Toivottavasti Veke sai vielä hyvät hillot itselleen kun lähti (johtajasopimus?). Samaa mieltä kun monet muutkin, että Veke epäonnistui. Kaikki tietää että syitä oli paljon muissakin, mutta näyttää että Veke ottaa kaikki kontolleen, mikä ei varmaan ole ihan oikeudenmukaista Vekelle.
Homma lähti vituilleen seurassa vähän ennen Holtarin lähtöä, mutta se ei johtunut kuitenkaan Holen lähdöstä tai sen seurassa olemisesta. Silloin olin vielä hieman sisäpiirissä ja kuului hieman kummia ilmapiirin muutuksesta, Holesta, Seppäsestä ja Dufvan potkuista, sekä muusta.
Sitä ennen muistaakseen puhuttiin, kuinka hyviä ihmisiä pyritään palkata toimistoon ja kentälle. Ilmapiiri oli hyvä, mutta kaikki muuttui. Siis ei ihan faktana, mutta parin ihmisen kuulemana.
Nyt Jypissä on epäonnistuneita on pelaajat (no on jotain onnistuneitakin), UTJ ja valmentajat. Toimari piilottelee ja tämä ihmetyttää minua ihan helvetisti.
Oon haukkunut Vekeä ja mielestäni se epäonnistui. Silti haikea fiilis, joka on outoa.
Toivon ja pidän mahdollisena, että Vekestä tulee paremmassa ympäristössä hyvä scoutti, UTJ tai jotain.