ihmettelen, miten voisit ottaa uskottavasti kantaa keskustelun tasoon Liigajoukkueista tai liiton karsintajärjestelmän kiemuroihin. Siis toki saat näin tehdä, jos siltä tuntuu.

Minulle Ässä-osio - johon eniten kiekkopuolella kirjoitan - on aivan tarpeeksi laadukas keskustelufoorumi. Siellä puidaan kokoonpanoon, peluutukseen, pelaajistoon, halliremonttiin, markkinointiin ja yleisömääriin liittyviä asioita, sekä organisaation kokonaistilaa. Mikäli tuo osio lakkaisi jostain syystä olemasta, olisi Ässien ympärillä käyty kansalaiskeskustelu huomattavasti vähäisempää ja liki mahdotonta meille etäfaneille.

Sama liigaosiota koskien. Pari jankkausketjua löytyy (millä palstalla ei löytyisi), mutta pääosin ketjuista lukemani informaatio mm. tilastoihin ja muiden joukkueiden pelaajistoon ja valmennukseen liittyen on erittäin tarpeellista.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Lätkäosiosta voi olla montaa mieltä, mutta et kai sinä ole kompetentti taho tätä tasoa arvioimaan? Ymmärtääkseni et seuraa jääkiekkoa juurikaan, joten ihmettelen, miten voisit ottaa uskottavasti kantaa keskustelun tasoon Liigajoukkueista tai liiton karsintajärjestelmän kiemuroihin. Siis toki saat näin tehdä, jos siltä tuntuu.

Minulle Ässä-osio - johon eniten kiekkopuolella kirjoitan - on aivan tarpeeksi laadukas keskustelufoorumi. Siellä puidaan kokoonpanoon, peluutukseen, pelaajistoon, halliremonttiin, markkinointiin ja yleisömääriin liittyviä asioita, sekä organisaation kokonaistilaa. Mikäli tuo osio lakkaisi jostain syystä olemasta, olisi Ässien ympärillä käyty kansalaiskeskustelu huomattavasti vähäisempää ja liki mahdotonta meille etäfaneille.

Sama liigaosiota koskien. Pari jankkausketjua löytyy (millä palstalla ei löytyisi), mutta pääosin ketjuista lukemani informaatio mm. tilastoihin ja muiden joukkueiden pelaajistoon ja valmennukseen liittyen on erittäin tarpeellista.

Seuraan jääkiekko. Keskustelu siitä, kuten muistakaan joukkuelajeista, ei minua kiinnosta.
Ainakin MM-kisojen otteluseuranta ketjut ovat olleet ihan hirvittävää paskaa ryssitelyineen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Seuraan jääkiekko. Keskustelu siitä, kuten muistakaan joukkuelajeista, ei minua kiinnosta.

Sanot kuitenkin, että keskustelu on täyttä paskaa. Moneen ketjuun mahtuu jaarittelua väliin, mutta ei ainakaan itselleni tuottaisi mitään ongelmaa ottaa useita esimerkkejä ketjuista, joissa mielestäni on laadukasta lätkäkeskustelua.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Sanot kuitenkin, että keskustelu on täyttä paskaa. Moneen ketjuun mahtuu jaarittelua väliin, mutta ei ainakaan itselleni tuottaisi mitään ongelmaa ottaa useita esimerkkejä ketjuista, joissa mielestäni on laadukasta lätkäkeskustelua.

Kuten jo totesin, MM-kisojen otteluseurantaketjut ovat palstan surkeimpia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös