Mika Norosen isku Teemu Pulkkiseen Jokerit-Lukko-ottelussa

  • 140 840
  • 829
Tila
Viestiketju on suljettu.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Miksi ei Norosta tarvita? Sanoit että olet kokenut saman. Luuletko nyt olevasi kovinkin hurha jätkä jos haastat täällä 2 divarin kokemulsella porukka myllyihin :D:D:DD?

Heitä pari hymiötä lisää ja opi lukemaan siinä samalla. Hyvä siitä tulee.

Lähtökohtaisesti ajattelin jääkiekko -nimistä peliä. Ei minua tappelut kiinnosta. Sinä epäilit minun pitäneen jääkiekkovarusteita, ja olisin niin kovin halunnut näyttää, että varusteita on pidetty.
 

Juipelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
PS. Pulkkinen on pelikunnossa jo seuraavassa pelissä. Sanokaa mun sanoneen. Tiedän, koska on kokemusta.

Ihan sama vaikka olis pelikunnossa jo seuraavassa vaihdossa, ei tollasta viikateta voi kukaan sallia.

E: Ei niitä tuomioita jaeta/pitäisi jakaa sen mukaan kui vastaanottavalle pelajaalle käy! Ruma ylilöynti Noroselta, penaltia 5matsia.
 
Viimeksi muokattu:

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Kerrankin asiaa. Niin nimittäin olenkin. Pulkkisen tavoin en pomppisi pitkin kenttää. Aika ämmä.



Paperia on jannu. Tai siis viihdyttävä. Ihan hyvä narri. Loik, loik jne...

On aika mielenkiintoista, että vertaat itseäsi liigapelaajaa kovemmaksi jannuksi. Pulkkinen ottaa lähes joka pelissä todella kovan pommin vastaan, ja on takaisin jaloillaan ennen kuin yleisö ehtii kohahtaa. Tunnut myös tietävän kaiken Pulkkisesta ja haukut häntä avoimesti, vaikka on parempi kuin yksikään oman jengisi pelaajista. No, eihän kukaan tasaharmaata pelaajaa vihaa, vain taitopelaajaa. Rosakin kerää vihaa kateellisilta, mutta todellisuudessa tekee kaikkensa joukkueen voiton eteen. Kuten Pulkkinenkin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tyhmä, turha ja täysin idioottimainen teko.
Voisi pikkuhiljaa näistä alkaa napsumaan isompia penaltteja, tosin nyt kun kohteena on Sm-Liigan tähtipelaaja ja vielä paras tulokas niin taitaapi kunnolla ropistakkin penalttia.

Alle 5peliin olen helvetin pettynyt, kertoisi suorastaan jo sen että mailalla saa hakata pelin ulkopuolella aivan surutta. Tää ei oo lätkää mitä UuvattiNoronen esitti tossa tilanteessa...
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ihan sama vaikka olis pelikunnossa jo seuraavassa vaihdossa, ei tollasta viikateta voi kukaan sallia.

Minähän kirjoitin, että yhden ottelun pelikielto ei olisi vääryys. Tuo Pulkkisen loikkiminen vesittää sen, mitä tuosta olisi voinut antaa. Ei tää oo hei futista.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
On aika mielenkiintoista, että vertaat itseäsi liigapelaajaa kovemmaksi jannuksi. Pulkkinen ottaa lähes joka pelissä todella kovan pommin vastaan, ja on takaisin jaloillaan ennen kuin yleisö ehtii kohahtaa.

Voi ottaakkin. Silti toi ämmänarri loikkaa tuossa tilanteessa. Katso itse. Jos et näe loikkausta, niin onnittelen vahvoista värilaseista. Mistä niitä saa?

Tunnut myös tietävän kaiken Pulkkisesta ja haukut häntä avoimesti, vaikka on parempi kuin yksikään oman jengisi pelaajista.

Jesse Niinimäki. Ei mulla muuta.

Rosakin kerää vihaa kateellisilta, mutta todellisuudessa tekee kaikkensa joukkueen voiton eteen. Kuten Pulkkinenkin.

Ja sieltähän se tuli. Mutta eihän siellä ole mitään kiekkokulttuuria. Voi loikkia, hyppiä ja pomppia, kunhan voitto tulee. Olennaisin on kirjoitettu.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Voi ottaakkin. Silti toi ämmänarri loikkaa tuossa tilanteessa. Katso itse. Jos en nää loukkaista, niin onnittelen vahvoista värilaseista. Mistä niitä saa?



Jesse Niinimäki. Ei mulla muuta.



Ja sieltähän se tuli. Mutta eihän siellä ole mitään kiekkokulttuuria. Voi loikkia, hyppiä ja pomppia, kunhan voitto tulee. Olennaisin on kirjoitettu.

Olenko kieltänyt Pulkkisen filmaamisen? Vahvaa tulkintaa.

