Minä en katsele videoita muna kädessä naama kiinni ruudussa kuten jotkut tuntuu tekevän. Katsoin videon kaksi kertaa läpi ja näin että Noronen lyö kahden käden viikatteella täysillä Pulkkista polvensivuosaan.
Kannattaa ehkä sitten kattoa vielä sen kolmannenkin kerran, niin näet, miten se isku osuu ihan suoraan säären puolivälin yläpuolelle, mutta selvästi polven alapuolelle. Siis ihan jalan etuosaan, ei taakse, ei sivulle. Siinä edessä on polvisuoja, jos et sitä tiennyt...
Mistähän vitusta sinä, tai kukaan muukaan täällä voi tietää mitä siellä Pulkkisen polvitaipeessa voi mennä tai olla menemättä rikki tuollaisen seurauksena? Olen nähnyt kun polvarista menee C-juniori-ikäisen lämäri läpi, joten se ei tässä oikein käy perusteeksi, vaikka minun henkilökohtaisesti onkin hyvin vaikea kuvitella, että kenelläkään olisi tuossa iskun osumakohdassan polvareissaan muovisuojuksia. Ne on siellä etupuolella.
Sama juttu nimimerkkii Kaukosäätimen kanssa, kato nyt helvetissä mihin se lyönti osuu. Ruutu.fi ja sieltä sm-liiga ja sieltä Jokerit-Lukko -peli. Aivan selvästi näkyy, mihin se lyönti osuu, suoraan sääreen. Joka on siis jalan etupuolella. Toki ymmärrän, että ottelun jälkihöyryissä häviön jälkeen Jokerit-fanien mielestä tuo oli pahin teloitus, mitä maailmassa on ikinä nähty maailmansodat mukaanlukien, mutta kannattais silti pysyä edes joten kuten realiteeteissa.
Ja väitän ilman minkäänlaisia lääkärin- tahi fysioterapeutin papereita, että Pulkkinen ei tosta lyönnistä saanu muuta kun ihan korkeintaan mustelman jalkaan. Toki piti jättää peli kesken, että Norosella saataisiin isompi panaa, koska sm-liiga tunnetusti jakaa pelikiellot sen mukaan, miten pelaajalle kävi, ei sen mukaan miten törkeä teko oli. Eikä siinä mitään, niinhän tekee jokainen joukkue aina ehkä finaaleita lukuunottamatta. Voi jopa olla että Pulkkinen huilaa seuraavan pelin, ehkä jopa runkosarjan lopun, jos Jokerit haluaa ottaa kaikki aseet käyttöön saadakseen Noroselle pannaa. Mutta Pulkkinen on heti mukana, kunhan tämä case saadaan sm-liigan taholta hoidettua.