Kymmeniä?Olisikohan Myllylä saanut "kavereilta" alkoholiakin paremmat päihdeaineet.
Noh, ehkä tästä saadaan "vahinkokuolema" niin kuin Heath Ledgerinkin tapauksessa, jolla oli vatsassa kymmeniä erilaisia piristys-, masennus- ja nukahtamislääkeitä.
Kymmeniä?
Arvasit, että tulisin korjaamaan vääriä tietojasi (/valehteluasi)?Arvasin.
Vai tuliko viesti että aamuun asti aikaa maksaa velat? Eihän sitä tiedä, eikä varmaan koskaan tulla kertomaankaan. Itse olen aivan varma että lähti oman käden kautta.
Noh pääsipähän Mika nyt kaikista kärsimyksistään. Oli se vaan hieno urheilija.
Ja tarkkana niiden RIP-viestien kanssa, tuolla toisissa ketjuissa on palstapoliisit jo kertomassa mitä saa kirjoittaa ja mitä ei.
Arvasit, että tulisin korjaamaan vääriä tietojasi (/valehteluasi)?
Hyvin arvattu.
Ja miksiköhän ei ottaisi, jos ei tiedä ettei ko. lääkkeitä saisi ottaa yhtäaikaa?Kukaan ei kuitenkaan ota edes kuutta reseptilääkettä(uni-, kipu- ja masennuslääkettä) "vahingossa" yhtäaikaa - eli ei muuttunut.
Onko Myllylä-kolumnisi jo valmis, kun on aikaa nussia pilkkua täällä?Kymmeniä?
Miksi hyökkäät minua kohtaan? Itsehän täällä jaoit ihmisille väärää tietoa. Olisko se mielestäsi sitten pitänyt jättää korjaamatta? Mielestäni siinä on aika iso ero, että kuoliko Ledger otettuaan "kymmeniä" (eli minimissään 20+) vai kuutta lääkettä. Voit itse laskea miten iso prosentuaalinen heitto tuossa minimissäänkin on.Muuttuiko se asia joksikin, oliko niitä lääkkeitä nyt sitten kuusi vai kymmeniä? Kukaan ei kuitenkaan ota edes kuutta reseptilääkettä(uni-, kipu- ja masennuslääkettä) "vahingossa" yhtäaikaa - eli ei muuttunut. Kunhan länkytät niin kuin aina ennenkin. Seuravaksi sitten alat vänkäämään jostain jonkun tekemäsi kehäpäätelmän pohjalta.
Ihanko aidosti otit sen kirjaimellisesti vai nussitko vain pilkkua?Onko Myllylä-kolumnisi jo valmis, kun on aikaa nussia pilkkua täällä?
Kuulostaako lainkaan alkuperäiseltä kuvailultasi?
Ja miksiköhän ei ottaisi, jos ei tiedä ettei ko. lääkkeitä saisi ottaa yhtäaikaa?
Mutta kuitenkin mies puhui potaskaa viimeisille viikoille asti, se kertoo ihmisestä paljon. Olisi tunnustuksen lisäksi jatkanut totuudessa pysymistä.
Öö, eikös se nyt ole koko ajan ollut ihan selvää, että Myllylä teki itsemurhan?
Niin, ja se STT-oikeudenkäynnin lopputulos taisi olla kuitenkin aivan oikea: STT kirjoitti paskaa ja oli oikeus ja kohtuus, että tuomio tuli perättömistä väittämistä...., varsinkin kun nyt muistetaan että tuossa STT:n doping-oikeudenkäynnissä ei kummallakaan puolella pelattu puhtailla korteilla.
Muuttuiko se asia joksikin, oliko niitä lääkkeitä nyt sitten kuusi vai kymmeniä?
"Urheilu antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi"
Lepää rauhassa Mika Myllylä
Eikös nyt ole jo sen verran aikaa kulunut, että Kaarina Hazardilta voisi odottaa halveeraavaa pakinaa, jota sen jälkeen voisi taas mediakritiikiksi väittää?
Kun Myllylä joskus kuolee, kirjoitan kolumnin "Naistenhakkaaja-Myllylä" ja idiootit uhkaavat tappaa minut.
Se ilmeisesti ainakin saatiin todettua, että sulla on pelkkää pintalukutaitoa, mikä tietysti on yleistä alhaisemman älykkyysosamäärän yksilöille.En nyt väitä nimimerkki Cubea Kaarina Hazardiksi, mutta kirjoituksia odotetaan myös sieltä suunnasta tai mies todetaan täysin turhaksi paskanjauhajaksi.
Lunastusta odotellessa.
Se ilmeisesti ainakin saatiin todettua, että sulla on pelkkää pintalukutaitoa, mikä tietysti on yleistä alhaisemman älykkyysosamäärän yksilöille.