Minä en kylläkään kaivanut vanhaa läppää vaan kaverisi ja sinä. En edes tiennyt sellaisesta. Siinä vastustettiin joukolla minun mielipidettäni tilanteesta ja perinteinen tapa voittaa väittely on heittäytyä joukolla pelleksi. Nyt joukko jäi aika pieneksi, mutta kuitenkin. En tiedä spiidoista enkä siidereistäkään, eikä kiinnosta. Mun suhtautuminen sun läppiin lähtee jatkossakin asiapohjalta, varsinkin vakavissa loukkaantumistapauksissa.Kerron pyynnöstä: huumori. Ehkä sun mielestäsi huono sellainen, mutta tästä ei kannata uutta vääntöä aloittaa. Jalat pumppuna on samaa kategoriaa pakettiautollisen siideriä ja schollin speedojen kanssa, tietäjät tietää.
Juu, ei tässä Rantasen loukkaantumiselle naureta. Lähinnä tapasi reagoida muiden viesteihin ja se, että jaksat kaivella jotain puolen vuoden takaisia random läppiä kehiin kertoo siitä, että koski syvälle.
Ei kirpaissut, koska ei nyt varsinaisesti enää kiinnosta Rantasen loukkaantuminen tai luisteluasento.
Ok, edellisestä olen itse asiassa samaa mieltä. Kiekkoon voisin jokusen sanan sanoakin, mutta antaa tässä välissä olla, koska ollaan sen verran korkeissa sfääreissä, ettei nykyään vain sivutoiminen opettaja enää näitä juttuja käsitä.
Mua kiinnostaa erittäin paljon täällä kiekkofoorumilla Mikon loukkaantuminen ja peliasento.
Kerro nyt vielä mitä tarkoitta korkeat sfäärit ettei jää väärinkäsitystä. Jääkiekkoa, pelleilyä vai egoa. Kiekosta voit jatkaa, muu on turhaa.