Karismasta en osaa sen enempää sanoa kun en häntä henk.koht. tunne, mutta eipä 19-vuotiaan Saku Koivun haastatteluistakaan mitenkään huou ulospäin se karisma.
Olen lienee jo tässä ketjussa maininnut, että omiin silmiini 19-v MG on huomattavasti karismaattisempi, kuin mitä oli yli 20-Peltonen. Samaa koskee Koivua. 20-v Koivu ja karisma eivät sovi yhteen. MG:tä on viety mediassa ja kaikenlaisissa kissanristiäisissä jo 19 vuotiaana huomattavasti enemmän kuin 21-vuotiaita Koivua ja Peltosta yhteensä aikanaan. Ja jos on kuunnellut muutenkin Granlundin sanailua kuin näissä kisoissa, huomaa sieltä suusta tulevan fiksuinta kommentia mitä lienee ikinä on tuon ikäisen suomalaisen kiekkoilijan suusta päässyt. Jossain haastiksessa jo ehti nauramaan itselleenkin, kuinka homma menee niin helposti kliseiden heitoksi, kun alkaa turtumaan kysymyspommitteluun.
Mitä johtajuuteen tulee, niin Venäjä-peli röyhkeine nousuineen, Ovien taklaamisineen ja Suomen väkisin johtoon viemisineen on vasta alkusoittoa. Itse olen pitänyt jo useita vuosia sitten Mikaelia mahdollisesti kovimpana suomalaisena talenttina ikinä
ja viime vuodet ovat vain vahvistaneet tätä käsitystä. Aikanaan näemme miten lahjakkuus realisoituu
Viimeksi muokattu: