Aika supertähtimäinen ratkaisu Granlundilta Kingseja vastaan.
Aika paljon sanottu tuokin. Mä luulen että vaikkapa keskimääräisen jatkoaikalaisen, tai ainakin allekirjoittaneen pelaaminen olisi näyttänyt ihan samalta. Seisotaan paikallaan ja katseella seurataan että mikä siitä meni.Carterilta kyllä ihan mestis-tason puolustamista tilanteessa.
Saattaapi olla että Granlund on niiden nimetyn kolmen finalistin joukossa josta valitaan Lady Byng-palkinnon saaja. Vain 3(!!) jäähyä tällä kaudella, ja muutenkin herrasmiesmäistä pelaamista.
Toisaalta Patrick Kane on kertaalleen sijoittunut toiseksi äänestyksessä, vaikka harrastaa myös sitä järsimistä. Voi olla, että ilman sitä olisi riittänyt voittoon asti.Tuskinpa. Kaikki vihaavat sitä hammassuojien järsimistä.
On jääkiekko naistenkin laji.Mua sitten jyrsii että änärissä on tällänen neitikiekko palkinto kun Lady.. Siis perkele potkupalloo nää primadonna-palkinnot eikä kovien äijien lajiin missä otetaan miehestä mittaa nyrkein. Siellä ei leidejä kentällä tarvita!
Granlund on tämän kauden esityksillään pelannut itselleen varmasti muhkean jatkosopimuksen, kun sopivasti tämä kausi osui juuri nykyisen sopimuksen viimeiselle kaudelle. Kuusi vuotta ja $6 miljoonaa per kausi voisi nähdäkseni olla aika lähellä sitä millaisen sopimuksen Granlund tekee kesällä. Vai miten muut näkevät Granlundin uuden sopimuksen arvon?
En olisi kyllä uskonut jokin aika sitten, että aletaan olla tilanteessa, jossa Armian neuvotteluvaltit sopparipöydässä alkavat olla vähintään yhtä hyvät, ellei jopa paremmat, kuin pettymyksen aiheuttaneen Mikael Granlundin.