Easton otti ja män säleiksi, joten ei voi venata kevättä ja alennuksia vaan pakko ostaa uusi heti.
Eli kymysys: Muita jääkiekon erikoisliikkeitä kuin Hockey Corner akselilla Espoo-Helsinki otetaan kiitollisuudella vastaan...
Easton Synergy pitäis löytää
EDIT: Löytyi sopivasti tamperelaisesta kaupasta yksi hyvään hintaan. 50 euroa voinkin tuollaisesta maksaa, en mitään satoja. Kai jääkiekossa kaikenmerkkiset lavat sopivat kaikenmerkkisiin mailoihin?
Kyllä ne aikansa kestää. Mutta jos paljo tykkää lämiä, niin voi murtua äkkiäkin varren alaosasta.Tulipas tuossa mieleen kun sain tutulta Eastonin ST mailan josta on lapa menny poikki nii saiskohan siihen laitettua irtolapaa jos leikkais tuon entisen pois? Kenelläkään kokemuksia tämmösistä virityksistä?
Tulipas tuossa mieleen kun sain tutulta Eastonin ST mailan josta on lapa menny poikki nii saiskohan siihen laitettua irtolapaa jos leikkais tuon entisen pois? Kenelläkään kokemuksia tämmösistä virityksistä?
Nyt on ostettuna Easton S5 -varsi. Varsi kun on liian lyhyt mulle, ostin siihen puisen pidennyksen. Tämä puukapula on vähän ohuempi kuin tuo varsi. Miten tuommoisen kiinnitys kannattaa tehdä? Kastan liimaan ja laitan varren yläosaan kiinni. Mutta entäpä kun varsi on paksumpi, laitanko siihen vain kunnolla erkkaa?
Montreal-lavan olen jo kiinnittänyt.
Joo näin sen aattelinki tehä. Pitää vissiin huomenna lähteä lapa ostoksille :)Siihen samaan päähän et lapaa saa kiinni kuin isolla duunilla, se varsi on vahvistettu alapäästä niin että irtolapa ei mene suoraan sisään vaan joutuisit sitä vuolemaan todella paljon.
Siksi teekin niin että laitat sen lavan mailan toiseen päähän.
Nyt on ostettuna Easton S5 -varsi. Varsi kun on liian lyhyt mulle, ostin siihen puisen pidennyksen. Tämä puukapula on vähän ohuempi kuin tuo varsi. Miten tuommoisen kiinnitys kannattaa tehdä? Kastan liimaan ja laitan varren yläosaan kiinni. Mutta entäpä kun varsi on paksumpi, laitanko siihen vain kunnolla erkkaa?