Junnollakin käsittääkseni on autokauppias tausta.
...Mitä tulee itse Granlund keissiin, niin seurauskollisuus on hyve, josta pidän pelaajissa. Itseään ei tarvi kuitenkaan myydä markalla, jos on mahdollisuus saada kymppi. Mitä taas käsitin Miken puheista, niin aika junnukärpissä oli parasta ikinä koskaan [ylisanavuodatus tähän]. Lukekaa se UL juttu.
Jos junnuaika Kärpissä oli parasta ikinä, mutta isopaha Junno vei seurarakkauden, niin onko sitä rakkautta koskaan tosiaan ollutkaan.
Noh, palkkasotureita on maailma täynnä. Myös Kärpissä. Mutta ei heistä tarvitse pitää. Jos vielä lähtee kasvattajaseurastaan rahan takia, niin silloin on minusta jo kyseessä pelkkä ahneus. Kärpät on taivaltanut 10 vuotta SM-Liigassa suvereenisti menestyneimpänä, ja tämä oli ensimmäinen 'junnujupakka'. Miten jotkut ei voi käsittää, että tässä on nimenomaan pelaajapuolella suurin vastuu sotkussa?
Ei ne mitään idiootteja siellä toimistolla ole. Kyllä niitä kiinnostaa oma junnu tuotteena, kun kasvattajaseurana ja Pohjoisen joukkueena tuote on brändätty. Ihan paskapuhetta syyttää Junnoa tai muuta Kärppälaumaa tahallisuudestakaan. Virheitä taas meille sattuu kaikille. Ihan varmasti Granlundille itselleenkin.... myös kentällä.
Harmittaa ainoastaan se, että kaverilla oli erikoisasema Kärppäjunnuissa. Ois saanut minun mielestä maksaa kaikki kulunsa itse ja vanhemmat talkoihin mukaan niinkuin muidenkin junnujen. Miks tuollaiseen luopioon olisi pitänyt satsata mitään. Jos kerran ollaan niin ammattilaista, niin ei muutakuin oma osakeyhtiö pystyyn ja rahoitus ammattiin oman osakeyhtiön kautta. Turhaa siinä seuran on ollut tukea ammattilaista taloudellisesti. Kyllä apu silloin kelpaa, kun sitä tarvii, mutta kun on taidot siinä kunnossa, että voi seuralle antaa takaisin, niin kytkin ylös ja hanaa. Ei paljo vois enempi tuollainen itserakas käyttäytyminen ketuttaa. Noh onneks on pois saastuttamasta joukkueilmapiiriä. Ja toivon, että saa 'rintamakarkurin' leiman muiltakin.