Ai se kaveri joka dokasi uransa? Vanha pullapoika joka ei koskaan jaksanut treenata, Pulkkinen on jo nyt parempi kuin mitä Niinimäki on koskaan ollut.

Kiekkokulttuuria tuntevana kaverina varmasti tiedostat, että jääkiekossa on monentyyppisiä pelaajia. Itse olet varmasti kädetön päätyynheittäjä, mutta Pulkkinen on velmuileva taitopelaaja vailla vertaa. Kuten esimerkiksi Otakar Janecky.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en katsele videoita muna kädessä naama kiinni ruudussa kuten jotkut tuntuu tekevän. Katsoin videon kaksi kertaa läpi ja näin että Noronen lyö kahden käden viikatteella täysillä Pulkkista polvensivuosaan.

Kannattaa ehkä sitten kattoa vielä sen kolmannenkin kerran, niin näet, miten se isku osuu ihan suoraan säären puolivälin yläpuolelle, mutta selvästi polven alapuolelle. Siis ihan jalan etuosaan, ei taakse, ei sivulle. Siinä edessä on polvisuoja, jos et sitä tiennyt...

Mistähän vitusta sinä, tai kukaan muukaan täällä voi tietää mitä siellä Pulkkisen polvitaipeessa voi mennä tai olla menemättä rikki tuollaisen seurauksena? Olen nähnyt kun polvarista menee C-juniori-ikäisen lämäri läpi, joten se ei tässä oikein käy perusteeksi, vaikka minun henkilökohtaisesti onkin hyvin vaikea kuvitella, että kenelläkään olisi tuossa iskun osumakohdassan polvareissaan muovisuojuksia. Ne on siellä etupuolella.

Sama juttu nimimerkkii Kaukosäätimen kanssa, kato nyt helvetissä mihin se lyönti osuu. Ruutu.fi ja sieltä sm-liiga ja sieltä Jokerit-Lukko -peli. Aivan selvästi näkyy, mihin se lyönti osuu, suoraan sääreen. Joka on siis jalan etupuolella. Toki ymmärrän, että ottelun jälkihöyryissä häviön jälkeen Jokerit-fanien mielestä tuo oli pahin teloitus, mitä maailmassa on ikinä nähty maailmansodat mukaanlukien, mutta kannattais silti pysyä edes joten kuten realiteeteissa.

Ja väitän ilman minkäänlaisia lääkärin- tahi fysioterapeutin papereita, että Pulkkinen ei tosta lyönnistä saanu muuta kun ihan korkeintaan mustelman jalkaan. Toki piti jättää peli kesken, että Norosella saataisiin isompi panaa, koska sm-liiga tunnetusti jakaa pelikiellot sen mukaan, miten pelaajalle kävi, ei sen mukaan miten törkeä teko oli. Eikä siinä mitään, niinhän tekee jokainen joukkue aina ehkä finaaleita lukuunottamatta. Voi jopa olla että Pulkkinen huilaa seuraavan pelin, ehkä jopa runkosarjan lopun, jos Jokerit haluaa ottaa kaikki aseet käyttöön saadakseen Noroselle pannaa. Mutta Pulkkinen on heti mukana, kunhan tämä case saadaan sm-liigan taholta hoidettua.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ai se kaveri joka dokasi uransa? Vanha pullapoika joka ei koskaan jaksanut treenata, Pulkkinen on jo nyt parempi kuin mitä Niinimäki on koskaan ollut.

Muuten hyvä mutta Ninimäki kaatoi yksin jokerit helsingissä reilu viikko sitten :D Missä oli Pulkkine tuossa pelissä? Ei vittu missään! Niinimäki alisti 100-0 kaikkia. Mainittakoon että jos Jessellä olisi samanlaiset joukkuekaverit kui Pululla Jesse johtaisi ylivoimaisesti pistepörssiä mitä tämä teini ei pysty tekemään vaikka kerää jatkuvasti puhuttuja syöttöjä ja ties mitä ennätyksiä pelikaverien puhumana.

Tuosta Norosen niitästä tulee hope so 5 peliä huilia vaikka sitten Jokerit "saisivat" Lukon vastaan. Vahingoittamisyritys on aina vahingoittamisyritys.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ot

Janeckystä kun tuli puhe, niin ei kellään olisi sitä pätkää, jossa Otto potkaisee molemmilla luistimilla Jarmo Kuusistoa rintaan, tuomari luonnollisesti seisoo vieressä. Ihan OffTopiccina...

Niin ja lakatkaa toi vääntäminen nyt jo herranen aika. Pulu on Pulu ja Nortilla palo hihat. Toivottavasti ei käynyt kummemmin junnulle. Ja Pettinen ei kovistele enää koskaan ketään eikä mitään, koska eihän toi raukka parka edes näe enää kunnolla. Jos ei sitten opaskoiraansa usuta päälle, valitettavasti tilanne on tämmöinen.

