Konnamuori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Se mikä johtaa.
Seiskan kuvan Selänteen venejuhlista perusteella Granlund on tulossa tulevaan kauteen elämänsä kunnossa. Huippu-urheilija. Joku voi laittaa kuvan tänne jos löytää. Itse vilkaisin vain lehdestä.
No eipä tuo enää ketään oikein kiinnosta, kun pelaa pohjois-Amerikassa. Ja siellä floppasi eikä palkka ole kuin kolme miljoonaa.Seiskan kuvan Selänteen venejuhlista perusteella Granlund on tulossa tulevaan kauteen elämänsä kunnossa. Huippu-urheilija. Joku voi laittaa kuvan tänne jos löytää. Itse vilkaisin vain lehdestä.
Seiskan kuvan Selänteen venejuhlista perusteella Granlund on tulossa tulevaan kauteen elämänsä kunnossa. Huippu-urheilija. Joku voi laittaa kuvan tänne jos löytää. Itse vilkaisin vain lehdestä.
Näyttää kyllä ennemminkin siltä, että kuvakulma valehtelee.
Käsittämätöntä! Kuvan perusteella täysin harrasteurheilijan kunnossa ja enpä valitettavasti usko kuvakulman valehteluun. Paljon saa ruuvia kiristää jos haluaa NHL:n huipulle!Ei välttämättä mairittelevin kuvakulma, mutta eihän tossa näy edes lihasta. Tissit riippuu, löysät kädet ja vatsan vararenkaat.
Mikellä on Jutin vartalotyyppi. Täytyyhän Jutillekin oppipoika jostain saada, että rillaamiset sujuu jatkossakin.
Ei välttämättä mairittelevin kuvakulma, mutta eihän tossa näy edes lihasta. Tissit riippuu, löysät kädet ja vatsan vararenkaat.
Näin varmasti...normaalia nuoren miehen toimintaa, mutta enpä usko Määtän näyttävän samalta paidan poistettuaan...sen verran hyvin kamppailee ja pärjää fysiikassa NHL:ssä. Toisin on toistaiseksi ollut tällä saralla Granlundin kohdalla. Sitä paitsi Granlund on itse tullut esiin näkyvästi fysiikkavalmentajiensa kanssa kesällä, toisin kuin Määttä, ilmoittaen tavoitteekseen mennä sillä saralla seuraavalle tasolle. Valitettavasti kuva ei anna sitä vaikutelmaa ja olkoon kyyry tai kuvakulma mikä tahansa niin pienikokoiseksi pelaajaksi ei omaa minkäänlaista jäntevyyttä ja kireää lihasta millään yläkropan alueella.Eiköhän Mikke kuitenkin itseään niskasta kiinni ota ja hoida itsensä kuntoon harjoituksien alkuun mennessä.
Ihmettelen kovin ettei kukaan täällä Olli Määtän "kesätreeneistä" ole puhunut, joka viikonloppu juhannuksesta lähtien ollut vauhdissa Jyväskylän yöelämässä, minkkiä metsästäen. Aivan normaalia toimintaa nuorten lätkätähtien kohdalla tähän aikaan vuodesta.
Sitä paitsi Granlund on itse tullut esiin näkyvästi fysiikkavalmentajiensa kanssa kesällä, toisin kuin Määttä, ilmoittaen tavoitteekseen mennä sillä saralla seuraavalle tasolle.
No katsohan omaani edeltävä postaus missä kuvalinkki. Mitä olet mieltä keskivartalosta ja olkapäistä?Väittäisin kyllä vähän vastaan tuohon, tarviiko jääkiekkoilijan yläkropan olla kireässä/lihaksikkaassa kunnossa. Kunhan jalat, keskivartalo (selkä kuuluu myös tähän) ja olkapäät saadaan kovaan kuntoon, niin sillä pärjää jo pitkälle.
Tuosta kun katsoo @aessi laittamaa kuvaa, varsinkin alemmaista, niin kyllähän siinä keskivartalo näyttää vahvalta. Ja kyllä noillakin olkapäillä varmasti pärjää.No katsohan omaani edeltävä postaus missä kuvalinkki. Mitä olet mieltä keskivartalosta ja olkapäistä?