Ei ole suinkaan turhaa, vaan kovin olennaista. Asialla on tsykologinen merkitys asennoitumiseesi DJ:n suhteen.
Se ettemme tunne toisiamme, ei liity tähän mitenkään. Psykologiset seikat, kuten ennakkoasennoituminen, tuppaavat vaikuttamaan jossain määrin meidän kaikkien asenteisiin, sekä suhtautumisiin erilaisiin ilmiöihin ja henkilöihin ilmiöiden takana - siis myös minun.Tietääkseni en tunne sinua, etkä sinä minua. Joten täten väittäisin kyllä, että valehtelet nyt suun ja silmät täyteen...
Toisaalta eihän se ole eka kerta, kun vääntelet sanomisiani siihen muotoon, mitä en itse ole sanonut.
Samaa minäkin pohdiskelin.Tuli tässä mieleen, että josko Mikkonen houkuttelisi samalla lökäpöksykaverin Mäenpään takaisin JYPiin.
Jatketaanko psykologiasta mieluummin yyveellä, minua ei kyllä varsinaisesti kiinnosta tämä jauhanta, mutta syytöksesi sanojesi vääntelystä, eivät kyllä taida pitää paikkaansa.
Samaa minäkin pohdiskelin.
Näkisin kovin kernaasti Mäenpään vielä JYP nutussa ja onhan Mikko Dufvallekin tuttu peluri Jukuri -ajoiltaan.
Miksi kummassa et sitten lyö syytöksiäsi tukevia todisteita pöytään? Kyllähän minä lujan faktan edessä taivun, tietenkin.Kyllä ne vaan pitävät, eri asia sitten pystytkö sinä myöntämään ne. Jos et, sille minä en voi mitään. Jos et itse keksi missä näin olet tehnyt, suosittelen palaamaan lokakuuhun 2006.
No mutta mikäs siellä korpeaa, onko meilläkin jotain vielä kesken?Kaipaat kyllä aina faktoja muilta, mutta itse et niitä ole valmis esittämään. Johtava ajatuksesi tuntuu nytkin olevan, että nimimerkillä x on negatiivisia ennakkoasenteita Tuomas Mikkosta kohtaan, koska samainen nimimerkki ei pidä rap-musiikista/hiphop-kulttuurista/jne. Ihan mielenkiintoisia johtopäätöksiä vedät itsellesi tuntemattomien ihmisten ajatuskulusta. Suosittelisin sinisiä pillereitä.
Kaikkia nyt vain täällä suorastaan vituttaa, kun jaksat jauhaa jostain Köpin psykoloinnista josta sinulla ei varmasti ole mitään tietoa eikä ketään ihan oikeasti kiinnosta. Jos haluat aloittaa keskustelun menemällä samantien henkilöön itseensä, niin ala se suoraan YV:llä äläkä jatka sitä täällä viiden viestin verran. Koko homma ei liity millään Mikkoseen, josta ketju kertoo.No mutta mikäs siellä korpeaa, onko meilläkin jotain vielä kesken?
Ja sinä edustat kaikkia, asia selvä.Kaikkia nyt vain täällä suorastaan vituttaa..
Veikkaapa huviksesi oman viestisi kiinnostavuusarvo ja relevanssi aiheen kannalta....eikä ketään ihan oikeasti kiinnosta...
Hommahan ei nyt mennytkään noin. Vaan nim. Köpi aloitti väittelymme kirjoittamalla minulle provosoivan aloituksensa näin:"..Jos haluat aloittaa keskustelun menemällä samantien henkilöön itseensä..
Tässä vaiheessa keskustelumme liittyi vielä Mikkoseen, kunnes te sivustaloikkijat sotkeennuitte siihen ja muutitte sen ihan joksikin muuksi. Asian voi tarkistaa lukemalla ketjua taakse päin. Mieluusti ihan alusta saakka, sillä perustelen aiemmin näkemyksiäni Mikkosen pelillisistä avuista, joihin tänäänkin viittasin.Niin, tämä on aika hauskaa. Kukaan muu ei ole ikinä käsittänyt sitä, miten sinä et suostu näkemään Mikkosen ajoittaista asenneongelmaa kaukalossa.