Viime kauden paras pakki on pelkkä täytenimi Lukon rosterissa... Toivotaan, että ensi kaudella Pettinenkin palaa niihin normiesityksiinsä, eli EHT -tason pakiksi.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Muuten hyvä mutta Ninimäki kaatoi yksin jokerit helsingissä reilu viikko sitten :D Missä oli Pulkkine tuossa pelissä? Ei vittu missään! Niinimäki alisti 100-0 kaikkia. Mainittakoon että jos Jessellä olisi samanlaiset joukkuekaverit kui Pululla Jesse johtaisi ylivoimaisesti pistepörssiä mitä tämä teini ei pysty tekemään vaikka kerää jatkuvasti puhuttuja syöttöjä ja ties mitä ennätyksiä pelikaverien puhumana.

Jokerit perseili itse tuon pelin, Niinimäki muistui mieleen lähinnä tilanteiden ulkopuolelta. Mutta teille kurajengin faneille pari voittoa suotakoon, teillä on niin pitkään tuota paskaa ollut ja on vielä edessä, voi pojat. Ai että johtaisi pistepörssiä jos olisi paremmat ketjukaverit? Onkohan noin sanottu koskaan kenestäkään muusta...?
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Joten kerro mulle, miksi vitussa ihmiseltä pettää se jalka alta johon maila ei osu. Ei helevetin sjutton.

Miksi kertoisin, kun en ole asiaa kysynyt Pulkkiselta, enkä ole myöskään kieltänyt filmausta? En myöskään tiedä kuinka paljon tuo isku sattui, kuten et sinäkään. Joskus jos tulee kova tälli, saattaa jalat pettää, toki saattoi olla myös filmaus. Tuossa tilanteessa tosin ei mitään väliä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Miksi kertoisin, kun en ole asiaa kysynyt Pulkkiselta, enkä ole myöskään kieltänyt filmausta? En myöskään tiedä kuinka paljon tuo isku sattui, kuten et sinäkään. Joskus jos tulee kova tälli, saattaa jalat pettää, toki saattoi olla myös filmaus. Tuossa tilanteessa tosin ei mitään väliä.

Ikävää, että Pulkkisella jalat pettää alta tässäkin. Siis ajasta 1:45 eteenpäin. Voi voi. Onhan pojalla heikot reidet. Tai sit se on vain narri. Loikkii pitkin kenttää ja etelä-päädyn läskit viihtyy.

Nyt kun miettii, niin "ämmä" suorastaan mairittelee tota Pulkkisen pelleä.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Ikävää, että Pulkkisella jalat pettää alta tässäkin. Siis ajasta 1:45 eteenpäin. Voi voi. Onhan pojalla heikot reidet. Tai sit se on vain narri. Loikkii pitkin kenttää ja etelä-päädyn läskit viihtyy.

Hienosti karkaat aiheesta etkä vastaa kysymykseeni. Pistä korkki kiinni ja nukkumaan, ihan oikeesti.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Hienosti karkaat aiheesta etkä vastaa kysymykseeni. Pistä korkki kiinni ja nukkumaan, ihan oikeesti.

Njääh, minuahan ei junnut määräile. Olisit rekisteröitynyt muutama vuosi aikaisemmin. Saattaisin olla kiinnostunut. Ehkä. Mahdollisesti. Hyvänä päivänä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei se Youtubesta katsottuna näyttänyt kuin typerältä ja idiottimaiselta teolta Norosen osalta. 1-2 matsia pelikieltoa, yksikin riitttää, jos Pulkkinen ei loukkaantunut tilanteessa. Sm-liiga tunnetusti jakaa tuomiot seurauksesta, eikä teosta.
Näinhän se on ollut etenkin aiempina vuosina.

Tosin tänä vuonna Pekkalan casessa onneksi ymmärrettiin antaa tuomio teosta eikä seurauksesta, joten uskon samaa linjaa noudatettavan myös tässä tapauksessa.
Kuten aiemmin jo arvioin, niin pelikiellon pituus tätä linjaa noudattaen tulisi olemaan noin kuusi ottelua.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
"Sitä saa mitä tilaa" Joo onhan toi ämmä Pulkkinen hyppiny jo aikaisemmin. Tuli Hextallit mieleen mulle Norosesta... tai mun puulaaki kilahtamiset :D Noroselle peukku, tunteella mennään.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
"Sitä saa mitä tilaa" Joo onhan toi ämmä Pulkkinen hyppiny jo aikaisemmin. Tuli Hextallit mieleen mulle Norosesta... tai mun puulaaki kilahtamiset :D Noroselle peukku, tunteella mennään.
Peukku? Kyllä saa olla päässä vikaa jos jääkiekkoihmisenä tällaiselle urpoilulle nostaa peukkua. Mene hoitoon. Viime viikolla Granlundia kilvellä päähän ja nyt tämä. Onhan näitä Noroselta ennenkin nähty, mutta nyt meni kyllä arvostus lopullisesti.

Tartuinko nyt helppoon syöttiin? Ehkä, en tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös