Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Mitä helvetin merkitystä sillä on kumpi vetää enemmän katsojia vieraissa. Olen todella kyllästynyt lukemaan näitä "sepostuksia" joilla yritetään perustella surkeaa menestystä jollain "pelityylillisillä" seikoilla.
IFK ei nykyään ole yhtään sen fyysisempi kun esimerkiksi Saipa. Kyseessä on vanha maine.
Jokerit on finaalissa. Ja voin ihan rehdisti myöntää olevani kateellinen. Jokerit pelaa hmv tai mitä lie kiekkoa, senkun pelaa. Joukkue menestyy ja kannattajilla on hauskaa. Me luetaan jatkoaikaa ja arvaillaan seuraavan kauden valmentajaa.
IFK:lla on hienot perinteet. Fyysinen peli on osa näitä perinteitä. Myös menestyminen on osa IFK perinnettä.
PS: Ei tarvitse tulla ehdottamaan Ilmalaa. Olen kausikorttilainen, kausia on takana yli 20.
Älä hyvä veli ala puolustelemaan sanojasi. Tämä on vapaa maa ja IFK-fanilla on oikeus tässä(kin) foorumissa haukkua joukkueensa vaikka maanrakoon, jos siltä tuntuu. Mä en puolustele mielipiteitäni, en nyt enkä jatkossa.
Pikaisella mutu-analyysillä arvioisin Jatkoajan IFK-kirjoittajista enemmistön kuuluvan faniporukkamme konservatiiviseen "siipeen". Itse kuulun jonkin sortin keskitien kulkijoihin. En hyväksy nykyistä IFK:n urheilullista rähmällään oloa, mutten myöskään halua Nordikselle mitään Rami á la 01-02 -jalkapallokiekkoa.
IFK:n konservatiivinen siipi on muuhun IFK-sakkiin verrattuna äänekkäämpää ja kirjoittajina aktiivisempia. Siinä syy, että mantra "Style before Success" toistuu täällä kritiikkiä enemmän. Mutta sama oikeus heillä on mielipiteeseensä kuin meilläkin.
Ei me haluta menestyä millään muulla tyylillä. blaa blaa blaa
Minä haluan.
Allekirjoitettu. Tämä on se osa-alue IFK:ssa, joka herättää eniten tunteita faniporukassamme. Ja jakaa samalla porukan jyrkimmin kahtia. Kuulun siihen ryhmään, joka haluaa nähdä voittavan IFK:n.
Osa faneistamme pitää suurta ääntä fyysisestä IFK:sta. Mielestäni Petolauma EI ole fyysisyydessä juurikaan muita joukkueita edellä. Kyllä vastustajatkin niittejä antavat, myös Nordiksella. Sen sijaan typerissä jäähyissä, joilla ei ole mitään tekemistä joukkueen auttamisen kanssa, IFK on vilpittömästi Suomen #1.
Mä koen aidon IFK-hengen tarkoittavan loppuun saakka yrittämistä ja häviämisen vihaamista. Se taas tarkoittaa sitä, että pelataan ratkaisupeleissä järjellä eikä sydämellä. Viime kausina on tuntunut siltä, että vastustajamme ovat pitäneet itsestäänselvyytenä, että IFK sössii ja he korjaavat sössimisen hedelmät. Keväällä -98 ei sössitty, silloin keskityttiin voittamaan. Voittava konsepti on mahdollista rakentaa uudelleen, mutta se edellyttää muutoksia seuran nykyiseen, menneisyyteen jämähtäneeseen johtamiskulttuuriin. Eli enemmän päätäntävaltaa valmentajille.
Viimeisin kultakautemme osoitti, että kyllä niitä kiukuttelevia taitopelaajiakin tarvitaan, jos urheilullista menestystä halutaan aidosti tavoitella. Senkun nipottavat, jos täyttävät paikkansa ja pistävät vastustajan verkon heilumaan.
Penan tj-uran pelaajahankinnoista antaisin korkeintaan 7:n. Jos jätetään tämä kausi ja IFK:hon halunneet ukot pois, putoaa arvosana 6:een.