Voi hyvä sylvi! Olisit näyttänyt fiksumpana esimerkkiä...niin ala se suoraan YV:llä..
Katso ylemmä, kyllä se nimenomaan liittyi Mikkoseen, kunnes aloititte Naughty S:n kanssa sättimiseni - kun penäsin KÖPIltä perusteluja perustelematomille väitteilleen Tuomaksen löysyydestä - ymmärtämättä edes mistä asiassa on kyse. Asia on nyt selitetty yyveellä edelliselle nimimerkille ja Köpille, joka kyllä parhaiten tietää mistä me keskustelimme....Koko homma ei liity millään Mikkoseen, josta ketju kertoo.
Tähän case Mikkoseen täytyy omana kommenttina sanoa, että hyvä Jyp! Juuri näin kasataan menestyvää joukkuetta, ei tuijotella pelkästään profiilipelaajiin vaan osataan arvostaa rivimiestäkin
Eikö meillä kuitenkin viimeisenä kolmena kautena ole ollut tilanteita, jolloin sairastuvalla on ollut niin paljon hyökkääjiä ettei ylimääräisiä ole ollut enää käytettävissä? Nykyliigassa loukkaantumisia tulee kokoajan vain enemmän, joten on oikeastaan pakko tehdä sopimuksia viidelle kentälle. Muuten parhaita pelaajia joudutaan kesken kauden kuormittamaan aivan liikaa. Mikkonen on erinomainen juuri tähän marginaalirooliin, koska tietää ettei peliaikaa välttämättä tule paljoa mutta motivaatiokaan ei siitä juuri kärsi.Eli jo Mikkosta ennen JYPillä oli sopimukset mm. Sykön, Sipiläisen, Piiroisen ja nyt vielä Mestiksessä pelaavan Riskankin kanssa. En voi ymmärtää, miksi taas piti tehdä soppari yhden nelos/-vilttiketjun ukon kanssa.
Ei mitkään Virtasen tapaiset mikkihiiret todellakaan.Viikonlopun säälipleijarit antoivat taas asiasta esimakua.
Miikka Männikkö 2 ottelua, 2+2 :)
Jos on paljon halvempi kuin Jäsä, niin siitä vaan. Mikkonen tosin on kalliimpi tai yhtä kallis kuin Jäsä, mutta ei halvempi. Itse olen huomannut, että Mikkosesta on joukkueelle enemmän hyötyä kuin kalliista pisterohmu-Piiroisesta. Piiroisen pitäisi oppia hyödyntämään kokoansa huomattavasti paremmin ansaitakseen suuren palkkansa....
Uskon, että Mikkosesta voisi tulla Jari Jääskeläisen tasoinen pelaaja omassa roolissaan. Jo ensi kaudella, ja on varmasti paljon halvempi kuin Jäsä.
....
Miten niin tuli liian aikaisin.Pelasi huippukauden Jenkeissä.Oli muuten selkeästi jo ennen Amerikkaa lähtöään Jääskeläistä parempi, kuten peliajoista ym. huomattiin.Onkohan täällä jollakin unohtunut, että Mikkonen on kuitenkin Nuorten MM-pronssimies, Dallasin NHL-varaus,vaikkei sopimusta ole vielä saanutkaan ym.Niitäkään ei ihan ilmaiseksi saada,vaikka täällä jotkut näitä varauksia vähätteleekin.
Ei tuossa Jypin rosterissakaan kovin montaa pelaajaa ole, jotka olisi kelpuutettu NHL-joukkueen kesäleireille, kuten Mikkonen on ollut ainakin pari kertaa.Voisitko kuvitella Piiroisia,Sipiläisiä ym. hyväksyttävän samalle leirille Zubovien,Lehtisten,Modanon ym. kanssa kuten Mikkonen oli kuitenkin.
Miten niin tuli liian aikaisin.Pelasi huippukauden Jenkeissä.
Mainitsisitko pari. Meikäläiselle ei nyt ihan heti tule mieleen ensimmäistäkään.Pelaahan Suomi-sarjassakin pelaajia joilla on NHL-varaus.
Mainitsisitko pari. Meikäläiselle ei nyt ihan heti tule mieleen ensimmäistäkään.